Aangekomen bij het ziekenhuis was Amine daar. Ik liep naar hem toe gaf hem een knuffel en ging meteen naar me mama. Ik gaf een kus op haar voorhoofd . We spraken nog over alles . De dokter klopte aan en zei Mvr El(...) u mag naar huis gaan. Ik kreeg een big smile. We pakten nog haar spullen. Buiten waren 2 autos. In de Bmw van Amine zaten ik mijn moeder Sarah Zakaria en Ali
in de Rang Rover zaten Redouan Mo Ayoub en Achraf. Ik zwaaide nog naar de jongens .
Thuis aangekomen maakte ik en Sarah eten voor me mama zelf aten we ook wat. De bel ging ik ging naar de deur en me tante Khadija was er. Ik begroete haar. In de living speelde we met ze alle unno. Natuurlijk had Amine gewonnen.
Sarah gaan we naar de stad vroeg ik . Sarah knikte. Wacht maar ik ga geld vragen oky. Oky zei ze . Mama mag ik wat geld ik ga naar de stad samen met Sarah. Sffe bentie zei me moeder. Ze gaf me 100 euro.Aangekomen in de stad Gingen we naar zo veel winkels 😂 . Van Channel tot Gucci.
Maar Chifa kheb wel honger gekregen zei Sarah. Jhaa man ik ook, kom laten we naar een restaurant gaan. Sarah kninkte hevig. We zaten aan tafel 2. We spraken over ditjes en datjes kheb haar ook verteld over Tarik .
S : Chiff kdenk egt dat Tarik jouw leuk vind man.
C : Kwni kan
S : KAN!! This zooo eh .
C : Hahaha we zien wel.
Wejoww ik zit vol zei Sarah
Hahah ik ook eigenlijk .
Sarah ik heb wat voor je zei ik
Sarah keek me onbegrijpelijk aan .
Uit 1 van me zakken. Nam ik een doosje uit en gaf het aan Sarah. Sarah deed het open. Met grote ogen keek ze er naar. Omggshh Chiff schatje voor wat heb ik dit verdiend.
Je staat altijd klaar voor me en kwou iets terug doen voor je. Ze sprong gelijk op me je kon zien dat ze wat tranen in haar ogen had. Nou Sarah niet wenen anders moet ik ook huilen. We begonnen te lachen.Thuis kwam ik met 9 zakken .
Mama ben thuis zei ik
Oky ze zei
Chifa , kga effe naar mijn vriendin ist goed?
Jhaa sgoed mama zei ik
Kgaf haar nog een kus .
Ik ging naar boven nam een lange douche . Ik trok een traningspak van Braca aan en deed me haar in losse knot . De bel ging kdeed open en zag Amine met zijn vriend . Die vriend van hem keek de hele tijd naar me . Eej ni zo kijken naar haar anders breek ik je zei Amine . Wow chil man zij Khalid . We keken met ze alle een film .
Kga slapen zei ik tegen Amine , hij gaf me een kus en kgaf Khalid een boks .Volgende ochtend
Keek op me gsm en het was al 7.20
Vliegensvlug ging k naar de badkamer. Kdeed een witte gescheurde broek met daar op een zwart polo trui en deed me haar in een strakke staart . Kdeed ook my zwarte Nike aan en me lederjasje .
Aangekomen op school ging naar het sectariaat omdat ik te laat ben . Ik klopte aan en toonde mijn agenda aan Mvr ze keurde het goed .Tijdens de pauze had ik app van Tarik gekregen .
" Kom na school naar het park van vorige keer ". Ik reageerde terug . De bel ging . In de klas kwam de leerkracht niet . We zijn met ze alle naar beneden gegaan . De directie kwam en zei dat we het uurtje vrij hadden . Ik Sarah Redouan Zakaria Ayoub Achraf Mo gingen naar onze plekje . We bleven maar lachen omdat Sarah gevallen was 😂.2 uur later
Thuis ging ik direct naar me kamer en deed iets anders aan want jhaa heb afgesproken met Tarik. eiglijk ben ik niet meer zo boos als ik hem een meisje zie knuffelen zou ik dat ook niet fijn vinden. Kdeed een strakke grijze jurk en stijlde me haar. Ktrok wel 100 fotos . Ik nam me zwarte Nike schoenen en me lederjasje .
Bij het park was Tarik er ni opeens voelde ik twee handen aan me heupen kschrok wel maar dan zei Tarik ik ben het . We kletsen over alles gingen ook naar restaurant.chifa moet ik je thuis afzetten
Ik knikte. We zaten daar nog in het park. Hij vertelde over zyn familie en ik ook . Toen ik vertelde over mij vader kreeg ik tranen in me ogen. Hij keek bezorgd naar me . Hij gaf me knuffel en voor ik het wist drukte hij zijn lippen op die van me.
Ik denk dat ik van Tarik houd ?
Ik was rood geworden. Hij lachte en zij je bent schattig als je rood word . We begonnen te lachen. Onderweg reed hij naar mijn huis Met zijn ene hand op de stuur en de andere op mijn been.
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomanceSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...