Part 6

745 27 3
                                    

Rozmýšľala som prečo je na mňa Styles taký milý.V mobile som objavila číslo na môjho bývalého kamaráta.Teraz je kamarát so Stylesom a šikanuje ma.Zavolala som mu a hneď to dvihol.

"Halo?"nevedela som čo mám povedať no nakoniec som niečo vypotila.

"Ahoj.Tu je Ariana.Ariana Dawson."ostal ticho.
"Jaaa.Môžem sa ťa na niečo opýtať?Ale ak nechceš tak môžeš zložiť."bol ticho ale nakoniec prehovoril.

"Chcel som sa ti ozvať dlhžšie ale Styles to zakázal.Môžeme sa stretnúť?V parku čo sme sa tam hrávali?"bola som prekvapená.

"Jasné o desať minút?"opýtala som sa ho.

"Dohodnute."zložila som a hneď zišla dole.Oznámila som starkej že idem preč aj keď pochybujem že ma počula, lebo nádávala na nejakého Chuana.Tie jej telenoveli.Prišla som do parku a už z dieľky videla Sebastiána.Keď ma uvidel objal ma.

"Mrzí ma to.Všetko."zašepkal.

"Aj mňa."tiež som šepkala.Keď sme sa tak objímali vynorili sa mi v pamäti všetky spomienky.Ako sme sa tu hrali a boli bez problémov.To bol život.No keď moji rodičia zomreli všetko sa zmenilo.Prestala som chodiť von a baviť sa s ľudmi.

"Tak čo si to chcela?"opýtal sa ma keď sme si sadli."Ja len či nevieš prečo je na mňa Styles taký milý?"chvíľu rozmýšľal ale nakoniec povedal že vraj sa zmenil.

"Ja to na tebe vidím.Prečo mi klameš?"opýtala som sa ho a ostal ticho.

"Prepáč nemôžem ti to povedať.Mám ťa rád ale prepáč.Inak mám už vodičák takže zajtra ráno ťa beriem do školy."mrkol na mňa a machroval ale to ešte niečo nevedel.

"Ale Sebastián ty nevieš že bývam iba desať minút od školy?Takže nič.Vidíme sa v škole."zasmiala som sa, objala ho a už bola na odchode.Prišla som domov a tentokrát starká plakala lebo ten jej Chuan zomrel.Zjedla som obed, ktorý navarila starká a zmyzla do izby.Knihy nahádzala do tašky a sadla na posteľ.Tam som si pozrela všetky sociálne siete.Potom som prešla do kúpeľne, osprchovala sa, odlíčila a pozerala sa svoje zápästia.Ako som to mohla robiť kvôli takému debilovi ako je Styles.Jeho to aj tam nezmenilo a sebe som iba ublížila.Opäť som prišla do izby a v tom mi zavibroval mobil.

'Aj tak ťa ráno o 7:50 čakám pred domom.Tvoj Sebastián :*'

To je ale trúbka.Všetko som vypla a rozmýšľala nad detstvom.Aké to bolo bez problémov.Nad myšlienkami na detstvo som zaspala.

Sľúbená druhá časť.Dúfam že sa vám páči.See you soon.

I Hate You || H.S [SK]✔️Where stories live. Discover now