hoofdstuk 37

23 4 4
                                    

De volgende ochtend werd ik wakker met barstende hoofdpijn. een tip die ik jullie kan geven is val nooit huilend in slaap. ik liep naar beneden om een paracetamol in te nemen en ging terug naar boven. ik nam mijn telefoon en zag nog 38 gemiste oproepen van een onbekend nummer. ik belde even terug om te vragen wie het was en hoorde een meisjes stem en op de achtergrond super luide muziek. 

hallo zei ik  

oh hoi zei ze terug 

u heeft me 38 keer gebeld kan ik iets betekenen voor u vroeg ik een beetje geiriteerd 

ah sorry damen het was mijn vriendje Tarik die u belde hij had mijn gsm nodig om een of anderen reden blijkbaar bent u zijn zus en zijn gsm was plat van daar dat hij belde met mijn telefoon.

ah oky dnkje daag zei ik kortaf en hing op.

nu gaat hij nog eens flikflooien met andere meisjes fluisterde ik hoorbaar en begon weer te huilen. schat wat is er vroeg Sarah. ik legde uit wat er juist is gebeurd. en ze zei me dat alles weer goed zou komen.

weetje vandaag gaan we naar New York voor 3 dagen dan kan je je hoofd even legen. ik ga vragen aan Yasin en Amine of ze met ons willen mee gaan. ik knikte en ging op bed liggen terwijl Sarah naar de kamer van Amine ging

pov Sarah

ik klopte op de deur van Amine's kamer en ging naar binnen. heyy broer zei ik. hy zus wat is er vroeg hij. ik vertelde alles wat Tarik tot nu toe heeft geflikt met mijn zusje. hij werd woedend toen hij hoorde wat er gisteren is gebeurd. er achter vertelde ik dat we naar New York wouden gaan en of hij mee wou. eerst keek hij geschrokken voor zich uit en riep. NEW YORK VANDAAG!! dat is niet twee uurtjes rijden he zei hij met nadruk op niet. ik weet het, ik weet het ma het is voor Chifa zei ik met pruillipjes. hij keek me doordringend aan. 

oke eerst ga ik even naar Tarik om met hem te spreken zei hij. ik ga mee zei ik vastbesloten. ga je omkleden zei hij. ik liep terug naar mijn kamer en deed de psg trainings pak van Chifa aan. waar ga je naar toe vroeg ze. we gaan de tickets ophalen loog ik. ze knikte alleen maar en begon met het inpakken van haar kleren. ik wou juist de kamer uit lopen en hoorde Chifa mijn naam roepen Sarah ik wou gwn zeggen dat ik je echt dankbaar ben voor alles en dat je er altijd bent voor mij. die moment hoorde ik Amine mijn naam roepen. Sarah kom we gaan zei hij van onder de trap. ik keek Chifa dankbaar aan en gaf haar een lucht kus en zei dankjewel lieverd. 

ik zag Amine onder de trap ook met een psg trainings pak maar dan donker blauw. we liepen samen de auto in en reden naar Tarik ik zette Habiba aan van boef en zong mee. putain nie hopen gy kunt niet zingen zei hij ik word doof van je. ik zong express  harder mee en lachte hem uit. aangekomen stapte we uit net wanneer ik de bel wou indrukken deed de moeder open. salam kinderen wat brengt jullie hier vandaag. we zeiden dat we Tarik wouden spreken. ze zei dat we naar binnen moesten gaan. boven linkse deur riep ze nog na en we gingen naar binnen.

voor de deur hoorde we een meisjes stem allemaal brol zeggen dus liepen we naar binnen. Tarik en het meisje keken ons geschrokken aan. uit zei Amine zonder emoties  tegen het meisje. ze nam bang haar tas en al haar spullen en liep langs mij naar buiten. zo te zien was ze echt bang. Amine liep de kant van Tarik op. hij deed zicht stoer voor maar ik zag dat hij dood ging van de angst. stap met ons mee tot aan het parkje hier in de buurt . in stilte liepen we allemaal naar het park achter zijn huis.

 Wat is er gisteren gebeurd vroeg Amine nu nog kalm. ik zag hem twijfelend kijken en toen begon hij zijn verhaal het deel van dat hij Chifa heeft geslagen liet hij liggen. ik vroeg hem boos of er nog iets is gebeurd. hij deed  alsof hij na dacht en zei dan "nee" voordat hij nee kon zeggen gaf ik hem een kei harde slag op zijn hoofd. durf geen nee te zeggen zei ik sissend. ik stapte naar achter en voor dat ik het wist lag Amine op Tarik hem knock out te slagen. ik bleef verbaasd kijken hoe strek Amine wel niet is.

In de verte hoorde ik een meid roepen. "helllppppp iemand hellpp" ik draaide me om en zag Chifa toen ze dichter bij kwam en zag dat het Amine en Tarik waren keek ze verbaasd. Tarik gaf Amine een harde stoot.  In tussen belde ik Yasin op. toen draaide ik me om naar de  twee en zag Chifa de haren van Tarik trekken en gaf hem een mega harde klap die je op afstand al kon horen. Tarik pakte de pols van Chifa en weer  hoorde we iemand roepen "laat haar los!!" nuu riep Yasin uit angst liet Tarik hem los. 

ik trok Chifa naar achter en knuffelde haar omdat ze tranen in haar ogen had. Yasin gaf Tarik nog een harde stoot en liet hem zo achter. 

we gingen met zn vier naar het huis van Sarah, want Sarah en Yasin moeten hun koffers nog doen en toen gingen we naar mijn huis zodat ik en Amine ons koffer konden doen. we hielpen elkaar anders zou het veels te lang duren

aantal uren later

we begonnen meteen in te pakken sarah mhhhh  antwoorde ze hoe kom het dat jullie bij Tarik waren? mhh hoezo? je zei tegen mij dat je de tickets zoud gaan halen. meteen draaide ze haar om. euhm ja dat was ook zo na dat we van Tarik kwamen. waarom vertelde je niet dat je naar hem zou gaan? hbiba ik wou je niet lastig vallen je hebt al genoeg problemen . Het is al goed schat trouwens deed je het om me best wil zei  chifa .Sarah gaf chifa een knuffel . Achteraf kwamen de jongens binnen .

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu