Κεφάλαιο 29

5.3K 475 61
                                    

Ερατώ

Εδώ και ώρα κάθομαστε στον καναπέ και ακούω αυτά που μου λέει, έχω μίνει έκπληκτη και τον ακούω...

"Η αδελφή σου η Εύα, τότε που είμασταν μαζί βρείκε την γυναίκα μου και της είπε για την παράνομη σχέση που είχα μαζί σου...με απαίλεισαι ότι θα με χωρίσει..για να μην με χωρήσει μου είπε να στήσουμε εκείνο το κόλπο τότε που ήρθες και μας βρείκες και τους δυο απ' έξω από το εστιατώρειο..."

"Η Μαρίνα είναι μια γυναίκα της υψηλής κοινωνίας,όπως καταλαβαίνεις δεν ήθελε να διαρεύσει στον κύκλο της ότι ο άντρας της την απατά και γίνει σκάνδαλο, και εγώ δεν ήμουν και τόσο ερωτευμένος μαζί σου για να το ρισκάρω, καλά περάσαμε αλλά αυτή ήταν η γυναίκα μου και δεν ήθελα να την χάσω...και μαζί με αυτή να χάσω και όλα αυτά που μου προσφέρει...όπως καταλαβαίνεις δεν το σκέφτηκα περισσότερο και δέχτηκα να γίνει το σκηνικό, εσύ θα με μισούσες και θα ξεμπέρδευα μαζί σου και θα είχα και τη γυναία μου κοντά μου..."

"Δεν σου κρατάω κακία αλήθεια ότι έγινε, έγινε ανήκει στο παρελθόν, έχουμε προχωρήσει και οι δυο στη ζωή μας, εύχομαι να τα έχεις βρει με τη γυναίκα σου και να είσαστε καλά, σου τα έχω συγχωρήσει όλα και ότι με κοροείδεψες, ότι μου μου έκρυψες πως ήσουν παντρεμένος...όλα...Δεν χωράει στην καρδιά μου να κρατήσω κακία, είμαι ευτυχισμένη,αγαπάω τον Άγγελο με όλη μου τη ψυχή..." Είπα με ένα μεγάλο χαμόγελο..

"Άρα θα σου στοιχήσει να τον χάσεις..." Είπε κάπως ειρωνικά και τον κοίταξα περίεργα..

"Τι εννοείς;;"

"Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια θα στο πω μια και έξω... σου δείνω μια βδομάδα καιρό να τον χωρήσεις αν δεν το κάνεις η συνεργασία δεν θα γίνει και αυτο σημαίνει ότι η εταιρία καταστρέφεται, δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά η εταιρία του αγαπημένου σου έχει πολλά οικονομικά προβλήματα, χωρίς τη συνεργασία η εταιρία θα πάρει την κατυφόρα...και δεν νομίζω να σου συγχωρέσει ο Άγγελος ότι εξετίας σου έχασε την εταιρία του, θα σε θεωρήσει υπεύθηνη για όλα και θα σε μισήσει...αντέχεις να σε μισήσει ο Άγγελος;;;Αντέχεις να σου χρεώσει την καταστροφή της εταιρίας του;;" Έλεγε και τα μάτια μου έτρεχαν ποτάμια...

"Δεν πρόκειται να κάνω απολίτος τίποτα, τον Άγγελο τον αγαπάω και τον εμπιστεύομαι, θα του πω ότι ήρθες εδώ και για αυτά που μου είπες.." Ανακοίνωσα και το ύφος του σκοτείνιασε...

Οίνος Ευφραίνει ΚαρδίανWhere stories live. Discover now