Dnešný deň bol úžasný.Ráno mi pripravil raňajky v škole sa so mnou rozprával a poobede sme boli v meste.Neviem čo sa to sním deje ale som rada.Len dúfam že to nieje len hra.Boli adi tri hodiny ráno a z jeho izby som počula hlasi.Prišla som bližšie a vedela som že porezal film.Otvorila som dvere a videla ako leži ale už spal.Notebook som vypla a položila na stôl no zaplo sa svetlo.
"Kto mi tu chodí po izbe?"opýtal sa ospalo.
"Ja len, nemohla som spať a počula som hlasy.No ty si už spal a tak som ťa nechcela budiť."usmiala som sa a dúfala že sa nenaštve.
"V pohode, ja som nespal.A čo si také potrebovala.Viem že si neprišla len tak lebo si počula hlasi."zasmial sa.Mám mu povedať pravdu?Asi hej."No dobre.Musím sa ťa na niečo opýtať"povedala som.
"Pýtaj sa"sadla som si na posteľ a spustila.
"Prečo si na mňa taký milý?A chcem pravdu."teraz mi zmyzol úsmev z tváre.Takže v tom niečo bude."Veď sú tri ráno, musíme to teraz riešiť?"už zahovára
"Do čerta tak už to vyklop.Už ma to nebaví sa to stále vypytovať."šeptom som kričala.
"No dobre....."nastalo ticho.Asi po minúte sa odhodlal a pokračoval."Bola to stávka.Stavil som sa s Davidom, že ťa do mesiaca dostanem do postele.A...ak nie tak sa prebehnem po namesti nahý.Ale dnes som Davidovi povedal že to vyhral.Už sa nechcem účastiť tej stávky.Ver mi"keď to dokončil cítila som ako plačem.Ako mohol?Strelila som mu facku.
"Ty sviniar.Teraz si tie tvoje milé slová niekam strč."chcela som odísť ale zastavil ma.
"Prosím, daj mi ešte šancu."jasné.Nechce aby som mu kľakla k nohám?"Vieš čo, zabudni, že som tu, dobre?Už sa ku mne neozývaj."odišla som do izby a zamkla sa.Zajtra do školy nejdeme lebo máme voľno či čo tak ho aspoň neuvidím.Z tejto miestnosti nevýjdem.Vošla som do kúpeľne a to čo som chcela urobiť asi viete.Ale zastavila som sa.Načo kvôli takému debilovi?Najradšej by som to urobila jemu aby videl ako som sa trápila ja.Celý ten čas.Ľahla som si na posteľ a plakala do vankúša.Na nič iné som sa nezmohla.Celú som som bola hore.Ráno na mňa klopali nech sa nejem ale ja som nikomu neotvárala.Vodu som tu mala a aj nejaké jablko.Stačilo mi to.
"Zlatíčko, čo ti je?"bola to Maura.Rozhodla som sa že jej otvorim.Vošla do izba a ja som opäť zamkla.Hneď som ju objala.To bolo to objatie ktoré som potrebovala.Od mami.Škoda že som také nikdy nemala.
"Čo sa deje?"opýtala sa
"Styles"keď som to povedala nič viac sa nepýtala.
"Ideme do zoo.Nechceš ísť s nami?"aj by som šla ale.."A kto ide?"opýtala som sa jej.
"Neboj sa, Harry nejde"usmiala sa.
"Dobre"začala som sa chystať.Dúfam že si dnešný deň užijem.Dúfam že mi ho nikto a nič napokazí.Nová časť!!Dúfam že sa vám páči.See you soon.
YOU ARE READING
I Hate You || H.S [SK]✔️
FanfictionNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW