Part 8

724 26 3
                                    

"Kto ma to ruší?Ja porezám pohreb Chuana."povedala starká a ja som sa zasmiala.
"Prepáč starká."prešla som do kuchyne a pozrela sa čo máme jesť.Crrr.Neznáme číslo.
"Halo?"zodvihla som to.

"Ahoj princezná.Môžem prísť na návštevu?"bol to Sebastián.

"Prečo si si zmenil číslo?"opýtala som sa.
"Jasné veď načo sa pozdraviť a odpovedať.Mám nový mobil spokojná pani Dawson?"zasmiala som sa.

"Ja už niesom princezná?"opýtala som sa smutne.

"Ty budeš vždy moja princezná."už som sa zasmiala.

"A k tvojej otázke.Môžes prísť."hneď zložil.Crrrr.Teraz niekto zvonil na dvere.

"Ahoj princezná."povedal a objal ma.

"To už si tu?"bola som prekvapená.
"No čo?Som rýchly?"opýtal sa a zasmial.
"A aký."tiež som sa zasmiala.Išli sme do mojej izby a tam spomínali na detsvo.

"No vieš jaa."niečo chcel povedať ale bál sa.
"Neboj sa len hovor"povzbudila som ho.Nič nehovoril iba ma pobozkal.V bruchu som počula rok motýlikov.Spolupracovala som.Keď sa odtiahol ani sa na mňa nepozrel.Zodvihla som mu hlavu a usmiala sa.

"Aj tak neviem čo si chcel povedať."už sa zasmial aj on.

"Už dlhšiu dobu som ti chcel niečo povedať.No nemal som čas.Ja chcel by som byť viac ako kamarát."fuu.Čo mu mám na to povedať.
"Jaaa"fakt som nevedela čo mám povedať.
"Ak nie tak to pochopím."ale nie.

"Nie ty trubka.Ja.Jasné že áno."hneď som ho objala.Opäť ma pobozkal.

"Mne sa teraz tak nechce ísť domov."pozeral na mňa psími očami.

"A kto hovoril že musíš?"usmiala som sa na neho.Keďže je piatok tak tu môže ostať.Osprchovala som sa a umyla zuby.Odmaľovať som sa nemusela lebo som nalíčená ani nebola.Ľahla som si na posteľ a Sebastián ma zo zadu objal.

"Prečo si to robila?"opýtal sa a ukázal na moje zápästie.

"Pomáhalo mi to.Po tom čo mi robil Styles."triasol sa mi hlas.

"Nie princezná už to je dobré.Som tu"silnejšie ma objal.A v tom najkrajšom objatí som zaspala.

Ráno som sa opäť zobudila v najkrajšom objatí.Otočila som sa Sebastiánovi čelom aby som videla ako sladko spí.

"Prečo ma sleduješ"povedal svojí ranným chrapľákom.

"Keď ty si taký zlatý"opäť sa usmial ale teraz otvoril aj oči.

"Idem nám niečo pripraviť na raňajky."ešte som ho pobozkala a bežala do kuchyne.Na stole som našla papierik od starkej.

'Išla som sa návštevu do susedy.Videla som že tam máš kamaráta.'

Zasmiala som sa a papierik hodila do koša.Tak čo navarím?Lievance.Vybrala som panvicu a všetko čo som potrebovala.Keď som to už dokončovala tak ma Sebastián objal zo zadu.Pripomenulo mi to objatie od Stylesa na ihrisku.Iba som sa pousmiala.

"Čo to kuchtíš princezná?"opýtal sa.
"Špecialitu."dal mi pusu na líce a už ho nebolo.Keď som všetko dokončila upratala a išla do izby.Tak sa na posteli rozťahoval Sabastián.Naraňajkovali sme sa a pozreli celý deň filmy.Sebastián zaspal tak som si ho odfotila a dala na instagram.Keď sa zobudil trochu sme bláznili.Naháňali sme sa po dome a podobne.

"Mám ťa princezná."chytil ma.

"Ale ty si rýchlejši"smiali sme sa a ja som prežila najlepší deň.

"Tak strašne ťa milujem princezná"povedal a pobozkal ma.

"Aj ja teba"povedala som medzi bozky.No keď mi začal dávať dolu tričko zastavila som ho.
"Prepáč"iba sa na mňa pozeral.

"Nie to je v pohode"zasmutnel.Prečo je taký.Chodí so mnou iba kvôli sexu?
"Si nahnevaný?"opýtala som sa ho.
"Nie princezná niesom.Ale ešte ani raz ma neodmietlo dievča"pousmiala som sa.
"Ale na lepšie sa čaká."musela som to povedať.
"To je pravda.Vždy budeš iba moja princezná jasne?"zasmial sa.

"Platí."ešte som skontrolovala instagram a videla niečo čo ma prekvapilo.Styles mi komentoval fotku ktorú som dnes pridala.
'nový pár?@ArianaDawson máš na viac'hneď som na to odpovedala

'ako na teba?No thanks' toto ma nasralo čo si myslí že sa svet točí iba okolo neho?Vypla som to a venovala sa iba Sebastiánovi.Opäť sme pozerali filmy až do rána.Zase som zaspávala v tom najkrajšom objatí.Keď si predstavím že pred mesiacom som sa trápila lebo ma Styles šikanoval.Všetko sa raz na dobré obráti.A ja dúfam že to vydrží čo najdlhžšie.

Nová časť je tu.Dúfam že sa vám páči.See you soon.

I Hate You || H.S [SK]✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang