JB menekan nombo pin pintu dorm mereka. Setelah pintu terbuka, mereka semua meluru masuk ke dalam. Ada yang baring di halaman bilik, ada yg ke bilik masing2. Jackson pergi ke biliknya dan menghempaskan badannya ke atas katil. Dia teringat adegan tadi ketika dia bergaduh dengan perempuan berbadan kecil yg bernama Bo Young. Dia tersenyum sendiri teringatkn gelagat Bo Young apabila dia dikenakan.
Baru dia teringat akn ukiran yg dibeli sebentar tadi. Cepat2 dia menyeluk poketnya utk mencri ukiran tersebut dan dikeluarkn dri poket. Dia membelek belek ukiran tu.
"Yeppeo" - Jackson
"Eonjebuteo you buy this" - Mark Mark mengambil ukiran tersebut dri tangn Jackson dan berbaring disebelahnya. Jackson tidak memarahnya lalu berkata, "tadi".
Mark membelek belek ukiran tersebut.
"Yeppoe. I take this" - Mark
"No way man!" - Jackson
Jackson merampas ukiran tersebut dri Mark kerana risau diambil. Mark tergelak dengan tingkahlaku Jackson sebentar tdi dan membetulkan pembaringannya lalu melelapkan mata. Jackson meletakkan ukiran tersebut di atas meja disebelah katilnya dan berbaring di sebelah Mark. Dia pun turut melelapkan mata untuk berehat seketika.
• • • • •
Loceng di pintu cafe berbunyi kerana berlanggaran dengan pintu tanda ada org masuk ke kedai.
"Hwan-yeong" - pelayan
Pelanggan tersebut berjalan ke kaunter dan berhenti betul2 di hadapan kaunter pesanan.
"Pesan apa?" - pelayan
"Saya nak minta kerja" - pelanggan
"Ouh... Sila duduk dulu" - pelayan
Pelanggan tersebut tundukkan sedikit tanda hormat dan duduk di meja yg x jauh dri kaunter. Pelayan tersebut masuk ke pintu belakang. Kemudian seorang lelaki keluar dri pintu dimana pelayan tadi masuk.
Dia duduk berhadapan dengan pelanggan tersebut.
"Annyeonghaseyo" - lelaki berkata pada pelanggan yg meminta kerja dan menghulurkn tangan nya utk bersalam.
"Annyeonghaseyo" - pelanggan menyambut salamnya.
Pelanggan tersebut memerhatikan pakaian yg dipakai oleh lelaki yg berada dihadapannya. Berbaju kemeja biru gelap, tidak dipasang butang nya hingga ke atas, berbaju puteh didalamnya dan tertera nama nya 'Jo Jung Suk' dan tulisan kecil dibawahnya 'pengurus'.
"Ada apa2 pengalaman ke dlm bidang ni?" - Jung Suk
"Nae. Saya mengambil bidang penyediaan coffee" - pelanggan
"Bagus. Senang sekiranya ada pengalaman Encik....." - Jung Suk
"Oh... Hyun Seung. Jang Hyun Seung" - pelanggan memperkenalkan dirinya.
"Okay. Awak diterima Hyun Seung" - Jung Suk
"Jeongmal?" - Hyun Seung
"Nae" - Jung Suk
"Jeongmal gomabseubnida" - Hyun Seung
"U can start today if U want" - Jung Suk
"Nae. Kamsahamnida hyung" - Hyun Seung
YOU ARE READING
Caffeinated LOVE
RomanceCaffeinnated LOVE mengisahkan seorang remaja perempuan yg berbadan bersaiz kecil yg gemar akan coffee, terutama coffee latte. Coffee yg menemukannya kepada suka dan duka. Ia diberi nma Park Bo Young. Gayanya yg agak ganas tak padan dengan badannya y...