Siedziałyśmy u Magdy w salonie i oglądałyśmy filmiki na YouTube.
-Może pokarzę Ci filmik Jasia?-zapytała z ekscytacją Madzia.
-No dobra, jak chcesz-odpowiedziałam z rezygnacją. Nie powiem trochę się pośmiałam...
-Ja chyba będę musiała się już zbierać-powiedziałam patrząc na godzinę.
-No okey. To co widzimy się jutro?
-Oczywiście-uśmieechnęłam się i przytuliłyśmy się na pożegnanie. Szłam do domu. Nie miałam daleko, bo Magda mieszka dwie ulice ode mnie ((od aut. Żeby nie było spin, żadna z nas nie mieszka bezpośrednio na ulicy xd)). Po może 5 minutach byłam w domu. Weszłam do salonu, gdzie spała sobie babcia. Ucałowałam jej pomarszczony policzek i jak najciszej poszłam do swojej sypialni.Zawsze chciałam mieć pokój na poddaszu, ale nie mogłam, bo rodzice nie mieli wystarczająco pieniędzy na dom jednorodzinny. Nje ukrywam, że babci jest "kasiasta" i dała mi możliwość posiadania takiego właśnie pokoju. Jak to zwykle wieczorem wzięłam słuchawki, włączyłam muzykę i zaczęłam się uczyć. Te wszystkie pierdoły o informatyce często wkurzają, ale tak, czy tak je lubię. Nawet bardzo lubię. Czytałam słuchając losowo muzyki. Zamknęłam książkę, co oznaczało, że już raczej umiem. Jak na zawołanie spostrzegłam, iż dostałam SMS-a.
Od: Numer nieznany
Hej! To ja Jasiek. Na początku chciałbym Cię przeprosić za to, że dzisiaj na Ciebie wpadłem. To był czysty przypadek. Chciałem pogadać po wykładzie, ale rozmawiałaś z jakąś dziewczyną, po czym razem odeszłście. Z resztą nie muszę Ci chyba przypominać, co robiłaś xDDDDDDD
Cicho westchnęłam. Nie ukrywam, że to wszystko jest trochę dziwne. Kurde niech mi jeszcze powie, że dzisiaj się ubrałam...nieważne.
Do: Jasiek
Nic się nie stało. Jeśli nie jesteś zły to zapisałam sobie Twój numer, ale chyba nie muszę Ci mówić co zrobiłam xDDDDDDD
Od: Jasiek
Mogę wiedzieć jak mnie zapisałaś? 😉
Do: Jasiek
No raczej normalnie "Jasiek" 😊😊
Od: Jasiek
Ahm, szkoda 😔
Kurde, o co mu teraz chodzi? Nie rozumiem...
Do: Jasiek
Dlaczego szkoda? Nie rozumiem...
Od: Jasiek
No, bo wolałbym "Jasiek ❤"
Hahahah, skisłam ((od.aut: wrazie co to nie hejtować. Ostatnio jakoś tak mówię xDDDDDD )).
Do: Jasiek
Chyba wolę narazie nie zmieniać xDDDDDDD. Pogadamy najwyżej jutro, bo nie mogę zbytnio pisać. Bayy 😊
Od: Jasiek
Okey, to pa księżniczko. Dobranoc 😊
Księżniczko?! Ehh...Jasiu...
CZYTASZ
x Kocham Cię x [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction-Ja zawsze będę Twoją przyjaciółką! Nawet nie myśl, o tym że Cię kiedyś zostawię! -Klaudia, ale Ty kochasz Jasia. Gdybyś miała wybrać między mną, a nim, kogo byś wybrała? -Wybrałabym Was obu, bo mega mi na Was zależy!