In de brief stond
Liefste Chifa ,
Het spijt me dat ik niets heb gezegt van het verleden. Yasmina (ex) dwong me dat ik met andere meisjes moest naar bed gaan en dat ik drugs moest nemen. Als ik dat niet zou doen zou ze iemand op me afstuur waardoor die persoon mij zou slaan. Het spijt me zo erg Chifa. Ik wou je het vertellen maar ik had het goeie moment niet en ik wou je ook niet verdrietig zien. Het spijt me zo erg
Kus van Tarik ♡
Al snel kreeg ik tranen in mijn ogen .
Sarah moet ik dit nou geloven zei ik dan maar. Kom hier schat . Ze gaf me een knuffel had ik nu wel nodig . C : Sarah wat moet ik nu doen ?
S : Met hem gaan praten ,is de enige oplossing schat
Ik bleef maar door huilen kon ni stoppen .
C : Ik weet het niet
S : Ik wel schat , je moet doen wat het juiste is .
C : Dat is wel waar .
C : Schat dankje wollah dat je er voor me bent. Wat moet ik nou zonder jou .
S : Is graag gedaan schat .
S : Kom laten we nou een film kijken iets wat je kan afleiden. Ik knikte .
We deden onze pyjama aan en we keken een film. Nouja Sarah ik heb wel egt trek in pizza zei ik. Jhaa wollah ik dacht er net aan zei Sarah. Eentje bestellen zei ik dan. Sarah knikte.Volgende ochtend
Ik werd zwetend wakker .
Chifa gaat het wel vroeg Sarah.
Jaa gaat wel had gwn een nachtmerrie zei ik. Wil je er over praten vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. We liepen samen naar de badkamer en poetste onze tanden. In me inloopkast nam ik een blauwe strakke jurk en stijlde ik mijn haar . Ik ging snel naar beneden om een paracetemol te halen voor Sarah.
In de living zaten . Redouan Ali Zakaria Mo Ayoub Achraf Amine en nog 3 ik kende ze niet. Ik keek verbaasd en Amine kwam naar me ik vroeg waarom ze allemaal hier waren . Gewoon ik had ze uitgenodigd zei Amine. Ik knikte. Ik nam de patcetemol en gaf het aan Sarah. Sarah wejoow 12 jongens zijn benden man. Ohaa zei Sarah. We begonnen te lachen .
Ik en Sarah gingen naar beneden . Je kon aan haar gezicht zin dat ze geschrokken was. Ik lachde stilletjes . Kom naar de keuken zei ik tegen haar. In de keuken aten we cornflakes enzo.... Amine kwam naar de keuken en zei als jullie naar de woonkamer gaan kom zit aan de tafel. We kninkte alle twee.
In de living kwamen Ali Zakaria Mo Ayoub en Achraf bij ons zitten. We spraken nog over leuke dingen. De 3 jongens zyn al weg gegaan . Ik en de jongens bleven alleen over. Na leuke uurtjes gehad met ze zijn ze ook we gegaan. Chifaaa kom naar stad man zei Sarah . Haha safee zei ik. Aminee kga met Sarah naar stad oky . Okey sgoed en niet te laat thuis komen eh . Nhee okey doeeei .Staaad
We kochten van alles man .
Sarah shittt Tarik is er zei ik. Kom snel weg man zei Sarah. Vliegensvlug zijn we binnen naar een restaurant gegaan . Zaten te kletsen enso maar dan hebben we de jongens van de buurt gezien. Heey zei Zakaria heey zei ik terug. We zyn met ze alle naar winkels gegaan . We hebben allemaal het zelfde trui gekocht. Hoe leuk is dat. Vandaag was gewoon geslaagde dag noujhaa behalve dat ik Tarik zag. Ik en Sarah kwamen lachend Thuis . Amine was daar met Khalid ps te spelen . Kgaf Amine een knuffel en Khalid een Boks. We keken Horror, je kon zien dat Sarah bang werd . Sarah rustig this maar een film zei ik . Maar wel een enge zei Sarah . Toen het film afgelopen was . Speelde samen Monopoli . Khalid had gewonnen . Na een halfuur met Amine en Khalid . Gingen ik en Sarah naar boven . We spraken over ditjes en datjes .
Chifaa ik moet je wat zeggen zei Sarah. Wat zei ik ? . Mo heeft me gevraagd ik heb gezegt dat ik er over ga nadenken. Sarah dat is toch super zeg jhaa man zei ik. Ze begon te lachen. Ik weet ni zei Sarah . Kifeshhh ni weten stuur em nu en zeg jhaa geloof me zei ik. Huh okyy .
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomanceSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...