Part 9

672 27 5
                                    

Výkend zbehol s mojim bláznom rýchlo.Ani som sa nenazdala a pripravovala sa na cestu na výmenný pobyt.

"Máš všetko?"opýtala sa ma asi desiaty krát starká.

"Áno"odpovedala som.Počula som ako trúbilo auto a vedela som že to je Sebastián.
"Vráť sa skoro"pobozkala ma starká na čelo.
"Vrátim."rozlúčili sme sa a ja som sa vybrala k autu.

"Tak princezná, pripravená?"opýtal sa Sebastián.Iba som prikývla.Cesta prebiehala v pohode.Keď sme došli do kanady čakali nás tam náhradné rodiny.Ja som vybrala fotku mojej náhradnej rodiny a hľadala som ich.Áno našla som ich.

"Dobrý"slušne som sa pozdravila.
"Ahoj zlatíčko, ja sa Maura, toto je Bob a náš syn Niall."privítala som sa s nimi.Niall mi prišiel ako super chalan.Celú cestu sme srandovali.

"Tak tu je tvoja izba.Hneď vedľa je moja takže ak niečo som tu.Môžeš sa vybaliť.Ak budeš chcieť neskôr ti to tu ukážem.A skoro som zabudol.Bude tu ešte jeden chalan z tvojej školy.Myslím že nejaký Harry"a teraz mi zmyzol úsmev z tváre.

"Jasné, toho poznám"tvárila som sa šťastne.Radšej tu mohol byť Sebastián.Vošla som do izby a vybalila sa.Skontrolovala som všetky siete a potom mobil vypla.Niekto klopal na dvere.

"Ďalej"povedala som.
"Ahoj.Zistil som že tu budem bývať s tebou.Tak čo nakoniec si prišla."usmial sa.Počkať odkiaľ on vie že som tu nemala byť.
"Sebastián ti niečo hovoril?"zatváril sa trochu zarazene.Povedala som niečo zle?Ja myslím že nie.

"To sa ti frajer nepochválil.To že si tu som vybavil ja"čo?Prečo mi Sebastián hovoril že to vybavil on.

"Vážne?"opýtala som sa ho
"Takže nepochválil."zasmial sa Styles.
"Nechceš niekam ísť?"opýtal sa.
"Kam?"zaujímalo ma čo má na pláne.
"Niall spomínal nejaký bar"navrhol.
"Dobre"súhlasila som.Dlho som nikde nebola tak prečo nie?Pripravila som sa a čakala Stylesa pri dverách.

"Môžeme ísť?"opýtal sa.
"Jasné"zasmiala som sa.Ani nie za päť minút sme tam boli.Prišli sme k baru a Styles objednal niečo silné.

"Dnešný večer si užiješ"zašepkal mi do ucha.Po niekoľkých pohárikoch som na Stylesovi videla že má dosť.Ja som na tom nebola o nič lepšie.A čo nejlepšie keď ste opitý?Robíte somariny.A práve to sme robili opäť sme sa bozkávali.V bruchu som mala motýliky.Ako to ten Styles robí.Viedol ma na vecká no keď otvoril dvere hneď som otriezvela.Sebastián si to tam rozdával s nejakou štetkou.

"Seebastiaan?"triasol sa mi hlas a do očí tisli slzy.
"To nieje tak ako to vyzerá"obraňoval sa.
"Toto si dosral"povedal Styles a jednu mu strelil.Ja som to neriešila a čo najrýchlejšie utekala domov.No ten idiot bežal za mnou
"Princezná prepáč ja som bol opitý"opsravedlňoval sa.

"Vieš komu to hovor.A ku mne sa ani neozývaj je ti to jasné?"chcela som ísť preč ale ešte som sa otočila a jednu mu strelila.
"To je za tu princeznú"s plačom som utekala preč.Každý sa ma pýtal čo mi je ale ja som sa na nič nezmohla.Zamkla som sa v izbe a plakala.Ako to mohol urobiť?Bolo to preto lebo som mu nedala sex?Tieto otázky mi behali po rozume.Niekto klopal.

"Choďte preč"nikoho som nechcela vidieť.
"To som ja"bol to hlas Stylesa.Otvorila som dvere a silno ho objala.
"Prečo?Prečo to urobil?"plakala som mu do ramena.
"Lebo to je pako.Nemysli na neho"utíšoval ma.Ležali sme na posteli ale ja som nemohla zaspať.

"Prepáč"zrazu zašepkal Styles.
"Čo?"nechápala som.
"Za toto."ukázal na moje zápästie.
"Dnes som ti to odpustila.Akú si mu vrazil."zasmiali sme sa
"Ja som ti hovoril že máš na lepšieho"opäť sme sa zasmiali.Ešte sme si hovorili o svojích rodinách o detstve a nakoniec sme zaspali....

Tak nová časť.Dúfam že sa vám páči.See you soon.

I Hate You || H.S [SK]✔️Where stories live. Discover now