Part 19

484 25 2
                                    

Ráno som sa zobudila desať minút pred budíkom.V kúpeľni som sa umyla a obliekla.Dnes to bude v škole pohoda.Učiť sa nebudeme takže mi knihy netreba.Vzala som prázdny vak do ktorého som v kuchyni dala vodu a niečo pod zub.

"Už ideš"vošla do kuchyni starká
"Ešte niečo pozriem na mobile a pôjdem.Ešte mám pol hodinku."usmiala som sa.
"Dobre.Ja si pôjdem ľahnúť nieje mi dobre"povedala.

"Starká ak ti bude zle zavolaj mi."objala som ju a odišla som.Bojím sa o ňu.Nieje najmladšia a nechcem ju nechávať samú doma.A najviac sa bojím že mi odíde aj posledný človek ktorého mám.Do školy som prišla za pätnásť minút.Ale to čo som videla ma nepotešilo.Harry sa tam oblizoval s najakou umelinou.

"Harry"no ani nereagoval.
"Choď preč"povedal a ani sa na mňa nepozrel.No potom sa otočil a myslela som že urobí niečo iné.

"Ale ale Dawson.Chalani čo to bude dnes?"opýtal sa partie a sotil ma.Potom ma začal kopať ale zazvonilo.Odišiel.Mala som pocit akoby sa nič nestalo a ja sa vrátila mesiac dozadu.Prečo mi to urobil.Prvú hodinu som preplakala na veckách.Prečo sa ku mne tak chová?Deň som nejako prežila.Pred poslednou hodinou mi volalo neznáme číslo.

"Prosím"zodvihla som to
"Slečna Dawson?"opýtal sa ma muž.Je zle.Určite niečo so starkou."Som pán doktor Adams a volám ohľadom vašej starej mami"rozplakala som sa.

"Č-čo j-jej j-je?"koktala som.Doktor mi nadiktoval adresu nemocnice a ja som odišla zo školy.
"Ale ale kde ideš Dawson?"opýtal sa Styles
"Čo teba do toho?"videl že plačem.Nechal svoju plastiku a dobehol ma.
"Čo sa stalo?"opýtal sa.

"Nič.Mal si poslednú šancu.Už sa ku mne neozveš.Sám si to sľubil.A teraz ak dovolíte pane ktorého nepoznám.Dovidenia"odišla som do nemocnice a vyhľadala starkú.Keď som chcela vojsť do izby zastavil ma doktor
"Ariana Dawson?"opýtal sa.

"Áno.Čo jej je?"opäť som sa rozplakala.
"Mala srdcový infarkt.Teraz je v kóme a nevieme kedy sa prebudí.Možno deň týždeň a možno rok.To vam nevieme povedať.Teraz už musím isť"odišiel a ja som sa spustila na podlahu.Čo teraz?Pôjdem do decáku?Prišla som do izby a sadla si vedľa starkej.

"Prečo?Prečo ma tu chceš nechať samú?Čo som ti urobila?Starká prečo?"plakala som tam do večera.Doktor ma volal domov ale ja nikam nejdem.Školu môžem vynechať.Starká je prednejšia.

Ráno ma zobudil doktor.
"Prepáčte že vás budím ale bolo by rozumnejšie ak by ste sa išli vyspať domov"prikývla som.Nemá zmysel odporovať.Rozlúčila som sa so starkou a vybrala sa domov.Cestou som stretla Stylesa ktorý chcel zistiť čo sa stalo.
"Si tehotná?Alebo si vážne chorá?Prečo si išla z nemocnice?"vypytoval sa ale ja som sa robila ako by bol vzduch.Fakt som nemala náladu sa tu s ním hádať.Keď som došla domov myslel si že ho pozvem dnu ale mýlil sa.Zabuchla som mu pred nosom.Doma som vôbec nespala.Celý čas som plakala.Crrr.Volala Maura.
"Halo"pokúšala som sa o normálny hlas ale nepodarilo sa.

"Zlatíčko čo sa stalo?"opäť som sa rozplakala ešte viac
"Starká.Mala infarkt a je v kóme.Možno sa už nepreberie.Čo ak ostanem sama?"Maura ma chcela utíšiť ale nešlo to.
"Je mi to ľúto ale neboj ty sama neostaneš.Ak sa niečo stane sme tu pre teba.Dúfam že sa z toho tvoja starká dostane."verím že sa z toho starká dostane.

Zajtra bude veľke prekvapenie!!!!!See you soon.

I Hate You || H.S [SK]✔️Where stories live. Discover now