hoofdstuk 18

53 3 0
                                    

Tis vandaag weer maandag ochtend dus dat betekent weer school. Het was nog maar 06:00 in de ochtend dus heb genoeg tijd voor alles. Ik nam een warme douche. Ik liep naar beneden en bakte een paar eieren ik zette thee klaar. Chocomelk enal om 06:45 komt de hanse squad. We hebben besloten om samen te eten voor We naar school gaan. Na dat ik klaar was met het eten legde ik het eten op tafel ik liep naar boven en wekte Sarah en Amine op gisteren is Sarah haar broer gekomen het was echt een verdrietig moment en al zeker voor Sarah. Haar broer heeft een een slechte verleden gehad. 3 jaren geleden woonde Sarah haar broer genaamd yasin hier nog. Hij werd Door zijn ouders weggestuurd. Omdat hij aan drugs en meisjes zat. Ze besloten hem een jaar weg te sturen en daarna pas weer contact te nemen. Yasin was woedend op zijn ouders hoe konden zij zo iets doen dacht hij. Hij had alleen nog maar contact met zn zus Sarah, Amine en nog een vriend (daar horen jullie straks nog van). Amine en Yasin waren beste vrienden ze waren gelijk broers maar door dat gebeurtenis is hun relatie een beetje slecht verlopen. Ma oké na die een jaar bij zijn tante hebben gewoond was hij het zat. Ma hij zelf wou niet terug naar hier hij schaamde zich het zou een slechte naam voor ze brengen en hij zou zijn ouders niet in de ogen durven kijken. Sarah overtuigde hem een jaar gelden om te komen en dat ze voor hem zou zorgen hij beloofde om op een dag te komen ma niemand alleen hij wist Waneer dat zou gebeuren. En die dag was dus gisteren.
Oké back to reality☺.
Ik ging me om kleden knam een zwarte broek met een grijs trui en deed mijn benodigde spullen in mijn tas ik liep naar beneden de bel ging en iedereen kwam binne ook Sarah en Amine kwamen de trap af. We zaten gezellig samen te eten en te praten We gingen met 4 auto's naar school op school aan gekomen ging de bel iedereen ging zijn eigen kant op.

Na school

Perspectief sarah

Ik liep naar huis onderweg zag ik Tarik met een meisje praten vast zijn zus of zo no worries. Thuis aangekomen hoorde ik Yasin in de douchen overmorgen begint hij met school.
Ik zag zijn gsm op tafel en zag een berichtje verschijnen ik klikte erop en las een paar berichten. Ik zag een bericht van mijn tante waar hij 1 jaar mee woonde. Ik wist dat ze geen lieverdje was maar wat ze allemaal stuurde naar yasin vind ik veel te erg om te zien.
Jij bent de ergste kind waarmee ik ooit geleefd heb kben blij dat je nooit nie meer hoeft terug te komen jij hulploze ding ezel kheb medelijden meje ouders en je zus khoop dat de dood er bijna Is voor je.
En ga zo maar door ik nam er screens van en stuurde het door naar mijn gsm en verwijderde dan de berichten op zijn telefoon. Dan zag ik nog een whatsappje van een meisje ik las de berichten het lijkt of ze iets hebben. Ik deed rap de telefoon uit toen ik iemand de woonkamer binne hoorde komen. Het was Yasin. Hij gaf me een knuffel en een kus. Zusje van me kheb je gemist en ik hou van je. Ik heb je ook gemist en ik hou ook van jou ma vertel is Hoe was Marokko vroeg ik nieuwsgierig.
Gewoon normaal beter weer dan hier zij hij zo normaal moglijk maar ik weet dat hij liegt. En hoe was het bij tante. Leuk normaal.
Yasin waarom lieg je tegen mij?? Hij keek me niet begrijpend aan. Ik heb de berichten gezien van jou en tante waarom zei je me niks. Ik wou je niet ongerust maken zei hij. We liepen samen naar de zetel en hij vertelde me dat mijn tante hem altijd sloeg als hij iets verkeerds deed soms kreeg hij geen eten hij sloot zich zelf dag en nacht op in zijn kamer.
Hij is zelfs een paar keer weglopen een keer was het zo erg dat hij een week niet thuis kwam en hij leerde slechte vrienden op straat kennen en dan weet je zelf wel wat er volgt. Ik zag dat hij moest wenen en dat hij zich groot hield.
Hij is nog maar 21 en heeft zo veel mee gemaakt ik voel me schuldig want toen ze besloten om hem naar Marokko te sturen verdedigde ik hem niet. Ik dacht dat dat het beste was voor iedereen. Ik begon zachtjes te huilen en kruipte onder zijn vertrouwde armen hij speelde wat met mijn haar toen mijn moeder binnen kwam. Ze groete ons en liep naar de keuken om eten klaar te maken. Ik wil zo graag nu naar de keuken lopen en alles aan yemma vertellen zei ik tegen Yasin hij keek me aan van zeg dit alsjeblieft niet ik snapte hem hij wou geen last voor der zijn. Ik beloof op een dag zal ze het te weten komen zei ik fluisterend tegen hem. We gingen naar zijn kamer en spraken over Nog wat dingen dan zijn We op de ps4 geweest hebben We wat fifa gespeeld. Na het eten werd Yasin gebeld door een onbekend nummer.
Hey Bro me nasime hier Hoe gaat het met je ben je al terug
Heey broer lang geleden man ja kben terug en zo bleven ze praten. Nu denken jullie wie is Nasime nu Nasime is de beste vriend van Yasin waarmee hij nog contact had ze hebben alles samen mee gemaakt toen Yasin naar Marokko moest brong Nasime hem naar airport Nasime was die gene die hem elk jaar ging bezoeken hem belde en zo. Zeg ma vrienden voor het leven ze kenne elkaar van kleins af aan en hebben nooit een discussie gehad. Nasime doet geen vlieg kwaad natuurlijk zijn ze blij om elkaar nu weer gesproken te hèbben. En Nasime is iemand die je kan vertrouwen. Het Is inmiddels al 00:00 ik dacht aan alles wat er in me leven mee speelt met het gedachte dat alles nu goed komt val ik in slaap.
Op naar Nog meer elende.

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu