hoofdstuk 31

28 3 3
                                    

Vandaag is het zaterdag en heb afgesproken met sarah om naar Utrecht te gaan shoppen.

Ik nam een douche en liep naar me kast ik nam een wit gescheurde broek en een wit t-shirt met zwarte letters erop me broek plooide ik een beetje tot me enkels ik deed een lichte roze jas tot mijn knieën aan. Ik nam nog mijn witte tas en witte all stars. Ik deed een beetje make up nam mijn zonnebril en deed me benodigde dingen in me tas ik maakte snel een foto van me zelf (zie omslag)

Beneden hoorde ik iemand aan kloppen vast Sarah. Ik liep de trap af en zag indd Sarah staan. Ik groete haar We aten samen nog ontbijt en namen afscheid van Amine en yemma. We gingen naar de auto van sarah.

We stopte voor een rode stoplicht en zagen een paar jongens in een BMW naast ons hun ramen waren omlaag en je hoorde hun muziek tot en met Marokko. Ik lachte naar de bestuurder en hij maakte gebaar dat ik me raam omlaag moest doen. Vette bak hebben jullie zei hij We bedankten hem. Toen het groen werd schuurde ze weg Sarah keek me zo😏😏aan en ging achter hun op een gegeven moment gaf ze gas en stak ze voorbij. Ik gaf d'r een high five en We deden muziek op.

We stapte de auto uit en gingen de stad in. Zoals altijd zag je een paar marokkaanse jongens ons aan staren en floten ze naar Sarah eerlijk Is eerlijk Sarah is een prachtig meisje (zie foto👇)

 Zoals altijd zag je een paar marokkaanse jongens ons aan staren en floten ze naar Sarah eerlijk Is eerlijk Sarah is een prachtig meisje (zie foto👇)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Gisteren kleurde ze wel d'r haar blond ma staat haar super mooi. Een of ander illie komt naar ons toe en zegt tegen Sarah: zina je ziet er prachtig uit geef me je nmr en ik kom de volgende dag je hand vragen. Ze beet op haar lip en stak haar midde vinger op hier me nummer zei ze en liet de jongen met een verbaast blik achter. Ik bleef lachend staan en toen kwam hij op mij af mag ik dan jou nmr schat. Ik stopte met lachen en keek hem verbaasd aan. Ik nam een briefje van me achterzak en en stylo van me tas ik zag Sarah al verbaasd kijken. Ik moest me zo hard in houden om niet in het lachen uit te barsten ik schreef op het brief. JOKE, NEXT TIME BETTER TRY (LOL VOLGENDE KEER BETER DOEN)ik vouwde het briefje en gaf het hem met een lach. Ik liet hem staan en liep naar Sarah. Ewaa chifa wat doe je geef je nmr aan een illie als hem dan. Ik begon me ziek te lachen en vertelde wat ik er op schreef toen konden We alleen nog maar lachen.

We zijn al een beetje gaan winkelen. Tot wanneer Sarah gebeld werd. Chifa sorry schat maar kmoe trg naar huis d'r Is daar iets aan de hand ofz. Breng ik je naar huis? Neen schat ga maar ik trek me plan wel. Nee nee kom. Nee schat echt is goed. Oké ma volgende keer trakteer ik wel op iets. Ze gaf me een kus op me voorhoofd en verliet me. Ze zwaaide me uit en ik ging nog ff winkels in en uit. Toen ik uit de H&M kwam zag ik Mo hij Was daar met Tarik en een ander chick tarik zat op een bank te smsen op een gegeven moment begonnen Mo en dat meid te zoenen. Omg à ezel. Ik liep boos op hen af en duwde Mo weg wat heeft dit te betekenen. Hij keek me verbaasd aan wat doe jij hier. Neen boeit jou niet wat doe jij hier. En jij kijkend op Tarik die geschrokken mijn kant op keek. En hoe kan je dit toe laten wetend dat hij een vriendinnetje heeft riep ik hysterisch. So... sorry. Jha sorry komt achteraf wacht maar Sarah komt erachter. Da meisje die je net nu kuste zal lang niet jarig zijn. Sarah vermoord je zei ik tegen haar. Ze keek me als een aap aan en kauwde expres harder op d'r kauwgom. Ezelin als je nu niet stopt pak ik je kauwgom en plak ik het in die goedkope extensions van je. Lelijke meisje zonder hersenen zegt nu wat ik moe doen Uhum...PARDON. Ja lieverd je hoorde me goed zei ze. Ik zette me tas op grond en trok haar haren van haar hoofd. Ze gaf me een paar rake klappen en trok me haar. Oké dit ging te ver aan me haar kom je niet ik balde me vuisten en sloeg haar in d'r buik ik ging op haar zitten en sloeg een paar keer met me elleboog tegen haar buik ik trok haar haar en schopte op haar heupen ondertussen is iedereen al met gsm camera etc rond ons komen filmen. Ik voelde dat de jongens ons uit elkaar trokken. Maar ik duwde ze weg en sloeg haar veder Tarik trok me om hoog en ik spuwde nog even op haar gezicht wat dacht je wel nie me gwn slaan. Ik strijkte me kleren plat en nam me tassen van de grond en liep weg. Chifa wacht kom hij raakte me schouders aan en wou me zijn kant op draaien. RAAK, ME NIET AAN !!! Zei ik roepend maar traag. Hij trok zn hand meteen trg en begon te praten. ZWIJG! Ik wil helemaal nix maar dan ook nix van jou en Mo horen. Vuile players. Tarik werd echt boos en wou me juist een klap geven tot wanneer ons vriendinnetje zn hand pakte en zei durf geen meisje een klap uit te delen met een dreigende blik. Ik bedankte haar met een knikje en realiseerde me dat ze eigenlijk geen erge meisje Is ze had gwn een jeans aan met een croptop wat opzicht eiglijk helemaal niet erg Is. Tarik trok me mee naar ene verlaten steegje en nam me bij me keel. Gedraag je waren zn woorden. Ik moet me gedragen jij bent die gene die zicht moet gedragen niet ik. Hij kneep me keel harder
STOP, niet doen je doet me pijn auw. Ik probeerde hem weg te duwen maar te vergeefs hij Is veel te sterk. Opeens zag ik dat meisje van net en duwde Tarik keihard tegen de grond. Rennen ze trok me hand en begon zo snel als ze kan te lopen.

Even later stopte We bij een struik en verstopte ons. Sorry van net zei ze. nu snap ik er nix van eerst me dood maken dan helpen ik liet het ermaar bij en bood me excuses aan. Opeens hoorde We Tarik praten; chifa waar ben je sorry kom trg kunnen We het dan uitpraten het meisje knikte als teken dat ik moet op duiken en moet gaan praten ik deed wat ik moest doen en liep voorzichtig op hem af. Chifa sorry niet bang zijn ik doe je niets kom ik breng je naar huis. Neen ik ga met de trein zij ik boos neen je komt met ons mee.

Ik liep nog even naar het meisje en bedankte haar nogmaals. En stapte dan in de auto van Tarik.

Wat was dat riep Mo boos. Jemig wat bedoel je wat Was dat kifesh je zoent een ander meid terwijl je wat hebt met me beste vriendin wat wil je dat ik dan doe staren, dacht het niet. Wil je het voor jou houden en het niet tegen Sarah zeggen.hahaha ja is goed NEE, NEEN DIT HOU IK NIET VOOR ME ZELF . Chifa doe normaal je gaat een relatie van iemand niet gaan verpesten. Whaat thee wat bedoel je met verpest. Ten eerste je gezicht is verpest en ten tweede kan ik er aan doen dat jullie zo achterlijk moeten zijn en zo een fout maken. Ik ga dit NIET voormezelf houden hopelijk leren jullie dan wel jullie lesje. Wij hebben nog altijd ook een hart hoor die is niet van steen, ja. Gadver jongens van nu zei ik onverstaanbaar.

De hele rit Was het stil tot wanneer Mo de stilte verbrak. Wat deed je in Utrecht. Ikke?in iedergeval niet kussen met een ander. Hij keek me boos aan via de achteruitkijk spiegel.

Het Leven Van ChifaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu