Κεφάλαιο 6

7.4K 579 20
                                    

Άγγελος

"Θέλω και εγώ να δουλέψουμε μαζί και μόνο να δουλεύουμε, μόνο συνεργάτες θα είμαστε, δεν θέλω να μπλέξουμε περισσότερο, εξάλλου δεν είχαμε και τίποτα πιο σοβαρό...Αυτή η δουλειά είναι αυτό που ήθελα, και δεν έχω σκοπό να την χάσω για ένα πήδημα, είναι ακριβώς ότι έψαχνα"

Δεν ξέρω γιατί με επηρέασαν τόσο τα λόγια της, στο κάτω κάτω δίκαιο έχει δεν είχαμε και τίποτα περισσότερο, αλλά με το που άκουσα να βγαίνουν αυτές οι λέξεις από το στόμα της ένιωσα περίεργα, θύμωσα, απογοητεύτηκα, δεν ξέρω τι στο καλό έπαθα... Έτσι αποφάσισα να φύγω πριν είναι πολύ αργά..

"Ένα πήδημα;; αυτό ήταν για εσένα;;" έκανα την ερώτηση που προσπαθούσα να μην κάνω...

"Ναι τι άλλο θα ήταν, περνούσαμε και οι δυο καλά" Δεν το πιστεύω ότι ακούω αυτά τα λόγια από μια γυναίκα, και μάλιστα από τη συγκεκριμένη γυναίκα... Τις ίδιες μαλακίες έλεγε και εγώ στις γκόμενες όταν τις βαριόμουνα...ότι θα ερχόταν η στιγμή να ακούσω τα ίδια λόγια με ξεπερνά...

"Καλή σταδιοδρομία" της ευχήθηκα ξερά και έφυγα

Όλο το βράδυ τριγύρναγα στους δρόμους με το αυτοκίνητο , δεν ήθελα να πάω στο σπίτι. Όταν άρχισε να ξημερώνει πήγα στην εταιρία, ανέβηκα στο γραφείο μου και άνοιξα το ντουλάπι με τα ποτά, έπιασα ενα μπουκάλι με ουίσκι και ένα ποτήρι... Δεν κατάλαβα πότε πρόλαβα να το πιω, το ένα έγινε δυο, τα δυο έγιναν τέσσερα, μέχρι που έπεσα ξερός πάνω στο γραφείο.

"Άγγελε ξύπνα" ένιωσα κάποιο να με σκουντά. Άνοιξα τα μάτια μου και τα έκλεισα ξανά, το κεφάλι μου ήταν βαρύ και με πονούσε απίστευτα πολύ...

"Τι είναι αυτά τα χάλια ρε;;" με ρώτησε ο Φίλιππος

"Παράτα με" απάντησα αγριεμένος

"Τι έγινε μικρέ σε παίζει η γκόμενα;;″

"Όχι ρε, αλλά..." Πήγα να συνεχίσω μα δεν ήξερα τι να πω, δεν ήξερα καν γιατί αντέδρασα έτσι, "Πες στην Έλενα να μου φτιάξει ενα καφέ διπλό" είπα τελικά

"Σήκω πλύσου, φτιάξε λίγο την μούρη σου και τα ρούχα σου, γίνε άνθρωπος και γρήγορα γιατί θα έρθει η κοπέλα για να υπογράψει την πρόσληψη"

"Μάλιστα" είπα και μπήκα στο μπάνιο που υπήρχε στο γραφείο. Έβαλα το κεφάλι μου κάτω από το κρύο νερό για μερικά λεπτά. Σκουπίστηκα με μια πετσέτα και ανακάτεψα λίγο τα μαλλιά μου... Δεν ήμουν και η καλύτερη εικόνα αλλά ήμουν σίγουρα καλύτερος από πριν.

Οίνος Ευφραίνει ΚαρδίανDove le storie prendono vita. Scoprilo ora