hoofdstuk 9

56 2 0
                                    

De volgende ochtend

Ik stond op en ging naar de badkamer om een douche te nemen. Na een paar minuten wist ik wat ik zou aantrekken. Plots kreeg ik een bericht van Tarik
T : Moet ik je naar school brengen xx
C : Jhaa als je wilt xx
T : Alles voor jou hbiba xx
C : ❤
Na paar minuten ging de bel en zag Tarik knuffelde hem en gingen samen hand in hand naar zijn auto toe. Natuurlijk met 1 hand op het stuur en de andere op mij been. We keken elkaar een paar keer aan. Snel gaf ik hem een kus en hij mij. Op school aangekomen zat ik op mijn vaste plaats voor ik het wist zaten Redouan Zakaria Ali Ayoub Achraf Mo en Sarah voor me. We spraken over alles. Sarah keek met een droevige gezicht naar me ik gunde haar geen blik. De bel ging voor de les. Kzat bij Ali omdat ik niet naast Sarah wou zitten. De lessen gingen zoals gewoonlijk saai. De laatste bel ging ik liep naar me kluisje en haalde wat ik voor morge nodig had.
Ali kwam naar me toegelopen en we bleven maar lachen. Sarah kwam ook en zei : " Chifa mag ik jouw onder 4 ogen spreken. Ik reageerde droog .

S : Chifa , kwou je het graag zeggen , sorry egt
C : Wrm zei je het dan niet wrm moest ik het als laatst weten?
Daar kon ze niet op antwoorden
C : Weet je kdacht echt dat je me vriendin was , blijkbaar had ik het compleet mis .
Na deze woorden liep ik huilend weg.
Ali zag me en ging meteen naar me . Snel veegde ik mijn tranen. Ali kwam naar me en zei

A : Gaat het wel met je ?
C : Nhee niet echt .
Hij keek me bezorgd aan
C : Weet je ik had dit niet van haar verwacht.
A : Snap ik, als het mijn vriend was ging ik het ook niet zomaar vergeven.
A : Kheb een idee kom mee.
C : Naar waar gaan we miss ?
A : Zul je wel zien
Ik keek hem onbegrijpelijk aan. We stapte in zijn Rang Rover
Droomauto 😍
Hij nam me mee naar een Nike store we kochten van alles. Natuurlijk gingen we ook naar restaurant we kletsten nog over ditjes en datjes. Chiffff ik heb wat voor je. Hij nam een doosje uit er zat daar prachtigeee ooorbellen . Omgshh Ali voor wat heb ik dit verdiend. Ik zie je als mijn klein zusje. Ik stond op en gaf hem een knuffel . Hij zette me thuis af . Ik keek op me Whatsapp en zag berichten van Sarah kdeed het open en het was een afbeelding. Ik las alles en ik kreeg meteen tranen in mijn ogen. Wauw hoe kon hij mij dit aandoen. Ik kreeg een bericht van Tarik .
T : Hey sgatje hoe ist met je ? X
C : Tarik wrm zei je me niet dat je een kut verleden had met je ex en dat je nog samen met haar bent. Wrm loog je ?
Hij belde me
C : Tarik wrm zei ik met tranen in me ogen .
T : ik kan alles uitleggen
C : Er valt niets uitleggen ik ben hier klaar mee
T : Bedoel je dat je het uit maakt
C : Jhaa
En ik hing op . De bel ging ik deed open en het was Sarah. Ik gaf haar meteen een knuffel. We gingen samen naar boven. Ik vertelde haar dat ik het heb uitgemaakt met hem .
S : Je verdiend dit echt ni schat
C : Kdacht egt dat hij van me hield , blijkbaar niet dus
Ze keek me bezorgd aan en zei.

S : Chifa het spijt . Voor ze haar zin kon afmaken gaf ik haar een knuffel en zei. Het is al goed Sarah.
Ze was blij om dat te horen .

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu