Part 5

739 27 3
                                    

Mne sa tam tam nechce ísť.Je sedem hodín ráno a mne sa nechce vstávať fo školy.Nakoniec som sa vykopala z dostele a išla do kúpelni.

Urobila som si rannú hygienu.Obliakla som sa a zišla dolu.Za desať osem som vyšla z domu.Do školy som prišla ešte pred zvonením.Keď som vošla do triedy všetky oči boli na mne.Styles prišiel ku mne.

"Ako ti je?Si v pohode?"iba som vyvalila oči.

"Ešte sa pýtaš?Nepočul si ma včera?"odišla som k Sandre.

"Ahoj"pozdravila sa mi a objala ma.Ja som sa iba usmiala.Nemala som na nič chuť.A k tomu ešte prvá anglina.Do triedy vošla učiteľka ako výchor.

"Takže žiaci.Dnes som dostala list zo školi z Kanady.Chceli by zorganizovať výmenný pobyt.Takže vám rozdám papiere, ktoré dáte doma podpísať.Zajtra mi ich musíte doniesť je vám to jasné.Takže pobyt sa bude konať na druhý týždeň.Dnes je streda takže v pondelok sa ide.Zajtra sa dozviete do akých rodín budete zaradený.Prepáčte že je to tak narýchlo ale inak sa nedalo."zvyšok hodiny hovorila o pobyte.

Keď zazvonilo hneď som išla za ňou.
"Pani učiteľka?Ja len musí to byť podpisané rodičom?"opýtala som sa jej."Ja viem prečo sa to pýtaš Ariana.V tvojom prípade vezmem aj podpis od starkej."žmurkla na mňa a už jej nebolo.Deň ako tak zbehol.Keď som sa chystala domov opäť ma zastavil Styles.

"Ariana počkaj.Ja viem že mi neodpustíš ale mne je to ľúto čo som ti robil.Ja sa chcem zmeniť.Prosím"hučal niečo ale ja som ho nepocúvala.

"Dobre.Odpustím ti ale daj mi pokoj."povedala som rázne.Ostal zarazene stáť.Keď som prišla domov tak som hneď ukázala papier o výmenom pobyte starkej.Podpísala mi to a išla som sa baliť.Ja viem je to až v pondelok ale zbehne to ani sa nenazdáme.Počula som že niekto zvonil ale keď prestal tak to asi bola nejaká starkina kamarátka.O chvíľku niekto klopal.

"Ďalej"z poza dverí vykukol Styles.

"Čo ty tu chceš?"opýtala som sa zdesene.

"Ja.Musel som prísť.Mne je to fakt ľúto.Ja už nechcem byť ten odporný Styles.Prosím."stále sa približoval a to ma desilo.

"Mal by si ísť"keď som to povedala cítila som jeho pery na tých mojich.V bruchu som cítila motýliky ale musela som to prerušiť.

"Prepáč.Mal by si ísť."iba sa na mňa pozrel ale neprotestoval.Keď odišiel všimla som si že mu niečo vypadlo z vrecka.Bol to papierik.

'Ak sa rozhodneš tak napíš'-H.

Iba som si ľahla na posteľ a premýšľala.

Ahojte.Je tu nová časť.Dúfam že sa vám páči.See you soon.

I Hate You || H.S [SK]✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora