Zaterdag
Ik werd wakker en zag op me gsm dat het nog maar 08:00 uur is ik ging nog op fb niks intresant ik deed mijn trainings pak aan en liep naar beneden. Ik zag dat niemand wakker was ik nam mijn gsm mijn oortjes en wat losse geld en liep naar buiten even een toertje lopen rond park na drie kwartier lopen liep ik de ah in en kocht wat eieren enz ik liep naar de bakker om de hoek en kocht 2 stok broodjes croissants en wit brood. Toen ik de bakker uit liep zag ik een groep jongens awee mocro meid in trainings pak enal twee van ze floten ik schonk een glimlach nu denk je zo van waarom sla je niet of scheld je niet nou omdat ze alleen maar vriendelijk doen maar als ze me beginne te iriteren dan zal ik wel iets zegge. Toen ik thuis was begon ik met het ontbijt. Na het ontbijt ruimde Amine de tafel af ik liep naar boven en nam een douche van een uur het was al 11:00 nog genoeg tijd ik ging naar Sarah's huis om wat af te geven en nog bij te kletsen om 13:00 was ik thuis ik deed een lange rode jurk aan met mijn zwarte laboutine hakken die ik laatst van Tarik kreeg en mijn gucci tas ik deed een blazer aan Ik deed primer aan dan foundation en wat oogschaduw maar belangrijkste mascara. En liep naar beneden mama was inmiddels al naar tante gegaan omdat ze zich niet goed voelde dus kon ze helpen met het huishouden. Amine ik ga met Tarik uit ja isgoed ik nodig dan een paar vrienden zei die. Jaja een paar vriende of gans club. Haha paar vrienden schatje en je ziet er mooi uit dankje antwoorde ik.
Ik stapte in gaf hem een kus je ziet er prachtig uit sgatje zij die hij zelf Was ook super mooi aangekleed.
Na dat we hebbe doorgegeven wat we wouden spraken we nog wat. We hebben super veel besteld na ongeveer een uur gegeten te hebben waren we klaar ik ga even naar wc zij die ik wachte op hem na een minuut had ik Door dat zijn gsm op tafel lag. Ik zag zijn gsm aan gaan hij had een berichje. Op de display stond er Melissa.
Melissa=m
Chifa=c
M: Heey
M: ga je me negeren
Ik ga antwoorde dacht ik
C:wie ben je en wa wil je
M:ma sgatje tog ken je me niemeer meisje van de club je weet nog wel toen We naar boven gingen en ik wil jou schat. Ik wou juist iets terug sturen toen ik een stem hoorde die me super boos maakte
Wat doe je zij hij
Ik liet een diepe zucht horen weetje, je bent blijkbaar nie diegene die ik dacht dat je Was zij ik boos wat doe je op mijn gsm riep hij als we Tog van elkaar houden waarom mag ik je gsm dan nie zien mensen die van elkaar houden hebbe geen ene geheim waarom wij dan wel wat heb je nog meer te verbergen zit je ook in de drugs zij ik sarcastisch en zijn gezicht veranderde meteen dat meen je niet ik begon gelijk te wenen ik veegde ruw mijn tranen weg je bent geen ene traan waar ik liet een briefje van vijftig op tafel en liep naar buiten hij liep nog achter me aan maar ik was veelse snel toen ik buiten kwam ging ik op de stoep zitten en deed mijn hande voor me gezicht en begon te wenen. Ik zag Tarik buiten komen gelukkig zag hij me niet dus liep hij door naar zijn auto ik stond op en belde Amine. Amine kan je me komen ophalen zij ik snikkend. Waar ben je
...... Oké kben der zo zei hij.Wat is er gebeurd vroeg hij. Na het eten liep ie naar de wc en zijn gsm lag daar iemand stuurde hem een bericht en ik keek wie het was. Ja en wat is daar zo erg aan zij tie het was een meisje die stuurde dat het zij Is van de club toen ze naar boven gingen enzo. Amine keek me schokkend aan. Wllh die gaat zien ik zeg Wllh die ga zien zijt ie.
Ik wou meteen naar mijn kamer lopen en zag dat er allemaal jongens waren ik zag Mo Redouan Ali en nog vier andere jongens die ik nie kende ik groete ze met Hallo en liep naar boven ik wou juist een Marokkaanse pyjama aandoen tot wanneer Amine naar binne kwam. vervolgens kloppen zei ik met een gebogen hoofd. Kom je mee naar stad beetje hoofd uit waaien ja sgoed zij ik. Toen hij weg was deed ik een witte skinny broek aan met daarop een zwarte kenzo trui en mijn zwarte Nike huaraches. Ik nam mijn gsm en portefeuille en stak het in een schouder tas en deed mijn mantel aan. Ik liep naar beneden waar de jongens al recht stonden om hun glazen en bekers weg te doen toen ik ze tegen hield en ze zelf naar de keuken bracht. Vervolgens liep ik naar de badkamer waar ik mijn haar in een strakke staart deed. Toen ik naar de woonkamer ging zag ik dat iedereen behalve Achraf (vriend van me die ik als broer zie)buiten op ons stond te wachten. Hey wat is er zij hij je weet toch ik had met Tarik hè ja hè ja tis uit. Aah zusje het spijt me gaat het we pakken em wel. Zij ie ik knikte alleen maar en liep met hem over mijn schouder naar buiten in de stad deden alle jongens vriendelijk het is wel raar dat ik in het midden van acht jongens sta maar ja mijn broer is er bij dus is niets erg. We hebben heel wat gekocht en ik. We hebben allemaal de zelfde t-shirt gehaald ik natuurlijke vrouwelijke versie en hun de mannelijke. Het was super leuk de vier jongens die ik nie kende zijn ook heel aardig tegen me. Ze weten waarom ik vandaag zo down ben kheb het hun verteld. We zijn samen nog wat gaan eten in de Mac toen we de Mac uitkwamen zagen we degene die ik nooit nie meer wou zien. Ik hoopte maar voor hem dat Amine hem niet zou zien Amine keek me raar aan en volgde toen me blik toen ie hem zag sprong hij meteen op hem af Amine gaf hem een vuist in de gezicht en Tarik terug Amine sloeg zijn woede er maar op uit en sprong op hem en gaf een stomp in de maag Tarik schreeuwde het uit van de pijn. Amine was nog nie klaar me hem toen Amine derde keer wou aanvallen hielden Mo en de rest hem tegen ik stond daar maar verbaasd te kijken als Amine zweert doet ie het ook maar nooit is ie zo ver gegaan. Hij wou zichzelf uit de handen van Mo rukken maar dat lukte niet Achraf trok em naar achter en Amine spuwde nog in de gezicht van Tarik en schreeuwde nog niemand komt aan mijn zusje en dan al vooral niet iemand zoals jou. Ik keek nog afschuwend naar hem en volgde mn broer.
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomansaSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...