Hoofdstuk 40

29 1 6
                                    

Toen ik Firdousa zag kreeg ik bijna een hartverzakking. ik kon het niet geloven. Ze waren bijna naakt en ik zag in heel de kamer flessen alcohol liggen. dit meen je niet dit had ik echt nie verwacht van haar zij is egt 1 van de laatste waarvan ik dit verwacht. zo iets zou ze me nooit aan doen allee dat dacht ik toch .Tegen woordig is niemand meer te vertrouwen. Waarom doet ze zoiets. Of wist ze niet dat ik met Tarik ben of nou ja was? Maar jawel ze heeft me al eens gezien met hem en niet alleen daardoor ben ik geschrokken maar ook om het feit dat ze er half naakt bij ligt en dat er overal alcohol flesjes liggen. Ze draagt een hoofddoek ze is zo goed gelovig ze bid ze gaat naar de moskee... . En dan zie ik dat ze zo iets doet . Ik geloof mijn eigen ogen niet. Sarah knijpte me even en dan wist ik het gelijk dat dit geen droom was . Firdousa riep ik , met grote ogen zag ik dat ze naar me keek . Tarik verschoot toen hij me zag . Gelijk liep ik huilend weg Sarah zei : Hoe konden jullie . Gelijk kwam Sarah naar me toegelopen . Ik vloog gelijk in haar armen en begon maar te huilen en begon door te huilen . Hoe kon ze dat doen ? Ze is.. en ik kon niet meer verder praten tranen rolde maar door . Sarah probeerde me te maar kalmeren maar het lukte niet . Ik vroeg aan haar of ze me even alleen wou laten ze ging er akkoord mee en gaf me een kus op me hoofd . Ik zette Usher burn aan . Liggend op me bed passeerde elke moment dat ik beleefde met Tarik . Tranen bleven maar door gaan zoveel vragen had ik maar niemand kon er een antwoord op geven .

Sarah POV

Ik wist niet wat ik moest doen ik geloofden ook mijn eigen ogen niet . Hoe kon zij dat nou doen haar eigen nicht . Met een boos gevoel ik naar hun toen . Hoe konden jullie zo iets doen . Firdousa zeker jij waarom doe je dit . Je bent zo goed gelovig en dan flik je dit . Firdousa kon niks meer zeggen ze was even stil . En jij zei Sarah tegen Tarik . Je bent niet eens een maand uitelkaar en je bent gelijk met iemand anders . Integendeel al met haar nicht kon je niet iemand anders kiezen dan haar nicht . Je bent echt onrespectvol niet tegen over haar maar tegenover iedereen . Ik wens je de alle slechtste toe en jij ook firdousa . Ik hoop dat Allah (swt) jullie nooit vergeeft . Razend verliet Sarah de kamer . Ze ging even kijken of alles oke was met chifa . Maar met grote ogen zag ze chifa op de grond . Gelijk belde ik Amine . Vliegsvlug kwam en  zette hij chifa op bed . De dokter kwam en zei : alles is oke maar haar bloeddruk was laag daarom moet ze dit pillen nemen . Sarah en Amine knikte . Amine vroeg wat er gebeurde en Sarah vertelde alles . Amine kon ze ogen niet geloven  . Razend wou hij weg gaan maar ik  probeerde hem te kalmeren . Amine zei gelijk pak jullie spullen we gaan terug naar thuis . Iedereen knikte .

Chifa POV

Stilletjes opende ik me ogen en zag amine boos . Ik zei met een geestige stem amine . Hij was blij om me te zien . Hij vroeg of alles oke en ik knikte en zat erg . Sarah kwam met tranen en knuffelde me gelijk . Huilend lag ik in de armen van Sarah . Ik hoorde gelijk amine vloeken . Ik vroeg of hij wou kalm doen hij deed gelijk wat ik vroeg . Na een lange stilte zei amine we gaan naar thuis . Ik knikte en was er akkoord mee .

Hotel.

Ik en Sarah pakte alles in . Om mij beetje op te vrolijken zette Sarah mijn favoriete muziek aan . Gelijk begonnen we als dieren te dansen . Even alles weg en het was ik en Sarah . Amine kwam binnen met een smile op zijn gezicht . Amine zei ik en ik gaf hem een knuffel . Zijn jullie klaar Sarah en ik knikte . Onderweg kletsten we even . Maar toen zag ik firdousa en Tarik . Met schrik liep ik snel en Sarah wist al waarom .

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu