-Nigdy więcej nie pozwolę Ci wybrać filmu!-krzyczała, gdy film się rozpoczął.
-No co? Klasyki nie lubisz?
-Klasykę lubię, ale żebym z Tobą Greya oglądała to chyba przesada-śmiała się. Nie odpowiedziałem. Pocałowałem ją w policzek i chwyciłem jej rękę. To co na niej zobaczyłem przeraziło mnie totalnie.
-C-co to jest?-zapytałem drżącym głosem. Dziewczyna zaczęła płakać i wybiegła z salonu.*Perspektywa Klaudii*
Wybiegłam z salonu. Nie chciałam, by widział jak płaczę. Widział moje rany na całym przedramieniu. Pewnie teraz uzna mnie za idiotkę, debilkę, tą która sobie nie radzi. Znamy się już naprawdę dlługo, ale mieliśmy długą przerwę. Dużo się w tym czasie zmieniło i nie wiem co tak naprawdę może zrobić. Wbiegłam do łazienki i zakluczyłam drzwi tak, aby Jaś do mnie nie wszedł i nie widział co robię. Nie widziałam u niego rzadnej żyletki, co nie było dla mnie dobre. Trudno jest wytrzymać jeśli tak bardzo chcesz odebrać sobie życie, ale jakiś debil Ci na to nie pozwala i trzyma Cię przy sobie. W sensie nie dosłownie tak. Po prostu mi na nim zależy, czy jemu na mnie....nie wiem.
-Klaudia, otwórz mi, proszę-mówił przez drzwi.
-Nie chcę-wyszlochałam. Nie mogłam przestać płakać. To było dla mnie takie..dziwne i trudne. Łzy leciały mi ciurkem i nie mogłam ich opanować.
-Dobrze, nie chce byś się denerwowała i nie chce, żebyś się okaleczała. Zależy mi na Tobie i chce dla Ciebie jak najlepiej. Nie musisz ze mną rozmawiać. Rozumiem Cię, przepraszam-wymiękłam wstałem z zimnych kafelek, odkluczyłam drzwi i wyszłam do Jasia. Wyłączył telewizor i siedział w okropnej ciszy sam na kanapie. Patrzył w czerń telewizora, jakby bez celu.
-To ja przepraszam-wyszeptałam. Chłopak spojrzał na mnie i wstał. Podeszłam do niego i przytuliłam go mocno. Po chwili nasze usta się spotkały. To było naprawdę delikatne. Wszystko działo się tak nagle. Po chwili nie miałam już na sobie bluzki, Janek też. To było trochę dziwne. Nie ukrywam, że był to mój pierwszy raz. Cieszę się, że z Jasiem, a nie z Dawidem.-------
Boom! Jest 15 rozdział! Napisany na przerwie w szkole xd #szczerość. Ogółem to trochę mnie poniosła fantazja przy końcu....Nie ważne xd
Chciałam, żeby w tym Fan-Fic też było trochę dramaturgii, ale spokojnie..to jeszcze nie jest początek xd. Pytania:❤Dlaczego Klaudia się tnie?
❤Czy Jaś serio przejął się jej problemami? (uzasadnij)
❤Czy Klaudia dalej będzie się cieła?TheDuusia xx
CZYTASZ
x Kocham Cię x [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction-Ja zawsze będę Twoją przyjaciółką! Nawet nie myśl, o tym że Cię kiedyś zostawię! -Klaudia, ale Ty kochasz Jasia. Gdybyś miała wybrać między mną, a nim, kogo byś wybrała? -Wybrałabym Was obu, bo mega mi na Was zależy!