Ani sme sa nenazdali a už sme sa lúčili.Mesiac prešiel tak rýchlo.
"Drž sa zlatíčko"lúčila som sa s Maurou.Tak mi to tu bude chýbať."Ďakujem za všetko"pošepkala som jej do ucha a rýchlo som sa išla lúčiť s Niallom.Ak by som bolo pri Maure dlhžšie rozplakala by som sa.
"Ahoj opica.Drž sa"hneď zavtipkoval a objal ma
"Aj ty sa drž, tučniačik môj"celý mesiac sme sa takto prezývali.Je neskutočné koľko spomienok si odtiaľ odnášam.S Bobom som sa rozlúčila ešte včera lebo dnes musel ísť skoro do práce.Cestu som prežila.Neznášam cestovanie ale žijem.Poprosím potlesk.Konečne som stála pred domom.Nevedela som sa dočkať keď uvidím starkú.Otvorila som dvere a zložila si veci.Z obývačky som počula telku a videla starkú ako pozerá nejaký seriál.
"Hello, it's me."zakričala som na celú obývačku."Zlatíčko"zvrieskla starká."Konečne si doma.Vieš ako mi bolo smutno.Tak hovor ako bolo?"opýtala sa.
"Aj ja ťa rada vidím mám sa dobre.Bolo tam perfektne.Úpne iný prístup ako tu.A náhradná rodina.Nemám slov.Rodina, ktorú som nikdy nemala."všetko som jej vyrozprávala.Keď som už chcela ísť spať lebo som bola totálne unavená tak ma starká zastavila a ďalšiu hodinu hovorila o tom že jej kamarátka ma vnuka ale aj o telenovelách.Keď som jej naznačila že ma to nebaví vybrala som sa do izby.Tak som sa vybalila som že namám laptop.Fakt fasa.Čo teraz?Vzala som mobil a napísala Niallovi nech sa pozrie v izbe kde som bývala.Potom som napísala Harrymu nech sa pozrie do kufra či som ho tam náhodou nedala.Mali sme podobné kufre.Ešte som skontrolovala či ho nemám nikde schovaný ale nič.Niall mi medzi tým odpísal že nič nenašiel.Pozrel sa po celom dome aj v aute.Ale nič.Dúfala som že Harry niečo nájde.Zatiaľ som sa osprchovala a veľmi dúfala že sa ten laptop nájde.Ani po dvoch hodinách mi Harry neodpísal a tak som vybrala na návštevu.Vedela som kde býva čo bola výhoda.Zazvonila som a asi päť minú mi nikdo neotvoril.No potom sa v dverách zjavila kópia Harryho akurát v ženskej verzii.
"Ahoj Ariana"objala ma Gemma.Ako to že sa poznáme?Na rozdiel od Harryho som si s Gemmou rozumela.Veľmi milá a simpatická baba.
"Ahoj Gemma.Je doma Harry?"opýtala som sa jej."Je ale tá cesta ho tak vyčerpala že spí od kedy prišiel"už viem prečo mi neodpísal.
"A čo ty?Nebodaj je môj braček ten pravý?"podpichovala.Vie že s Harrym sme nemali nádherný vzťah."Nie.No ja neviem ale boli sme v tej istej náhradnej rodine tak či som mu do kufra nedala svoj laptop."iba sa zasmiala a zaviedla ma k jeho izbe a odišla.Otvorila som dvere a videla ako spí.
"Harry"zašepkala som.To som zopakovala ešte päť krát ale stále hlasnejšie.
"To som ti až tak chýbal?"opýtal sa
"Ty ani nie ale môj laptop hej.Adi som ho omylom dala do tvojho kufra"hneď vztal a pozrel sa.Prehrabal sa medzi tým 'poriadkom' a nakoniec ho našiel."Fú ani nevieš ako si ma potešil"hneď som si ho vzala a chcela odísť
"Hej a odmena?"opýtal sa."Prepáč"dala som mu bozk na líce a už fakt odišla.Ešte som sa rozlúčila s Gemmou a bola na ceste domov.Niallovi som napísala že sa laptop našiel.Domov som došla o desiatej.Veď domov sme prišli o siednej a ani sa to nezdá a už je desať.Laptop som dala nabíjať a rozvalila sa na posteľ.Konečne doma.Nehovorím že v Kanade nebolo dobre ale všade dobre doma najlepšie.To platí vždy.Zapla som si pesničky a do rána písala s Niallom.Teda nie s Niallom ale s tučňiačikom.
Fuuu.Nová časť je tu.Už aj viem ako to skončí ale mám dve verzie.Smutne alebo šťastne.Uvidíme.Dúfam že sa vám časť páči.See you soon.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Hate You || H.S [SK]✔️
Fiksi PenggemarNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW