Rozmýšľaj čo teraz.Fakt som nevedel kam mám ísť ani čo mám robiť.To čo mi behalo po rozume bolo ako ju presvedčiť že ju milujem.Nieje dôkaz už len to že som letel až sem?Pre ňu asi nie.Ale aj tak sa jej nevzdám.Kúpim jej kyticu ruží a psíka.Áno to je to čo urobím.Alebo nie?Fak neviem.
"Harry" niekto po mne kričal.Otočil som sa a videl Arianu.Čo tu ona chce.
"Čo sa stalo?" opýtal som sa jej.Neodpovedala mi a hneď ma objala.V tom momente som vypol a zabudol som ako sa volám."Prepáč mi to.Nemal som ťa vyhodiť.Ja len nevedela som čo robiť.Vieš.Ja ťa tiež mám rada" to je všetko?Ona ma má iba rada?
*Ariana*
Uvidím čo urobí.Ak ma miluje tak mu nebude vadiť že som mu to povedala.Nechcem sa hneď hrnúť do vzťahu.Pozrite ako to dopadlo so Sebastiánom.Bol smutný ale bol šťastný že sa s ním rozprávam a že mu dám šancu."Takže čo teraz." opýtal sa.
"Začneme od znova.Som Ariana Dawson teší ma" podala som mu ruku."Harry Styles" vybrali sme sa do mesta a oslávili naše kamarátstvo."A ja už som ti chcel kúpiť psa." čo?Prečo som vyšla z domu?
"Ale narodeniny mám o mesiac takže ak chceš.Ja sa nenahnevám.Ale starká." prestala som.Chcela som povedať že ma za to starká vyhreší ale zastavila som sa.Žiadna starká nieje.
"Je mi to ľúto" iba som sa na Harryho usmiala a pokračovali sme v ceste.Zastavili sme sa až pri cukrárni.
"Ja chcem tú tortu" povedala som a ukazovala na výklad.Vošli sme do cukrárne a objednali si skoro všetky dobroty.
"Najlepší deň ever." povedala som keď sme boli na ceste domov.
"Hovor mi niečo." zasmial sa Harry ktorý po dnešnom dni pribral asi desať kíl.
"Už nechcem vydieť sladké" opäť sme sa zasmiali."A ty nechodíš do školy?" opýtala som sa ho.Len tak si príde do Kanady v stredu?Veď má školu.
"Kvôli tebe som ju vynechal.Potrebaval som ti povedať vážnu vec." a čo jeho rodičia.
"A tvoja mama a tom vie?Čo ti na to povedala?" vypočúvala som ho."Nevie o tom.Myslí si že som prespal u Davida" starý Styles.Bad boy ktorý robí všetko len nie a nie myslieť na školu.Došli sme domov a Maura Harrymu prestlala v hosťovskej izbe.Ako dlho sa tu zdrží nikto nevie ale ja dúfam že dlho.
Trošku kratšia časť takže sa ospravedlňujem.Ale dúfam že sa vám páči.See you soon.❤️
VOUS LISEZ
I Hate You || H.S [SK]✔️
FanfictionNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW