Dúfam že ste na mňa ešte nezabudli.Užívajte časť.
Ráno som sa zobudila a nič sa mi nechcelo.Prešla som do kúpelne a urobila rannú hygienu.V izbe som sa obliekla nahádzala knihy do tašky a zišla do kuchyne.Tam už všetci raňajkovali.
"Dobré ráno"pozrdavila som sa.Jediný kto sa mi pozdravil bol Bob.Maura tu už nebola a Niall s Harrym ma perfektne ignorovali.
Harryho by som chápala ale prečo ma ignoruje Niall?To bude super deň.Dala som si iba jablko a poprosila Boba či ma zavezie do školy.Má to po ceste tak povedal že hej.K tomu sa ozval Niall.
"Aj ja idem do školy."ako by som to nevedela
"Wow ty sa už so mnou rozprávaš"zarazene sa pozeral a Styles sa zasmial."A ty sa čo smeješ?"otravene som sa opýtala.Už mu zmyzol úsmev z tváre.Sadla som si do Bobovho auta a do uší dala slúchadlá.Tým som mu naznačila že nemám chuť sa rozprávať.Keď sme boli pred školou spýtal sa ma či po mňa príde aj poobede.To som odmietla a povedala že sa prejdem.Prvú hodinu sme mali matiku.To som nejako prežila ale na prestávke ma zastavil Niall.
"Čo som ti urobil?"opýtal sa
"Ty sa pýtaš?Ráno ani hlavu neotočíš a potom sa pýtaš?Vieš čo, choď do riti."nasrala som sa a odišla.Škola skončila a ja som sa vybrala domov.Ešte som zašla do starbuksu a tam som si aj sadla.Nebudem sa ponáhľať domov keď sa tam aj tak s niekym pohádam.Pila som si svoje kapučíno keď ma niekto vyrušil."Máš tu voľné?"opýtal sa náhodou dosť pekný chalan.Čudovala som sa lebo vedľa bolo voľné.Ale neodmietla som.
"Jasné"usmiala som sa.Asi dve hodiny sme tam sedeli a rozprávali sa.Povedala som mu že tu som na výmennom pobyte a odtatné podrobnosti.Zistila som že chodí na tú istú školu.Náhoda čo.Neskôr som sa vydala domov.Doma ako vždy bola divná atmosféra.Bob s Maurou niečo pozerali v obývačke a tamtý dvaja boli zavretý v izbe.Neriešila som to a tiež sa zavrela v izbe.
Zložila som tašku a prezliekla sa do domáceho.Sadla som si na posteľ a na nohy som si položila notebook.Pozerala som si sociálne siete keď mi vyskočila správa od Stylesa.'Kde si bola tak dlho?'bolo tam napísané.'Čo sa staráš'odpísala som mu a vypla to.Ešte aj teraz mi robí nervy.Všetko som vypla ešte som sa niečo poučila.No dobre iba som preložila knihy.Ešte som pozerala niečo v telke a dlho do noci som bola hore.
Konečne je tu!Ospraveldňujem sa že časť nevyšla celý výkend ale som chorá tak dúfam že to pochopíte.Celý týždeň budem doma a ak mi bude lepšie tak vám ho vynahradím.See you soon.
YOU ARE READING
I Hate You || H.S [SK]✔️
FanfictionNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW