Part 24

513 21 5
                                    

Dnes sú to dva mesiace od kedy chodím s Harrym.Asi týždeň sme si hovorili že sme kamaráti ale nakoniec sme sa dali dokopy.Harrym za mnou chodí každý víkend.Samozrejme chodím aj ja za ním.Píšem si so Sandrou a ta mi hovorí že sa kolo Harryho stále obmotávajú štetky ale on ich pošle preč s tým že má frajerku.Ani neviete ako to hreje pri srdi.Dnes je piatok čo znamená že čakám kedy príde Harry.Je niečo po štvrtej a má prísť o piatej.Musím sa s ním porozprávať o tom vestovaní.Viem že ho to nebaví a ani mňa nie.Crrr.Niekto zvonil.Nikto nebol doma a tak som ako strela zbehla k dverám.No nebol to Harry ale Tobias.Tobias je otravný chalan z našej školy.Stále za mnou dolieza a nechápe že mám frajera.Nakoniec som mu otvorila.

"Ahoj Tobias" povedala som otrávene ale on to nepochopil.Na chodníku som videla Harryho a potešila som sa.

"Ahoj Ariana.Nechceš niekam zájsť." opýtal sa a vtom ku mne prišiel Harry a pobozkal ma.
"Ahoj láska" povedal aby ho ešte viac naštval.
"Tak ja pôjdem" povedal Tobias a už ho nebolo.Zatvorila som dvere a s Harrym sme išli do mojej izby.

"Kto to bol?" hneď sa opýtal.
"Jeden chalan z našej školy.Nepochopí že mám frajera." zasmiala som sa.
"Toho najkrajšieho" pochválil sa.Čo by ste od neho čakali.

"Harry musím sa porozprávať." zvážnel.
"To cestovanie musíme zmeniť.Ďalej to takto nejde." nad niečim rozmýšľal.

"A čo keď sa nasťahuješ k nám.Myslím naspäť domov.K mojej mame a sestre..." chcel pokračovať ale zastavila som ho.

"A čo mám sa naspäť nasťahovať?Čo na to poviem Maura alebo Bob." opýtala som sa ho.
"To by bola maličkosť ale ja ťa potrebujem mať každý deň pri sebe." chytil ma za ruku a pozeral sa mi do očí.

"Takže sa mám sťahovať?" fakt sa mi do toho nechcelo ale tiež chcem byť čo najviac s Harrym.

"Opýtam sa Mauri a uvidíme" pobozkal ma na čelo.

Večer sme všetko povedali Maure.Nebola z toho nadšená ale povedala že Harryho mamu pozná a je to milá žena.Až na to že okolo toho bude veľa papierovačiek tak to je dobrý nápad.Kedy sa to stane skutočnosťou sa nevie.Ak to teda sociálka povolí.Budú sa pýtať rôzno otázky ale za pár dní mám osemnásť takže môžem odísť aj sama.

"Čoskoro už budeme spolu a nemusíme cestovať." tešil sa ako dieťatko nevej hračke.
"Ani ja sa neviem dočkať ale možno to bude trvať dlhžšie ako sa zdá.Predsa len je tam veľa starostí" odradila som ho od radosti.

"To je jedno ale od Mauri to máme schválene." objal ma.Keď si predstavím že pred rokom sme sa nenávideli a chceli sme byť na kilometre od seba ani tomu neverím.Teraz vybavujeme aby sme si boli čo najbližšie.Ale čo bude o rok alebo dva?Myslím že budem mať po boku toho najlepšieho chlapa....

Takže nová časť!!!Len malé oznámenie.Zajtra bude niečo čo možno niekoho poteší a niekoho nie.Som zvedavá ako zareágujete.See you soon.

I Hate You || H.S [SK]✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon