Navečerali sme sa a ja som odišla do izby.No keď som tam prišla potrebovala som sa napiť vody lebo sa mi zatočilo v hlave.Zišla som do kuchyne a započula som ako sa Harry rozpráva s Maurou.
"Je v tom Ariana však?"započula som Mauru.Prečo sa rozprávajú o mne?
"Ako tak poznám Nialla a viem kedy sa chlapec trápi kvôli dievčaťu.Tak čo?"opýtala sa ho.
"Ja ju mám rád, možno viac ako si chcem pripustiť no najhoršie je to že som ju šikanoval.A to je to čo mi neodpustí.Prečo som bol taký hlupák?"on to ľutuje?"Si šikovný a milý chlapec.Som si istá že si to odpustí.Či dnes, zajtra alebo o rok.Raz ti povie že ti odpúšťa."keď odchádzala ešte mi niečo zašepkala.Robila som sa že akurát idem dole schodmi.Maura sa na mňa iba usmiala a popriala dobrú noc
"Čo tu tak sám?"opýtala som sa ho.Bol trochu zarazený.Nečudujem sa mu.
"Už sa so mnou rozprávaš?"povedal bez známky záujmu."Fakt ti to je ľúto?"zaťiaľ čo som si nalieva vodu pýtala som sa ho to
"Ty vieš robiť niečo iné ako poslúchať rozhovory iných?"vyskočil na mňa a už ho nebolo.Nečudujem sa mu ja som sa k nemu takto správala dnes ráno."Čo mu je?"prišiel do kuchyne Bob.
"Trochu sme sa pohádali"odpovedala som.
"Keď si spomeniem na časi kedy som sa ja s Maurou takto hádal.Na strednej sme sa naznášali a nadávali si ako sa len dalo.A teraz pozeraj máme aj syna.Sranda čo?"on by mi mohol pomôcť."Môžem sa vás niečo spýtať?"neváhal a hneď odpovedal.
"Ako ste sa dali dokopy?"trochu rozmýšľal.
"Pozval som ju na večeru.Vieš to sme sa stavili s kamarátmi a tak mi priháralo.Stavili sme sa že sa mesiac sa dáme dokopy.Zo začiatku som to bral ako srandu ale potom som sa do nej zamiloval."iba sa usmieval ako mesiačik na hnoji.Čo ak o mňa sa Harry stavil?To by vysvetľovalo to prečo je na mňa taký milý.
"Ďakujem"na nič som nečakala a Sebastiánovi napísala aby sme sa stretli v parku.Ja som tam došla a o chvíľu tu stál aj Sebastián."Čo si chcela?"opýtal sa unavene.
"Prepáč ak som ťa zobudila ale musím sa ťa na niečo opýtať"iba pokrútil hlavou.
"To nič.Tak sa pýtaj"neváhala som.
"Harry sa o mňa stavil?"ostal zarazený ale nakoniec odpovedal."Nie, odkiaľ to máš?"opýtal sa.
"Prečo je ku mne taký milý.Sebastián povedz mi pravdu."už ma štvalo že mi každý klame.
"Fakt.Aspoň ja o ničom neviem"sklamal ma.Ja cítim kedy mi človek klame a kedy nie.A teraz mi Sebastián klamal.Nechala som to tak a bez pozdravu odišla.Ak mi bude klamať tak ja ho budem ignorovať.Keď som prišla do izby zistila som že už je pol jedenástej.Osprchovala som sa, odlíčila a umyla zuby.Ľahla som si a pri pesničkách zaspala.Dnes som nemala na pláne vydať časť ale nakoniec som sa rozhodla že ju pridám.Dúfam že sa vám páči.See you soon.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Hate You || H.S [SK]✔️
Fiksi PenggemarNenávidia sa od škôlky, no jedna stávka zmení všetko. ❤️#9 in Fanfiction❤️ Cover: @AssaneW