Ik liep weer naar de kantine en deed weer me oortjes aan een half uur later vv ik me te pletter dus besloot ik me tas in me kluisje te gaan doen. En even een wandeling door de school te maken. Toen ik op de tweede verdieping kwam zag ik nog een trap naar boven gaan die werd geblokkeerd en er stond een verbod bord op. Ik sloop voorzichtig naar boven.
Toen ik daar aankwam zag ik allemaal oude spullen waarschijnlijk van vroeger. Tis een soort zolder dacht ik bij me zelf. Toen ik dieper naar binnen ging zag ik twee schaduwen achter me ik draaide me meteen om en zag malik en een ander meisje. Ik verstopte me achter het gordijn dat daar was en ik keek naar hun dat meisje zat op de Schoot van malik en ze zaten elkaar letterlijk op te zuigen. Ik stapte voorzichtig naar achter en botste tegen een doos die vol met spullen zat. Malik keek meteen rond en stond op.
Hij liep naar de plek waarvan hij de lawaai hoorde ik liep meteen naar de uitgang. En liep de tredes naar benden hij liep op en eindje afstand mee bij de vierde treden beneden sprong ik van de trap en liep meteen de eerste deur voor me naar binnen. Ik liep nog een eindje door ik zag er een schoonmaak kast en liep erin nog steeds met me oortjes in me oren en me GSM in me achterzak. Ik was echt uitgeput dus stond ik in een gebogen houden mannn ik moet op me conditie werken zij ik bij me zelf. Net toen ik uitgerust was en wou vertrekken kwam er een schoonmaakster binnen.
mvr wat doe jij hier dit is verboden voor jullie mormels. I...ik....moest euh iets halen voor me docent maar het licht hier niet prettige dag veder zei ik gehaast en liep de deur uit.
Met een hart kloppend van hier tot en met tokio liep ik door de gang van de tweede verdiep tot wanner ik malik zag. Heey wat doe jij in de gangen ik euh ik moest naar de wc zei ik. Wat doe jij vroeg ik. Ik euh hij wreef zenuwachtig met zn handen in zn haren ik moest ook naar de wc. Zei hij waarom zo zenuwachtig ik heb straks een spreekoefening zei hij. Ik wist dat hij ter pletter zat te liegen omdat hij zenuwachtig van net boven was. Maar normaal gezien weet hij niet dat ik het was.
Euh nog een vraag hebje zo juist een meisje of jongen gezien met een zwart jeans
Nope alleen me myself and I. Zei ik oh um oké bedankt tot straks. Ik liep een beetje verder en begonnen me ziek te lachen. Kifeshhh heb je een jongen of meisje gezien met zwarte jeans moet je maar niet klooien met andere meisjes. Zei ik lachend. Ik liep terug naar mijn kluisje en haalde me tas er terug uit ik deed me jas aan en liep naar buiten over vijf minuten zou het gaan bellen. Toen iedereen naar buiten kwam kwam sarah naar me met een sip gezicht.hoe kon je Zei ze... . Wat wat hoe kon ik zei ik geschrokken. hoe kon je me alleen achter laten in de klas met allll die illies. Sorry bb ik maak het later goed met je. Ik vertelde sarah wat ik heb meegemaakt van begin tot einde moest ik me ziek lachen ook sarah lachte met me mee er kwamen zelf tranen heeul veeul tranen. Toen malik kwam probeerden we ons lach in te houden maar als je sarah kent kan ze dat niet.
Toen de bel ging gingen we terug allemaal naar ons lokaal. Voor we de lokaal instapte zei sarah zorg dat je er deze keer niet word uitgegooid met een srs gezicht. Ja ja zei ik met een grijns. emballer tous de votre livre à la page cinquante-six s.v.p
Welk pagina is da vroeg ik (dat gaat elke les zo: luiheid)
Mvr el.... je gaat toch niet weer beginnen. Ma wa ik stak me handen in de lucht doe ik u iets aan Mvr. Let op u woorden. Nee ma Mvr kunt u me zeggen wat ik mis heb gedaan. Ga je beginnen discuseren. Nee tis al goed racistische mensen allemaal zei ik onverstaanbaar oooohwww riep het door de hele klas jongens die zaten te fluiten en meisjes die allemaal zaten te roddelen. Ja tis genoeg agenda op mijn bureau. Ik liep naar haar tafel en gooide me agenda. Opnieuw deze keer met wat respect. Ik liep terug en legde me agenda op de bureau moet ik knielen voor u of is het goed zo vroeg ik op een lief toon. U mag na mijn les samen met me naar de secretariaat daar zullen ze niet lachen ik lach toch niet zei ik. Ga maar vanachter in de klas gaan zitten en ik hoef je voor de rest van de les niet te horen was ik van plan Mvr. Ik deed wat ze vroeg ieder tafel dat ik paseerde werd er wel iets gezegd gelijk wjw grote bek enz dat is typisch mocro. Of wauw een meisje heeft skills oor. Ik nam me boek en me tas en liep naar de achterste bank. Ik zat toen naast soufian. Welk pagina vroeg ik aan hem. Mvr keek me waarschuwend aan ik stak me hand ik de lucht en keek op zn blad. De hele les deed ik niet mee. En droomde heel de tijd weg wat er de vorig les was gebeurd.Ik zag sarah naar me kijken met een gezicht van echt waar daarmee bedoeld ze; tis nie omdak zei da ge de les niet moogt verlaten dat je me achter moe laten en jij naar achter moet gaan. Ik keek onschuldig en grijnsde wat.
Na de les moest ik met Mvr De Frenne naar de secretariaat ze zeiden dat ze naar huis zouden bellen. Ik trok me schouders op als ik de waarheid zou zeggen zal me moeder echt niet boos zijn ze heeft andere dingen aan haar kop inplaats van ons stomme school zei ik in me hoofd. Alle u moogt nu naar u volgende lokaal zei de directeur. Ik liep naar me volgende lokaal daar had ik engels. Ok take you're binder on page 55. Ik kwam de lokaal wat later in van waar komt u ik moest even bij de secretariaat langs. Is er een probleem vroeg ze vriendelijk nee nee nee oke ga maar zitten ik nam me agenda en las wat Mvr De Frenne in me agenda schreef: chifa is de laatste tijd niet zo beleefd ik verwacht wat meer inzet bij haar en meer beleefdheid m.v.g Mvr De Frenne wat staat er in vroeg sarah ik herhaalde de zin met een bekakte stem opnieuw en we begonnen dan te lachen. Ssht meisjes zei Mvr
Eindelijk ik sterf van de honger riep sarah door de gangen. Wanneer sterf jij niet van de honger riep ik. Sarah keek me boos aan en schoten we in de lach. Sarah en ik liepen naar de tafel waar ons squad altijd zat. Toen We vier jongens zagen aan ons tafel vroegen we waarom ze hier kwamen zitten want iedereen weet dat wij altijd daar gaan zitten. Ze keken ons arogant aan. Kom dan al je durft zei sarah klaar in vecht houding. Kom dan bad chick
Nee nee blijf maar ik trok sarah en liep naar Tarik Amine Mo Ayoub Yasin we vertelden hun wat er is en ze kwamen met ons mee. Yasin tikte op de schouder van een die draaide zich om en dacht dat het ik en Sarah waren dus was klaar om te flippen toen hij zag dat het Yasin was dimde hij wat een beetje. Ja broer vroeg hij.
Dit is ons plaats.
Staat je naam er op vroeg hij?
Nee zei yasin is die jeans van jou? Ja zyt jij verward. Staat je naam Dr op vroeg yasin. Opeens was hij stil kom jongen zijt ie en liep weg. Oow bad boy enz riepen we allemaal en gingen met zn alle gaan zitten.Mam ben thuis riep ik door de huis. No respond dus niemand is thuis ik maakte snel een vieruurtje en nam het mee naar mijn kamer. De rest van de avond maakte ik gwn mijn huistaak en Studeerde wat een beetje. En keek een film. Nothing special.
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomanceSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...