Part 20

476 20 1
                                    

Dnes je to mesiac od posledného rozhovoru s Maurou.Za celý mesiac nechodím do školy ani sa s nikým nerozprávam.Poznám iba cestu do nemocnice a naspäť.Schudla som tridsať kíl.Starká sa neprebrala a doktor jej nedáva veľké šance.Dlhžšie spí menšia pravdepodobnosť že sa preberie.Styles mi stále volá a vypisuje ale ja mu neodpovedám.S podrazákmi sa nebavím.Práve sedím vedľa starkej.

"Už pôjdem starká.Prosím preber sa mi čo najskôr.Mám ťa rada" keď som zatvárala dvere všetko začalo pípať.Sestrička ma vyviedla na chodbu a odišla.Hodinu mi nikto nič nepovedal.Po hodine vyšiel doktor.

"Je nám to ľúto" čo mám teraz robiť.Zložila som sa tam a sedela a nič nevnímala.Rozhodla som sa ísť domov.Ani neviem ako som tam došla.Prišla som do kúpeľne a vybrala žiletku.Rezala som až kým som neomdlela.Zobudila som sa v bielej miestnosti a dúfala že to vyšlo.No uvidela som Styles a všetko sa pokazilo.

"Kde som?" opýtala som sa ho.
"Prečo si to urobila?To s tvojou starkou mi je ľúto ale nikdy to už nerob." povedal a objal ma.
"Nechaj ma.Chcela som sa zabiť.Nebudem to tajiť ale už nemám prečo žiť.A teraz odíď" odišiel.

V nemocnici si ma nechali týždeň.Keď som prišla domov dohodla som sa so sociálnou precovníčkou že idem do Kanady.Maura a Bob si ma adoptujú.Starkej som zorganizovala pohreb a pozvala iba jej najbližšie kamarádky.Dom sa predal a ja sa práve sťahujem.Beriem si iba veci ktoré tu nechať nemôžem.Kamáráti sa so mnou zorlúčili a nasadala som do auta.

"Ariana" niekto kričal.Bol to Styles
"Ariana, nerob to prosím.Ja nechcem aby si odišla.Jaa" nedopovedal lebo ma pobozkal.
"Aj ja ťa mám rada ale začínam nový život." aj tak si nedal povedať.
"Ale ja ťa milujem" povedal
"Prepáč.Ale ja nie.Zbohom" nastúpila som do auta a odišli sme.Ako som už povedala.Začína sa nový život bez Stylesa a s novou rodinou.Škoda že bez mojej maminy ocina a starkej.....

PREKVAPENIE!!!!Koniec?Nie.Dnes výjde ešte jedna časť.+ @rain_dream pokúsila som sa dať to do odsekov ale je to prvý krát čo som to skúsila takže berte to s rezervou.
See you soon❤️

I Hate You || H.S [SK]✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ