hoofdstuk 23

43 2 0
                                    

02:15

Ik probeerde mijn ogen dicht te houden. Ik kan maar niet in slaap vallen. Ik zit de hele tijd te denken aan Mo. In eens hoorde ik het apparaat luiden. Ik ging recht op zitten en keek naast me ik zag de artsen binnen komen en zeiden dat ik naar de gang moest. Ik liep met tranen naar de gang en zakte tegen de muur op de grond. Verpleegsters probeerde me te kalmeren. Wat niet echt lukte ik ging naar Chifa's kamer ik klopte zacht op de deur en ging naar binnen ik zag haar daar rustig slapen. Ik ging met me hoofd tegen haar aan liggen en begon zachtjes te huilen. Al gauw viel ik met tranen in slaap. Tweetal uren later werd ik wakker en liep naar de kamer van Mo ik zag dat hij er al terug lag met allemaal dokters en verpleegster rondom hem. Ik ging tussen hun in staan en zag dat Mo's ogen open waren. Ik kon mijn ogen niet geloven ik bleef met een verbaasde blik staan eerlijk. Ik.. ik dacht dat het voor hem voorbij was ik liep op hem af en kuste hem volop zijn mond toen ik zag dat hij het een beetje moeilijker kreeg om te ademen liet ik hem los. Ik laat je nooit in de steek zei hij en sluite zijn ogen ik keek de dokter vragen en tegelijk verdrietig aan hij moet even rusten later zal hij zich beter voelen. Ik knikte en ze verlieten de kamer en ik ging nog even slapen.

Die zelfde morgen

Pov chifa

Het is 10:00 uur. Ik liep de kamer van Mo en Sarah binnen. Vannacht sliep sarah bij me dus breng ik haar nu een bezoekje. Ik zag iets dat ik niet had verwacht Mo's ogen waren open ik liep naar hem en gaf hem een dikke knuffel hij keek me even raar aan. Nou ja het zou me niet verwonderen als hij me niet kent chifa hoe gaat het zei hij nu keek ik hem raar aan goed en met jou? valt mee beetje hoofdpijn. We spraken nog over ditjes en datjes toen Sarah wakker werd. Ze keek Mo naar mij en terug ze gaf Mo een kus en mij een knuffel ik en Sarah zijn eten gaan halen voor ons. In de kantine zagen we Tarik Amine enzo ons kant oplopen. Ze groette ons en met een knuffel. Je ziet er mooi uit zei Tarik sarcastisch tegen me nou ja hij heeft gelijk ik zit nog altijd in mijn ziekenhuis jurk en slippers mijn haar is in een slordige dot en Sarah is precies dezelfde als ik. Alleen haar haar zit los. We liepen naar de kamer van Mo en gaven hem het eten aan voor de zoveelste keer moest Sarah vertellen wat er gebeurd is iedereen vond het knap dat Mo Sarah's leven redde. De dokter kwam binne en groete ons ik heb goed nieuws chifa El(....) mag vandaag naar huis en zo doet u zei hij wijzend naar Sarah. Wat u betreft Mohammed (Mo)(....) u mag morgen in de avond al naar huis. We bedankte de dokters en spraken nog over van alles. In de avond maakte ik en Sarah ons klaar om naar huis te gaan. Ik deed mijn Barcelona trainingspak met mijn zwarte royaumes aan. Even later kwam Sarah met haar real trainingspak en haar allstars aan de badkamer uit We Namen de tassen en gingen naar de kamer van Mo Tarik nam gelijk mijn tassen aan en Amine die van sarah. We namen afscheid van Mo en gingen naar huis.

Thuis.

Thuis aangekomen was het al 20:30 Sarah en ik liepen rechtstreeks de keuken binne om gelijk te beginnen koken. Tot wanneer Amine ons de keuken uit stuurde jullie moeten jullie rust nemen waren zijn woorden.
We liepen dan naar boven. Om wat te gosippen. Iemand deed voorzichtig de deur open en kwam binnen het Was hamza kleed jullie aan we gaan met zn alle wat gaan eten zei hij en sloot de deur. Okeeey get ready girl zei Sarah al te enthousiast. We begonne met ons haar te stijlen want mijn haar heb ik al een lange tijd niet verzorgd Sarah stijlde die van mij en ik die van haar.

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu