Volgende ochtend
Sarah POV
Ik was wakker ging naar de badkamer om een douche te nemen . Ik hoorde al stemmen beneden dus ze zijn al wakker . Ik ging naar beneden . Ik schrok wel want de politie was er . Amine kwam naar me toegelopen .
Amine : Niet schrikken , we gaan een idee verzinnen om Chifa terug te brengen
Sarah: Ahn okyy .
Ik maakte nog wat munt thee voor de jongens en de politie zelf maakte ik ook . Hoe gaan we het aanpakken zei Mo . Met groepjes zei Achraf .
Politie Koen: Ik en mijn collega's gaan ons verstoppen , want ze willen natuurlijk 500 euro . Ik onderbrak de poltie effe en zei . Als we ons gaan opsplitsen kan hij even goed weg gaan met Chifa via een ander uitweg . Daar heb je gelijk in zei Achraf . Ik heb een beter iedee zei Ali . Dus Amine Tarik wachten bij het bos waar de mannen hadden gezegt maar koen en zijn 4 collega's verstoppen zich zodra de mannen het geld hebben . Gaan twee collega's achter de mannen staan en grijpen hem maar de kans is groot dat de andere ontsnapt dus dan kan je de hond op hem afsturen en dan heb je hem . Dan gaan we met ze alle naar het huis waar Chifa en die ene andere Enes zijn . Sarah u taak is dat jij daar met Amine en Tarik gaat zyn . Jij geeft ons een seintje en wy komen binnen . Zakaria Redouan en Mo jullie staan achter in de tuin want hij kan daar ontsnappen . Amine jij geeft Enes een harde duw zo dat hij valt . Tarik dan pak jij Chifa en de collega's Enes . Iedereen was er akkoord mee . Maar op de brief stond dat er beveiling was dus we kunnen nu niet gaan maar straks fso , this beter dat we het onverwacht doen dan merken ze het niet . De poltie zei : Daar heb je een punt in .Chifa Pov
Ik hoop dat Amine de brief heeft gekregen en dat hij het goed aanpakt . Ik wil hier weg , ik probeerde de ramen open te doen maar Enes kwam al binnen . Wat doe je riep hij. Zie je toch riep ik . Hij kwam naar me toe trok aan me haar en kuste me . Hij pakte zyn gsm en belde zijn vriend op . Ga van me af klootzak riep ik . Ik voelde mijn wangen branden . Hij kuste me op mijn gevoelige plek ,ik liet een kreun horen . Ik duwde hem van me af en hij zei : Je bent nog niet van me af hbiba . Tranen rolde over mijn wangen .
Amine POV
Ik voelde mijn gsm trillen had een bericht van die Enes . Als je nu het geld niet brengt kan je je zusje wel vergten . Uit woede gooide ik mijn gsm op het tafel . Redouan pakte hem . En gaf het door aan de politie .
Politie Koen : is het niet beter dat we nu gaan?
Sarah : Jha want anders kan hij blijven dreigen .
Amine : Okey we doen het . Iedereen stond op en gingen naar buiten . In de politie auto zat Amine Yasin Sarah . De Bmw van Amine zaten Ayoub Achraf Zakaria Mo en Ali . Onderweg naar het plaats kwamen ze alle bij 1 en herhalde ze nog alles . Okey zijn jullie klaar zei Ali . Iedereen knikte . Ze gingen naar de plaatsen waar ze toe moesten . Amine Tarik en de Poltie wachten in het bos . Er kwamen 3 mannen .
Man 1 : Heb je het geld
Amine : Jha ik heb het .
Hij kwam dichter bij . Tarik gaf een seine aan de poltie . Twee waren achter de mannen ze pakte hen . De andere wou ontsnappen maar de hond is op hem afgestuurd . De mannen zaten in de politie onderweg naar het politiebureau . Bij het huis aangekomen waar Chifa was kwamen Tarik , Amine en Sarah binnen . Amine zag Chifa en zei tegen Sarah dat de rest moesten komen . Iedereen kwam binnen . Amine en Tarik schopte de deur . Blijf waar je bent we zijn met meer riep Amine . Vervolgens kwamen de rest binnen behalve de poltie . Enes was geschrokken . Wat kunnen jullie doen riep Enes . Hij pakte zijn pistool terwijl gaf Ayoub een seine . De politie kwam binnen en de hond sprong op Enes . Chifa liep huilend naar Tarik toe . Gaat het zei Tarik . Amine kijk uit riep Chifa . Chifa duwde hem weg en de kogel in haar . Amine uit woede sloeg hij Enes . Tarik en Ali trokken hem . De politie liet het toe . Enes had een blauwe oog en een bloedende neus .
Sarah en Mo liepen naar Chifa . Sarah barste in tranen uit Mo belde de ambulance . Let goed op Amine laat hem niets verkeerds doen zei Chifa.
.En haar ogen waren toegegaan . Sarah riep en Mo ook de rest kwam er bij . Amine had tranen in zijn ogen . De ambulance kwam en er mochten twee personen mee dat waren Sarah en Amine . De jongens gingen naar de autos .BIJ HET ZIEKENHUIS .
Ze legde Chifa in een bed en begonnen gelijk met opereren . Vervolgens kwamen de jongens. Sarah vloog in de armen van Mo .
1 UUR LATER .
De dokter kwam en Amine vroeg of de opratie geslaagd is . De dokter zei jaa het is geslaagd maar nu slaapt ze . Mogen we er naar toe vroeg Sarah . Jhaa dat mag zei de dokter . Daar lag ze dan . We kwamen naar haar toe . Ze deed haar ogen open en snel had ze tranen in haar ogen . Sarah gaf me meteen een knuffel en Amine ook . Het was stil . Maar hoe gaat het vroeg Redouan goed beter dan daarnet . We kletsten bij de dokter kwam en zei nu het toch goed gaat mag je bijna naar huis gaan . Ik was superblij maar een deel ook verdrietig . Iedereen ging naar huis .
Thuis aangekomen schelde Amine nog en maakte hij alles kapot Redouan kalmeerde hem . Het was al 20:00 we keken nog een film en aten nog wat . Hoe laat is het vroeg Ali . 23.49 zei Khalid . Zover we het wisten sliep iedereen op elkaar .Volgende ochtend .
Sarah POV
Ik was wakker en maakte ontbijten voor de beesten . Het was al 10.00 .
Amine kwam vervolgens naar beneden . Goedemorgen zusjee zei hij . Goedemorgen broeer . Vervolgens kwam de rest ook . We spraken nog over ditjes en datjes . Is iedereen klaar dan kunnen we weg gaan naar Chifa . Iedereen knikte . Wacht ik ga nog wat kleren voor haar halen zei Sarah. Ik keek in het kast en nam een witte jurk onderaan het jurk was het oranje (zie omslag) en nam ook nog blauwe jeans jas en haar channel tas . Ik stopte alles erin . Zo waren we vertrokken naar het ziekenhuis.Hey lezers volgende stuk word langer dan normaal en zeer leuk naar ons mening veel drama bedankt voor de mensen die blijven lezen. Goeie avond verder
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomanceSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...