hoofdstuk 38

24 2 0
                                    

Hallo zeiden ze allemaal in een koor .
Hoi zeiden ik en sarah terug . Amine kwam naar me en vroeg of alles goed met me ging ik knikte . Maar eigenlijk wou ik uithuilen in zijn handen maar ik wou deze reis niet verpesten voor hem en ook niet voor de rest . We pakte al onze grief en gingen onderweg naar het vliegveld .

VLIEGVELD

Aangekomen op het vliegveld zaten we met onze vieren op het bank . Ik zal even naar het WC gaan zei chifa . Iedereen knikte . Toen chifa naar het WC ging zag ze Tarik daar met een ander meisje . Chifa dacht even na , ze wist niet hoe ze moest reageren ze wist niet wat ze moest doen . Huilend  ging ze naar het WC . Ze zei dan : Waarom doet Tarik mij dit aan . Ben ik dan niet genoeg voor hem ? Ze had allemaal vragen waar er geen antwoord was . Ze veegde haar tranen en zei . Ik laat deze reis niet verpesten door iemand zoals hem . Veegde haar tranen en ging terug naar het groep .

5 MINUTEN LATER

Chifa kom terug ze zat naast Sarah . Sarah zag gelijk dat chifa aan het huilen was . Ze zei daar niks op tot ze op het vliegtuig zaten . Op het vliegtuig vroeg ze aan Chifa wat er is .Ze antwoordde niet . Ze vroeg het nog een keer dan kreeg Sarah het antwoord op haar vraag . Chifa vertelde alles met tranen in haar ogen . Sarah veegde haar tranen en gaf haar advies . Chifa was dan tevreden met het advies . Ze zei dan : Sarah inou dankje voor alles jij bent de enige die me begrijpt en altijd voor me klaar staat . Sarah zei : geen dan inou je bent zoals me zusje .

New York

Aangekomen in New York . Keken Sarah en chifa met Groote ogen . Yasin en Amine lachden en zeiden Straks staan jullie nog heel new York te kweken . Lachend gingen ze naar het hotel . Sarah en Chifa sprongen gelijk op het bed . Niet eens 2 minuten later vielen ze in slaap.

Heey beste lezers ! Onze excuses dat we zolang niks hebben gepubliceerd . We hadden het even druk met school en andere dingen . Hopelijk lezen jullie deze hoofdstuk . We zullen ons best doen om zoveel mogelijk hoofdstukken te schrijven

Groeten sumaya en ufa

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu