"19"

181 14 9
                                    

*Perspektywa Jasia*

Obudziłrm się około 6 rano. Spałem na podłodze w salonie. Co jak, co ale jak się tu znalazłem nie mam pojęcia. Klaudia spała w sypialni. Jezu jaki tu syf! Mieliście kiedyś tak, że nie piliście nic, co mogłoby wpłynąć na pamięć i wgl (chodzi o alkohol), ale nie pamiętaliście, co działo się wczoraj wieczorem? Ja mam tak teraz. Wszedłem najciszej jak mogłem do sypialni i otworzyłem szafę. Wziąłem czarną bluzę "JDabrowsky WEAR", szare dresy i bieliznę. Z tym wszystkim wybrałem się do łazienki. Wziąłem prysznic, wytarłem się ręcznikiem i ubrałem w wybrane wcześniej ubrania. Teraz kierowałem się do kuchni. Zjadłem tylko płatki, bo nie zbyt byłem głodny. Usiadłem na kanapie w salonie i patrzyłem w sufit. Tak po prostu. Nudny, biały sufit. Usłyszałem trzask. Zerwałem się na równe nogi i pobiegłem do Klaudii. Leżała nieprzytomna obok łóżka. Sprawdziłem tętno, oddech. Wszystko było w normie, ale tak, czy tak zadzwoniłem na pigotowie. Zjawili się po 15 minutach.
-Kim pan jest?-zapytał ratownik.
-Jej...narzeczonym-skłamałem.
-Dobrze, może pan jechać z nami.-wsiadłem do karetki i pojechaliśmy do szpitala.

_________________•••••_________________

-Doktorze, ale ona się obudzi, prawda?-pytałem nerwowo.
-Bardzo mi przykro, ale niestety nie wiemy. Badania nie stwierdziły co jej jest, dlatego musimy ją obserwować.
-Mogę do niej wejść?
-Dobrze, ale tylko na 10 minut.-po tych słowach pobiegłem do sali, w której leżała Klaudia.

*Perspektywa Klaudii*

Obudziłam się około 8. Wstałam z łóżka. Nie wkładałam kapci, bo są trochę nie wygodne. Wolałam założyć moje puchate skarpetki. Jak chciałam tak zrobiłam. Chciałam wyjść z pokoju. W tym momencie się poślizgnęłam.
Trzy
Dwa
Jeden
Ciemność.

_________________•••••_________________

Obudziłam się w jakimś pomieszczeniu. Powoli otwierałam oczy, przyzwyczajając się do światła. Przy moim łóżku ktoś siedział. Nie wiedziałam kto to. Nagle chłopak ożywił się.
-Klaudia! Jak się czujesz?-pytał.
-Kim jesteś? Jak się tu znalazłam?

---------
Hej, hej hoo! Macie rozdział! Podoba się? No ja myślę xd

TheDuusia xx

x Kocham Cię x [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz