...Weszliśmy do kuchni. To co zobaczyliśmy zatkało nas obydwoje.
Klaudia siedziała na blacie kuchennym i obejmowała Jasioka nogami w około bioder i rękoma w około szyi. Janek stał naprzeciwko niej, obejmował ją w talii. Obydwoje się całowali. Na początku nie chciałem im przeszkadzać, ale tak wyszło, że razem z Adą zaczęliśmy się głośno śmiać. Oni ekspresowym tempem oderwali się od siebie i spojrzeli na nas. Jaś podrapał się po karku, a Klaudia spuściła głowę i patrzyła na swoje skarpetki. Byli czerwoni jak buraki.*Perspektywa Klaudii*
Całowałam się z Jaśkiem, gdy nagle usłyszeliśmy śmiech. Szybko oderwaliśmy się od siebie, a ja spojrzałam na moje skarpetki, co było chyba dość widoczne. Tylko nie uznajcie mnie za jakąś idiotkę, że niby znam gościa jeden dzień, a już się caałujemy i w ogóle. Podczas naszego spaceru zorientowaliśmy się kim my nawzajem jesteśmy. Może Wam się wydawać to dziwne, ale kiedyś Janek mieszkał w Legnicy, ale się wyprowadził. Ja również mieszkam w Legnicy. Poznaliśmy się, gdy ja miałam siedem, a on osiem lat. Od tamtego czasu się przyjaźniliśmy. Od kiedy się wybrowadził nie widziałam go przez 3 lata, więc sporo się zmienił. Pewnie, gdyby nie Dawid dalej bym go nie odnalazła (Jaśka znaczy się). Nie utrzymywaliśmmy kontaktu, bo ja nie chciałam z nim rozmawiać. Nie wiem dlaczego. Jakoś tak. Po naszym spotkaniu zaiskrzyło. Bardzo się cieszę z tego powodu, bo nie ukrywam, że od kiedy miałam 13 lat cały czas o nim myślę. Kiedy pojawił się Dawid dalej czułam coś do Jaśka, ale nie zdradziłabym go. Nie jestem idiotką. Nie jestem taka jak..Dawid. Z moich przemyśleń wyrwał mnie głos Ady.
-Ja chyba muszę już iść.
-Idę z Adą-odezwał się grubszy chłopak, chyba Rafał.
-Uu to fajnie, zostaniesz na noc.-oznajmiła.
-Dobra Kisielek, idź się spakuj, bo jutro wyjeżdżasz, a nie wiem czy w domu będę.
-Spoczko-Kisielek (jak Janek tak mów to ja też mogę xd) wziął walizkę i spakował wszystkie swoje rzeczy. Po chwili razem z Adą wyszli.
-No to zostaliśmy sami-Janek Pacanekk (xd) zrobił minę pedofila, a po chwili wybuchnęliśmy śmiechem.------
No elo moje mordeczki! Mamy kolejny rozdział! Pechowa "13"? Nie wiem, może sami zdecydujcie czy jest dla Was pechowa. Myślicie, że co będzie się działo w nocy? (͡° ͜ʖ ͡°)TheDuusia xx
CZYTASZ
x Kocham Cię x [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction-Ja zawsze będę Twoją przyjaciółką! Nawet nie myśl, o tym że Cię kiedyś zostawię! -Klaudia, ale Ty kochasz Jasia. Gdybyś miała wybrać między mną, a nim, kogo byś wybrała? -Wybrałabym Was obu, bo mega mi na Was zależy!