Selepas makn tengah hari, Jackson. masuk ke biliknya. Dia melihat jarinya yg terbalut dengan perasaan sayu. Kemudian dia mencapai ukiran kayu di atas meja lalu dia berkata, "Ni semua salah kau".
Kemudian dia membelek belek ukiran tersebut buat seketika. Dia meletakkan semula ukiran tersebut di meja kerana Bambam masuk ke biliknya. Bambam berbaring di sebelahnya dan menyentuh jarinya yg telah berbalut.
"Wae?" - Jackson
"Mianhae hyung" - Bambam
Jackson memandang wajah Bambam yg suram dan bertanya, "Kenapa minta maaf?"
"Sebab kn aq jari kau luka" - Bambam
"Gwaenchanh-a. Salah aq jugak. Mengelamun x pasal2" - Jackson
Jackson menepuk nepuk badan Bambam untuk memujuk. Bambam memeluk Jackson dan dia melelapkan mata. Mark masuk ke bilik dan berbaring di sebelah Bambam. Dia turut memeluk Bambam dan tidur bersama.• • • • • • •
Sedang Bo Young menikmati makanan tengah hari, dia tersedak. Mamanya menggosok belakangnya manakala papanya pula menghulurkan air sejuk kepadanya.
"Sape lah yg menegur kau ni?" - mrs Park
Dia menggosok gosok belakang Bo Young dan Bo Young menggelengkan kepalanya. Selepas dia menelan segelas dua, dia pun lega. Seleranya mati disitu sahaja. Dia bangun dan membawa pinggannya ke singki.
"X nak makn lagi ke?" - Mrs Park
Bo young tidak memalingkan muka ke mama nya dan dia menggeleng tanda tidak.
Hatinya membebel bebel marah akn org yg menegurnya walaupun dia tidak tahu siapa yg menegurnya kerana menghilangkan selera maknnya.• • • • • •
Pada waktu malam, Jackson yg tidak berbuat apa2. Dia bangun dri baringnya dan mencapai jaketnya lalu keluar dri bilik.
"Jackson! Eodiga?" - JB
"Kedai. Nak jlan2 kejap" - Jackson
"Nak ikut" - Bambam
"Kajima!" - Jackson
"Dia nak jumpe awek dia..." - Mark
"Obsoe" - Jackson
Semua tertawakan nya. Jackson pun keluar dri dorm dan berkata "Galgae"..
"Josimhae" - JB
YOU ARE READING
Caffeinated LOVE
RomanceCaffeinnated LOVE mengisahkan seorang remaja perempuan yg berbadan bersaiz kecil yg gemar akan coffee, terutama coffee latte. Coffee yg menemukannya kepada suka dan duka. Ia diberi nma Park Bo Young. Gayanya yg agak ganas tak padan dengan badannya y...