Part 10

652 31 5
                                    

Prečítajte si poznámku na konci!!!!!

Ráno som sa zobudila a nikto vedľa mňa nebol.Som rada že Styles odišiel bolo by mi to trápne.Predsa len včera som sa rozišla s chalanom a dnes tu mám nového.Veď prečo nie.Bez nálady som zišla do kuchyne.Styles mi išiel dať pusu ale ja som sa uhla.Fakt na nič nemám náladu.

"Bré ránko"pozdravil sa mi Niall.
"Aj tebe"odpovedala som bez náznaku záujmu.
"Dnes idete na našu školu.Poukazujem ti všetko a..."chcel pokračovať ale ja som ho prerušila.

"Stačí ak ma odvezieš do školy.Dnes nemám chuť na nič."napila som sa vody a odišla do izby.Tam som sa obliekla urobila rannú hygienu, vzala batoh a išla dolu.Tam som sa obula a čakala na Nialla.Prvý prišiel Styles aj s jeho debilními kecami.

"Čo ti je?"až na to že som sa rozišla s chalanom nič.Iba som prekrútila očami a ďalej ho ignorovala.
"Ideme?"konečne som sa dočkala.Nasadli sme do Niallovho auta a smerovali k škole.Cesta trvala asi pätnásť minút.V škole nás Niall zaviedol do triedy a tam nám všetko vysvetlila učiteľka.Po prvej hodine kde sme dostavali knihy ma zastavil Sebastián.

"Čo cheš?"opýtala som sa bez záujmu.
"Ja viem čo sa stalo a nebudem hovoriť že to tak nebolo a vyhovárať sa na alkohol.Som debil a nehovorím že nie len prosím.Chcem len jedno.Aby sme ostali kamarátmi.Prosím to je jedine čo od teba chcem."aspoň že si prizná že je debil.

"No dobre.Odpustím ale nezabudnem."ešte ma objal a už ho nebolo.
"Ste sa udobrili?"opýtal sa Styles.A ten sa tu odkiaľ nabral.
"Čo teba do toho?"ostal zarazený
"Včera si sa ku mne správala inak."povedal
"A čo.Čakáš že sa ti teraz budem hádzať k nohám?"si myslí že som ešte stále ta Arianka čo sa ho bojí.Nech ma to zabudne.Pritlačil ma k skrinkám.

"Nezabudni že ja som ten ktorý ma partiu.Ja im niečo poviem a oni to splnia takže sa so mnou radšej nezahrávaj Dawson"hovoril a pri tom ma prebodával očami.

"Ale ja sa ťa nebojím.Radšej ma šikanuj ako by som mala byť s tebou kamarátka.A tu svoju partiu si strč do riti."odtlačila som ho a ďalej hľadala svoju skrinku.Keď som ju našla dala som si do nej knihy a všetky veci potrebné do školy.Mali sme iba štyri hodiny čo bolo super.Končiť školu o dvanástej nikomu nevadí.Keďže Niall mal ešte tri hodiny povedala som si že domov dôjdem peši.Ešte som zašla do Starbucksu a odiaľ domov.Nikto tam nebol a ako som našla papierik tak Maura a Bob budú do večera v práci.V izbe som sa prezliekla a zapla notebook.Skontrolovala som všetky sociálne siete a písala si so Sandrou.Bola v náhradnej rodine o ulicu ďalej.Takže sme sa mohli stretávať každý deň.

"Som doma"bol to hlas Stylesa.Keď som ho počula zamkla som dvere od izby.Ešte aby mi niečo vyčítal aj doma.No doma ako doma.Zavolala som starkej a vyrozprávala som jej ako to tu je.Ako keby ma Styles počúval a v tú istú chvíľu ako som zložila tak zaklopal.
"Otvor"klopal na dvere ale ja som ho nepočúvala.Doslova.

Zaspla som si pesničky a do uší dala slúchadka.Spomínala som vám že rada kreslím?Asi nie.Vzala som si skicár a niečo tam čmárala.Kreslenie mám veľmi rada aj keď nohovorím že všetko čo kreslím sa podobá.Takto som si čmárala kým neprišiel domov Niall.Ospravedlnila som sa mu za to aká som bola ráno nepríjemná a on mi ešte niečo vysvetľoval o škole.Zistila som že rád hraje na gitare a skladá texty.A to bol náš celovečerný program.Hrať na gitare a spievať.Zabudla som na Styles a na všetko čo sa dialo.Počúvala som iba tu krásku melódiu.A musím uznať Niall má božský hlas.

Halelujaa!!!Konečne som sa dokopala k tomu aby som časť pridala.Ale mám ešte jednu otázku!!!!Mám písať aj z pohľadu Harryho?Pýtam sa preto či by vás to bavilo.Prosím napíšte váš názor v komentároch.Thanks.See you soon

I Hate You || H.S [SK]✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang