Crrr.Už som chcela vypnúť budík no zistila som že to je Sebastián, ktorý mi volá.
"Hmm"zdvihla som to.
"Ake hmm za päť minút začína škola tak si švihni."no do riti.Okamžite som ho zrušila zbehla do kúpeľne a opláchla si tvár a umyla zuby.Vzala vak a bežala k vchodovým dverám.Obula som sa, vzala mikinu a bežala k autu.
"Princezná zaspala"zasmial sa Sebastián.
"Prestaň.Ja ani neviem ako."rozmýšľala som.
"Zabudla si sa aj namaľovať.Ale takto si krajšia"opäť sa usmial a ja začervenala.Už sme boli kolo školy keď zazvonilo.Obaja sme bežali do triedy ale bolo neskoro.Učiteľka tam už bola.Sebastián zaklopal a ja som otvorila dvere.Skvelá týmová práca čo."Prepáčte že meškáme ale zaspali sme."celá trieda na čele s učiteľkou na nás zazerali.
"A to ste spali spolu?"vykríkol Denis.Najväčší uchýl z triedy."Čo ťa do toho?"opäť vykríkol Sebastián.
"Ale mňa to zaujíma"teraz sa ozvala učiteľka.
"Ja som zaspal a bol som dohodnutý s Arianiu takže je to moja vina."povedal to všetko na seba.No nieje zlatý.Ale toto tak nebude."Nie pani učiteľka on klame.Bola som to ja, ktorá zaspala."učiteľka na nás pozerala ako na bláznov.
"Sadnite si"to bolo jediné čo povedala.So Sebastiánom sme si dali päť.
"Takže.Kdes ste mi mali doniesť podpísané papiere."povedala a začala ich zbierať.No za to že som prišla neskoro som zaplatila.
"Prepáč Ariana ale od starkej podpis nepríjmem."povedala a odišla.Ja som na ňu iba pozerala a Sebastián si to všimol.Keď skončila hodina chystala som sa do telocvične.No Sebastián ma zastavil.
"Čo ti hovorila"ja som ho iba objala.Nikdy som nikde nebola a to mohol byť môj prvý výlet.Kanada je nádherná.No premňa je to koniec.Do očí sa mi tisli slzy.
"Vraj podpis od starkej nieje dostačujúci."teraz som sa už rozplakala.
"Nie princezná neplač"utišoval ma no potom prišiel Styles.
"Poď Sebastián ideme do telocične"ja som sa od neho odtiahla ale Styles na mňa pozeral.
"Čo ti je?"opýtal sa.
"Nič.Ideme na telocvik nie?"usmiala som sa ale bol to falošný úsmev.Utiekla som do šatne a prezliekla sa.Nakoniec sme všetci išli na futbalové ihrisko.
"Dievčatá na jednu polovicu a chlapci na druhú."povedal učiteľ a niekde zmyzol.Otočila som sa chrbtom chlapcom a urobila rozcvičku.Zrazu ma niekto objal zo zadu.
"To by si nemala robiť lebo všetci chalani kukajú iba na teba"bol to Styles.
"Aj tebe to vadí?"usmiala som sa.
"Mne je to príjemné ale ak nechceš aby som ťa tu pretiahol tak to nerob."otočila som sa aby som mu videla do tváre a ruky obmotala okolo jeho krku.Videla som ako nás všetci sledujú a baby slintajú.Zabudla som sa zmieniť že Styles je bez trička.
"A čo ak chcem?"opýtala som sa ho ale myslela som to ako srandu.Jeho oči sa v tom okamihu rožžiarili ako hviezdičky.
"Ja niesom proti."povedal a už ma bozkával.Ja som sa odtiahla.
"Ale ja áno"povedala som a odišla k Sandre.Nejako som prežila ďalšie hodiny a odchádzala vysmiato zo školy.To tu dlho nebolo.
"Hej princezná."zavolal na mňa Sebastián.Ani neviem prečo ale rozbehla som sa k nemu a objala ho.
"Čo si taká natešena?"usmial sa.
"Ani neviem"zasmiala som sa aj ja.
"Tak to sa drž.Ideš do Kanady."zapišťal ako dievča a ja sním.Objala som ho ešte viac
"Omg.Ty si moja láska.Milujem ťa Sebastián."keď sme sa doobjímali tak sme sadli do auta a išli domov.Keď sme došli pred môj dom ešte raz som ho objala."Ahoj"pozdravila som sa mu a pobozkala
na líce."Ahoj princezná"keď som došla do domu skákala som radosťou.Nevedela som čo mám robiť ako prvé.
Tak ďalšia časť.A ĎAKUJEM za pekné komentáre ani neviete aká som rada že sa vám to páči.See you soon.
YOU ARE READING
I Hate You || H.S [SK]✔️
FanfictionNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW