Pripravila som sa a čakala na nich.Cesta do zoo trvala asi desať minút autom.Bola fakt veľká takže som sa radšej držala pri Niallovi aby som sa nestratila.O ano udobrili sme sa.Prechádzali sme po celej zoo a kúpili sme si jedlo.Čo by bol výlet bez jedla.
"Pozri tvoja sestra"ukázal hlavou ale nevedela som kde ukazuje.Ale počkať ja sestru ani nemám tak čo?
"O čom točíš?"opýtala som sa ho.
"Veď tam"ukázal na klietku kde boli opice
"Jeej a tam je tvoj brat"ukázala som na tučniaka."Ha ha ha"a takto sme si zo seba uťahovali.
"Kde máš brata?"opýtala sa Maura ktorá akurát okolo nás prechádzala.
"Ariana sa mi smeje, že tučniak je môj brat"sťažoval sa.
"Noo"Maura radšej nepokračovala.Zasmiala som sa.Niall sa na nás naštval a odišiel k delfínom."Ja to vybavím"usmiala som sa na Mauru.Kúpila som cestou cukrovú vatu a išla za ním.
"Niall?"ani sa neotočil
"Mám cukrovú vatu"teraz sa otočil a zasmial sa."Tak dobre odpustené"schmatol mi vatu z ruky a už ju do seba tlačil.Keď sme sa chystali domov Niallovi zaškvrkalo v žalúdku.
"Prosím, poďme sa najesť"prosíkal
"Veď si mal hamburger a cukrovú vatu.Potom si si kúpil ešte hranolky a vzal si cukríky, ktoré rozdavali deťom.Fakt ti to nestačilo?"iba zakrútil hlavou."Prosím"nakoniec sme zastavili pred nejakou reštikov.Tam si Niall dal pizzu a hamburger.Fakt sa čudujem kde sa to do neho zmestí.Ja som si objednala šalát a Maura s Bobom si dali iba kávu.Po kom to dieťa je?Tieto otázky mi lietali hlavou.Veď oni poriadne nejedia a on by zjedol všetko.A ak by bolo legálne tak by sa s jedlom aj oženil.Najedli sme sa a odišli.No keď sme prišli domov Niall ma ešte zavolal na prechádzku.Sadli sme si do parku a rozpravali sa.Medzi tým tam prišli deti a Niall sa išiel hrať ku svojím kamarátom.Úplne do ich partie zapadol.Keď sa dohrali tak som dieťa odprevadila domov.Zaviedla som ho ešte aj do izby aby nezablúdil.Také malé bábätko.Išla som ešte do kuchyne a naliala si vodu.
"Tak ako bolo v parku?"opýtala sa Maura.
"Ale.Deti sa pohrali a ja som na nich pozerala."prekvapene sa na mňa pozrela.
"A Niall?Nešiel s tebou?"opýtala sa."Veď hovorím, deti sa hrali.Prišli tam mamičky s deťmi a Niall sa pridal."obe sme sa smiali.Popriali sme si dobrú noc a ja som odišla do izby.Som rada že dnešný deň bol taký aký bol.Ale čo asi robil celý deň Styles.Ešte dobre že som ho nevidela.Otvorila som notebook a porezala čo je nové.
KA čudovala som sa.Styles mal na nástenke na facebooku napísané že je vo vzťahu.To aká chudera sa s ním dala do kopy?Fakt ju ľutujem.Nevie do čoho ide.V kúpeľni som sa osprchovala a prezliekla.Zajtra som tiež doma tak som si popozerala nejaké filmy.
Nová časť!!!!Už tu bude 400 reads!!Ani neviete aká som šťastná.Môžno hovoríte že iba 400 ale pre mňa to je dosť.Dúfam že sa vám časť páči.See you soon.❤️❤️
BINABASA MO ANG
I Hate You || H.S [SK]✔️
FanfictionNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW