Sarah kwam gelijk naar me toe , ze zei : laat je niet doen door hem als we terug in Nederland zijn dan gaan we sowieso leuke dingen doen en gaan we zeker iemand zoeken voor je . Lachend knuffelde ik Sarah . Onderweg luisterde ik en Sarah nog wat muziek . Uiteindelijk zei Sarah ik ga even naar mo gaan is goed zei ik .
Nadat Sarah weg was gegaan naar mo, ging ik even sfb los van jou luisteren .10 minuten later .
Sarah kwam terug naar me toe met een big smile op haar gezicht . Verbaast keek ik haar aan vroeg haar lachend wat is er aan de hand . Ze zei dat ze hebben gekust maar dat het de beste kus was . Ik keek haar aan en gaf haar een zachte stoot op haar schouder . Ik ga even naar het toilet zei chifa . Sarah knikte . Nadat chifa naar het wc ging zag ze Tarik verbaast keek ze maar ging ze gelijk weg . Tarik zag haar en pakte haar hand wacht zei Tarik . Wat wil je zei chifa . Mijn excuses aanbieden voor wat er gebeurd is . Wat denk je dat het zo makkelijk gaat zei chifa . Nee weet ik zei Tarik ik heb echt spijt echt ik besef dat ik niks ben zonder je ik heb haar niet gekust echt zei forceerde me om jou jaloers te maken . Chifa je moet me geloven ik zou je nooit maar echt nooit bedriegen . Even stond ik stil wist niet wat ik moest zeggen . Zonder antwoord ging ik weg .
Sarah POV
Met een verdrietige gezicht zag ik dat chifa naar me toe kwam . Zonder dat ze iets ging zeggen wist ik het al . Je zag Tarik en jullie spraken hoe weet je dat zei chifa . Ik zag jullie toen jullie spraken . Chifa begon alles te zeggen . Chifa ik zeg je 1 Ding wat hij zegt kan waar zijn of niet . Dat weten wij niet . Wij weten niet dat hij nog van je houd . Maar wat ik wel weet is dat jullie terug bij elkaar komen want ik weet dat jij niet zonder hem kan en hij niet zonder je . Wij gaan het uitzoeken of het waar is of niet wat hij zegt . Als het waar is ga je met hem praten oke .chifa knikte en gaf Sarah een knuffel .
6 uur later
Aangekomen in Nederland .
Met een blij gezicht stapte Sarah uit het vliegtuig wat is er gekkie zei chifa . Ik heb het hier gemist , de plaatst waar alles begon . Lachend gingen we weg .
Thuis aangekomen bij chifa . Sprong chifa gelijk op bed . Amine & Yasin gingen weg . Ik en Sarah bleven alleen maar over . Snel wisselde we ons gekleren . En namen we wat eten esc..
Sarah zei chifa welke film zal je aanzetten . Chifa had geen idee . Sarah zei kom na al die drama en sad moments gaan we iets leuks kijken . Dus Sarah zette voor de 100ste keer big mama aan . Lachend voor de tv vroeg chifa hoe laat het was het is 01.00 chifa knikte . Nadat big mama gedaan was keken ze naar Rush Hour . Zover ze het wisten waren hun ogen al dicht .
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomanceSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...