*Harryho pohľad*
Ešte mám necelý mesiac.No som v koncoch.Včera na mňa bola milá ale ráno sa ku mne správala ako k psovi.A to ma naštvalo.Teraz sedím na hodine a pozerám na Arianu.Ako ju mám doviesť k tomu aby so mnou išla do postele.Je to môj rekord.Už týždeň som s nikým nespal.A to len kvôli nej.Hodina skončila a mňa zastavil David.
"No čo už ju máš?"opýtal sa."Nie.Včera sa rozišla so Sebastiánom a na mňa bola uplne milá.Dnes ráno ako k psovi.Asi ma krámy"povedal som.
"Nezabudni, stávka je stávka"potľapkal ma po pleci a odišiel.Keď som vyšiel z triedy Ariana sa objímala so Sebastiánom.Ste sa udobrili?"opýtal som sa jej.Iba sa zamračila
"Čo teba do toho?"ostal som zarazený
"Včera si sa ku mne správala inak."povedal som."A čo.Čakáš že sa ti teraz budem hádzať k nohám?"nejako si na mňa vyskakuje.Pritlačil som ju k skrinkám.
"Nezabudni, že ja som ten, ktorý ma partiu.Ja im niečo poviem a oni to splnia takže sa so mnou radšej nezahrávaj Dawson"hovoril som a pri tom som ju prebodával pohľadom.
"Ale ja sa ťa nebojím.Radšej ma šikanuj ako by som mala byť s tebou kamarátka.A tu svoju partiu si strč do riti."odtlačila ma a ďalej niečo hľadala.Ďalšie hodiny som nejako prežil.Keď som sa vybral domov moc sa mi tam nechcelo.Vedel som že tam budem iba s Arianou.Keď som prišiel domov Ariana sa ihneď zamkla.S niekym hovorila no práve skončila.
"Otvor"zaklapal som.No ako by klopal duch.Vôbec neotvorila.Išiel som do izby a pozrel čo je nové na nete.Asi o dve hodiny došiel Niall a to hneď Ariana otvorila.Vidím koho ma radšej.Celý čas si tam spievali a hrali na gitare.Do riti aj ja viem hrať na gitare a ja som nič.Neviem prečo sa tak cítim ale mám chuť sa s ňou viac skamarátiť.No po tom čo sa stalo dnes v škole o tom pochybujem.Tak som si tam celý čas ležal na posteli a čakal kým príde Maura a Bob.Keď prišli navečerali sme sa a ja som tam sedel ako duch.Všetci odišli a ostal som tam iba ja a Maura.
"Čo ti je?"opýtala sa.
"Ale nič"no nenaletela mi na to"Je v tom Ariana však?"opýtala sa ma.Iba som na zarazil.Ako to vie?"Ako tak poznám Nialla a viem kedy sa chlapec trápi kvôli dievčaťu.Tak čo?"opýtala sa.
"Ja ju mám rád, možno viac ako si chcem pripustiť no najhoršie je to že som ju šikanoval.A to je to čo mi neodpustí.Prečo som bol taký hlupák?"iba ma pohladkala po líci a usmiala sa."Si šikovný a milý chlapec.Som si istá že si to odpustí.Či dnes, zajtra alebo o rok.Raz ti povie že ti odpúšťa."keď odchádzala ešte mi niečo zašepkala.
"Ja to cítim.Bude to skôr ako si myslíš."a už jej nebolo.Trochu som nad tým rozmýšľal keď ma niekto vyrušil.Bola to Ariana.
"Čo tu tak sám?"opýtala sa ma.Počkať čo?Ona sa so mnou rozpráva?
"Už sa so mnou rozprávaš?"fakt som nemal chuť na naťahovanie sa s ňou.
"Fakt ti to je ľúto"zaťiaľ čo si nalieva vodu sa na pýtala otázky tohto typu."Ty vieš robiť niečo iné ako poslúchať rozhovory iných?"vyskočil som na ňu.Celý deň sa ku mne správa ako k psovi a zrazu je na mňa milá.Tak pre zmenu ja sa jej nebudem hádzať k nohám.Nech tu stávku prehrajem ale ak sa ku mne takto bude správať tak s tým končím.Keď som prišiel do izby ľahol som si na posteľ a zabudol na všetko.Ani neviem ako ale zaspal som.
JE TU UŽ 200 READS?!!Strašne ďakujem !!!!A musím sa priznať že ma baví písať z pohľadu Harryho.Takže očakávajte viacej častí z jeho pohľadu.See you soon.
BINABASA MO ANG
I Hate You || H.S [SK]✔️
FanfictionNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW