Už týždeň som u Horanovcov.Je tu dobre.Do školy ešte nechodím ale chystám sa.Je tu dobre ale to čo som nechala doma ma zožiera.Starká mama a otec.Ale asi najviac mi chýba Harry.Nebudem hovoriť že ho neznášam lebo sa to nedá.Celú tu dobu mi vypisuje.Ako sa mám ale aj že ho mrzí to čo urobil.Tak rada by som ho objala ale aj odpustila mu.Ale ja sa hrajem na ľadovú kráľovnú lebo mi veľmi ublížil.No mám ho rada.Možno aj niečo viac....
*Harry*
Týždeň.Jeden posratý týždeň.Mal som jej pomôcť keď ma potrebovala.Zomrela jej stará mama a k tomu som jej ja ublížil.Všetko ma mrzí.To že som zbabelec ani nehovorím.Vypisujem jej ale neodpíše.Čo by si čakal ty magor?Po pravde ani ja by som takému magorovi neodpísal.Až keď odišla zistil som jednu vec.Som do nej zbláznený až po uši.Áno ja.To je už vyšší level.Taký ignorant sa zamiluje.A preto si hľadám letenku ešte na dnešok.Potrebujem jej všetko povedať.Objednal som si jednu letenku na desiatu.Keď mala jej starká pohreb sledoval som ju zpoza rohu.Takže teraz som na ceste na cintorín.Zapálil som jednu sviečku a chvíľu premýšľal.Čo ak ma pošle domov.Nedozviem sa to kým to neskúsim.Došiel som domov a pobalil si hlavné veci.Ak ma odkopne tak tam ešte noc ostanem.
*O dve hodiny*
Sedím na letisku a čakám na lietadlo.Cesta bude dlhá.Keď som došiel bol som v strese.Z batohu som vybral adresu a vydal sa na cestu.A tu je to.Mám to.Postavil som sa pred dvere a zazvonil.....Fúúúú....tak?Ako zareaguje Ariana?Uvidíme.See you soon.
YOU ARE READING
I Hate You || H.S [SK]✔️
FanfictionNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW