Het was super gezellig we hebben veel gelachen en gepraat. We hebben het naar ons zin gehad. Iedereen ging die zelfde avond nog naar huis. Morgen komt mama zei Amine tegen me. Ah dat werd tijd. Gaan we haar dan ophalen vroeg ik ja isgoed antwoorde hij en liep naar boven. Ik keek nog naar teen mom en nam chips uit de kast. Amine kwam de trap af chifa. Ja antwoordde ik. Gaan we yemma vertellen wat er allemaal gebeurd is of wil je nee nee nee onder brak ik hem we gaan haar niet laten stressen waarvoor het niet nodig is. Maar ze moet het wel te weten komen hè zei hij. Ja maar nu alsjeblieft niet keek ik hem smekend aan. Hij liet een diepe zucht horen en antwoorde dat het goed is samen keken we nog wat tv en gingen dan slapen.
Toen ik mama in de verte zag staan liep ik op haar af ik gaf haar kusjes en knuffels is genoeg a bolle zei ze lachend Amine gaf haar een kus op de voorhoofd en nam de koffers van haar aan. Hoe was het in Marokko vroeg ik. Super leuk hoe ging het hier vroeg ze. Alles ging goed antwoordde ik lachend.
Chifa Amine ik ga even naar een vriendin. Ooh mamaa mag ik mee vroeg ik. Ja isgoed ga je klaar maken. Ik liep naar de kast en deed een kokerrok aan daar boven op een Chanel t-shirt stak het in me rok en deed een lange vest erop ik nam een tas en deed mijn spullen erin. En liep naar beneden waar mijn moeder klaar stond we liepen naar haar auto. En stapte in.
We belden aan en een vrouw van ongeveer mijn moeder leeftijd deed de deur open. Ze is een prachtige damen ze draagt een hoofddoek met een zwarte abaya. Ik begroete haar beleefd en we gingen naar binnen u hebt een prachtige dochter zei ze tegen mijn moeder ik bedankte haar en complimenteerde haar ook. Een half uur later riep de vrouw haar zoon om boodschappen te gaan doen. Toen haar zoon beneden kwam schrok ik heel erg ik zag dat het Tarik was. Hij keek me ook verbaasd aan. Hij keek weer rap normaal voor ons mama ons zou zien. Tarik wil je alsjeblieft naar de AH om een paar dingen te kopen. Ja isgoed kga me even omkleden zei hij en liep de trap op. Even later kwam hij terug naar beneden. Hij had een zwarte broek met scheurtjes een witte polo t-shirt en zijn zwarte bomberjacket net zoals ik. Chifa ga met hem mee anders zit je hier maar zei zn moeder. Oké galtie. In de gang deed hij zijn witte all☆stars aan. Wat doe jij hier vroeg ik hem fluisterend . Ik woon hier namelijk zei hij lachend ik gaf hem een speelse klap en we liepen naar zijn auto alhoewel de AH Een paar minuten van hier is gaan we toch met de auto. Hij hield de deur voor me open en liet me in stappen hij zelf stapte ook in en reed met volle vaard weg.
Oké ik ga naar de snoep en drank afdeling en jij gaat de boodschappen halen zij Tarik. Oofffff we doen het andersom en ik liep meteen naar de snoep afdeling. Ik krijg je nog wel hoorde ik hem lachend zeggen. Aan de snoep afdeling zag ik een meisje met snoep in haar handen die smekend haar moeder aan het vragen was of ze dat mocht kopen ik zag dat ze van Marokko waren en dat de moeder zei dat ze geen genoeg geld had. Ik liep op ze af en nam het meisje haar hand ik liep met haar naar de kassa en betaalde het snoep ik brong haar terug naar haar mama en gaf haar mama een briefje van honder euro. Hier koopt u wat u wilt zei ik in het Marokkaans. Ze ging op haar knieën zitten en bedankte me duizend maal ik hielp haar met op staan en zei dat het niks was en ging naar de snoep afdeling. Ik nam vijf zakken snoep en ging redbull halen daar nam ik twee blikjes uit en ging terug naar Tarik die inmiddels al klaar was met alles. We liepen naar de kassa waar we alles betaalden ik zag het meisje van net en ze gaf me een lucht kusjes ik gaf er een terug. Nadat we alles in de auto hebben gezet reden we naar een afgelegen plaats wat doen we hier vroeg ik. Haha grappig verhaal zij hij met een sarcastisch lach weetje nog dat ik in de winkel zei dat ik je terug zou pakken Haha ja die moment is nu zei hij serieus. Kom op me schoot zitten even twijfelde ik maar deed het toch oké je begint nu met auto te rijden. Whaat maar ben nog geen achtien ja voor mij Is zeventien ook goed om auto te rijden. Owkeey hij legde me alles even kort uit en toen begon ik het ging best vlot moet ik eerlijk zeggen. Oké nu moet je het alleen doen zij hij serieus. Nee zot als je wilt dat je prachtige audi A7 kapot gaat dan wel zei ik lachend hij keek me even serieus aan en begon dan ook met lachen ma nee nu echt hij liep naar de passagiers kant en ging zitten. Je kan het zei hij en gaf me een kus op de wang ik lachte en begon met rijden. Zie je je kan het wel zei hij ,rijdt nu naar tankstation. Nee nee dat doe ik echt niet. Waarom niet je wou altijd toch zo graag auto rijden. Antwoorde hij. Ja maar dit is te gevaarlijk wat als de politie ons onderweg tegen houd. Dan regel ik dat wel yallah rijden jij zei hij. Ga tanken ik deed wat hij vroeg en stapte de auto weer in. Vervolgens reed ik weer naar huis en samen deden we de tassen in de keuken. Na een uur namen we afscheid van ze en liepen naar de auto sooww wie gaat er rijden jij vroeg mij moeder ik keek haar niet begrijpend aan sinds wanneer mag ik van je auto rijden. Chifa denk je nu echt dat ik een domme rik ben zoals jou ik zag je heus wel rijden in die audi van Tarik. Ik keek haar verlegen aan. Ze gooide de sleutels naar me toe en we stapten in der witte range rover in. mam ben bang als er iets met je waggie gebeurd wat dan kifesh je bent bang Tarik rijd tog ook een bak en daar ben je nie bang voor. Ja maar mamie je auto is groter en duurder zei ik met medelijden. Start die auto nu en breng me naar huis zei ze lachend ik starte de wagen en reed weg. Onderweg waren er heel veel mensen die naar ons keken dats ook normaal klein meid die zo'n bak rijd.
Ik zag dat Amine ook de oprit opreed sinds wanneer mag mijn kleine meid waggie rijden zij hij lachend.
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
Roman d'amourSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...