Giriş

32.9K 1.1K 45
                                    

"Hey, atla artık!"

"Tutabileceğine emin misin?"

"Tutacağım diyorum atla artık! Güvenmiyor musun sen bana?!"

"Tamam. Atlıyorum. Üç deyince?"

"Tamam. Haydi!"

"Bir."

Ve kendimi bıraktım. Güvenimi gösterme yolum biraz aşırıydı kabul. Ama güven dedi, güvendim. Yoksa hangi aklı başında insan balkondan aşağıya hem de aşığının kucağına atlar ki?! Tamam. Şu an içinde bulunduğum durumu göze alırsam hangi insan üzerindeki bindallısıyla kına gecesinden kaçıp sevdiği adamın kollarına atlar?! Bu cümle itibariyle sorgulamayı bırakıyorum.

"Aahh!"

"Şşşttt!"

Üstüne düşmemle ikimiz de çimenlerin arasına savrulmuştuk. Zavallı sevgilim ağırlığımın altında kalmıştı. Her ne kadar ona acısam da sessiz olmazsa ensemize binerlerdi. Burnum burnuna değerken fısıldadım.

"İyi misin?"

"Hani üç deyince atlayacaktın?!"

"E, bana güvenmiyor musun, dedin?"

"Her neyse! Bunu sonra konuşuruz. Şimdi gitmemiz gerek!"

"Tamam."

Sevdiğim adamın elinden tutarken bir elimle de bindallımı toplayıp koşmaya başlamıştım. Tam bizi yolla ayıran duvarın dibine geldiğimizde beni belimden tutup duvarın üstüne oturttu. Karşıya atlamadan önce gözlerim istemsizce arkamda kalan yalıya döndü. Kına gecemden ötürü ışıklarla bezenmiş, benden bile süslü duran yalımıza...

Hayatım boyunca sorumluluklarımı bilen bir insan olmuştum. Dönüp yanımdan duvarın diğer tarafına atlamakta olan adama baktım... Tamam, bu aşırı sorumsuzcaydı!

Kendi kına gecemden aşığımla kaçmış üstelik arkama dönüp bakmamıştım bile... Şimdi bambaşka ve zorlu bir hayat uzanıyordu önümde... Hele ki benim gibi elini sıcak sudan soğuk suya sokmamış bir insan için aşırı zorlu bir hayat...

Peki umrumda mıydı? Tabi ki hayır... Dönüp sevdiğim adama gülümserken ondan da aynı karşılığı aldım.

Hayatın önümüze çıkardığı zorluklarla beraber yüzleşmek için ilk adımı da beraber atmıştık...

Omuz silkip bana elini uzatan adama baktım. Ve tekrar arkama bakma gereği duymadan bir kez daha sevdiğim adamın kollarına atladım. Simsiyah, yıldızsız bir gökyüzünün altında ışıldayan bir yalıda gelinsiz bir kına gecesi başlıyordu... ya da benim durumumda başlayamıyordu...

Evleneceğim adam mı? Ayak serçe parmağını milyon dolarlık sehpasının köşesine çarpar inşallah..!

_____________________


-Kapağımız için pentagramavcisi na çok teşekkürler 😊 Kendisi bu konuda sürekli beni şaşırtıyor. Çok güzel olmamış mı? Ben çok beğendim. Bir diğer kapağı da medyaya koydum. İkisi de birbirinden güzel bence :))

-Yaptığım yapacağım tüm anlatım bozuklukları ve dil bilgisi hatalarından dolayı affınıza sığınıyorum :) Eğer çok gözünüze çarpan bir yer olursa yorum atın düzelteyim, olur mu?

-Hımmm... İnsan lafını çok güzel yutuyormuş... Ben de ilk hikayemi yazarken 'ilk ve son' demiştim ama gelin görün ki kendi tükürdüğümü yalamış bulunuyorum sanırım... Her neyse önceki hikayem pek tutulmuyor :( Ama umrumda mı? Hayır :D Ben yazıyorum isteyen okur :))) Zaten sanırım yazmak şu stres dolu hayatımda bir kaçış yolu oldu sanırım... Bu yüzdeeeen hadi başlayalım :D Bu hikayeye diğer hikayem bittikten sonra devam edeceğim ;)

Yaptım Bir Delilik [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin