hoofstuk 13

51 5 0
                                    

Volgende ochtend

Ik stond op en zag dat Sarah nog sliep . Stillentjes ging ik naar de badkamer om een douche te nemen . Ik zat daar ongeveer een uur . Toen ik klaar was zag ik dat Sarah wakker was . Goedemorgen zei Sarah . Goedemorgen zei ik . Yww Sarah gaan we straks naar de bios met de boys zei ik . Jha zwz zei Sarah . Je gaat zeker alleen om Mo te zien zei ik lachend . Haha jaa je kent me goed zei Sarah . Kga douche zei Sarah . Ik knikte . In me inloopkast nam ik een zwart broek met daar op mijn Kenzo t-shirt en stijlde mijn haren . Beneden zag ik mijn broer en 3 vrienden van hem . Ik kende ze het was Khalid Anouar Mohammed . Goedemorge zei ik .
Goedemorge zeiden ze terug. Ik gaf mijn broer een knuffel , Khalid en de rest gaf ik een boks . Amine waar is mama zei ik ? Ze gaat 4 weken met tante Khadija naar Marokko maar ze gaat sebiet komen om afscheid te nemen zei Amine . Ah oky . Hebben jullie al ontbeten ? . Nhee nog ni zei Amine . Safee kga maken . Hij knikte . Sarah kwam inmiddels naar beneden en zei Goedemorgen . Goedemorgen zeide we met ze alle . In de keuken maakte we ontbijt voor ons en de jongens . Chiff , kben zwaaar bly dat ik met Mo ben zei Sarah . Haha kan ik geloven zei ik . We spraken nog over ditjes en datjes . Eten is klaar zei Sarah . De jongens kwamen aan tafel ondertussen legde ik en Sarah de eten op tafel . We spraken nog met ze alle er werd ook gelachen enso . De bel ging ik deed open en zag mijn mama
Yemma ik begroete haar en tante Khadija . Ze gingen naar binnen . Amine en de rest begroette hun ook . Plots kreeg ik een bericht van Zakaria .
Z : Yww gaan we wat leuks doen met de andere ?
C : Jha , Had het idee om naar de bios te gaan ?
Z : Jha zeker.
C : Hahah safe kzie jullie bij het pleintje en wil je dat ook tegen de rest zeggen ?
Z : Jha sgoed .
C : Thxx 😘
Z :Grg gdn hoor 😘.

Sarah ?
Jhaa wssr ?
Kom de jongens wachten op ons bij het pleintje zei Chifa
Ah sfee sgoed zei Sarah .
We trokken onze jas en schoenen aan . Kging nog ook snel naar me mama want jha ze gaat weg . Kgaf haar een kus en zei : Yemma , kga je missen en inschallah komen jullie veilig aan . Shokran zei mijn mama en gaf mijn tante Khadija een knuffel en een kus . Sarah deed het ook .

Aangekomen bij het plein .

Zagen we iedereen al staan . Sarah rende als een gek naar Mo en ik ging gewoon op me gemak . Kgaf ze nog allemaal een knuffel . Onderweg stapte Mo en Sarah hand in hand . We spraken nog over ditjes en datjes . Toen kwamen we me een groot hond tegen . Jha iedereen was bang eh . De hond kwam achter ons . Wij liepen als een gek weg wisten ni waar we gingen . Ik keek snel achter me en zag de hond ni meer . We stoppen alle je hoorde alleen onze ademhaling .
Net op het nippertje zei Achraf . Hahaha egt he zei Ayoub . We keken effe rond en zagen dat we bij de bios waren . Ewaaa mensen we zijn er zei Ali . Wow dat is snel zei Mo .
We begonnen te lachen .
We keken naar Actie film . Eej kom naar pizzahut zei Ali na de film . Iedereen knikte. We lachen ons kapot wat er net gebeurt was met die hond . Ik zag mijn neef Imad gaf hem een knuffel en zaten effe te kletsen . Maar Chiff kmoe nu door gaan sluu . Doei zei ik en gaf hem een knuffel . Bij de tafel vroegen ze wie het was ik zei mijn neef Imad . We gingen ook naar winkels enso . Na een leuke dag met de jongens Gingen ik en Sarah naar huis . Onderweg kwam ik Tarik tegen hij bleef maar kijken . Ik gunde hem geen blik toe . Thuis aangekomen waren ik en Sarah kapot . Ik kreeg een bericht maar wist ni wie het was . Het was een afbeelding . In me eigen zei ik Tarik heeft toch gelijk hij wou het niet . Kreeg tranen in mijn ogen . Er werd geklopt snel veegde ik mijn tranen . Gelukkig was het Sarah . Ik vloog in haar armen .
S : Hey schat wat is err . Kvertelde haar alles .
S : Schat bel Tarik op en zeg dat die naar de park moet komen en praat met hem .
C : Denk je , sebiet is hij boos op me
S : Ik denk van ni hbiba
C : Safee ik bel hem zinaa
Ik belde hem , na paar keer over gaan nam hij op .
C : Hey Tarik kom keer naar park .
C : ik wil effe met jouw praten
T : sgoed ik kzie je  daar .
Snel trok ik wat anders aan en ging met Sarah naar het park . Daar zag ik Tarik dan .

C : Hey zei ik ongemakkelijk .
T : Hey ,hoe gaat het ?
C : Goed en met jou ?
T : Ook goed .
T : Chif ik kan alles uitleggen .
C : Nhee hoef niet Tarik , ik geloof je
T : Echt ?
C : Jhaa egt .
Hij gaf me een knuffel ik knuffelde hem terug . Chiff wil je weer mijn meisje zijn zei Tarik . Jhaa zei ik . Hij danste als een gek .  Na een tijdje ging ik naar huis . Ik vertelde Sarah alles van A tot Z . Wat heb ik je gezegt Chiff zei Sarah lachend . Dnkuu wollah wat moet ik toch zonder jou .
We trokken onze pyjama aan en viellen gelijk in slaap.

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu