Chapter 22

9 4 0
                                    

          Mereka membelek belek pakaian di dalam kedai tersebut. Tiba2..
          "X ada yg terbaru ke? Ni semua murah sangat" - Ah Young
        Ah Young sengaja bercakap lantang untuk menunjukkan dia berduit. Bo Young yg terdengar kata2 Ah Young, dia mula menarik muka.
            "Bo Young, kkermanhae" - Jackson
            Jackson berbisik kepada Bo Young apabila melihat raut wajah Bo Young berubah menyinga. Bo Young menaikkan tangannya dengan menahan Jackson daripada memujuknya.
Dia pun berkata...
             "Saya nak cuba semua baju di sini" - Bo Young
             Setelah kata2nya keluar, Ah Young melihat Bo Young dengan perasaan pelik. Satu persatu Bo Young mencuba pakaian tersebut. Jackson juga ditarik sama. Ah Young hanya melihat dri jauh dengan perasaan yg marah membuak buak.
             Selesai membeli, mereka berdua keluar dri kedai tersebut. Bo Young membuat lagak org kaya sedangkan dia tidak seperti itu pun. Jackson hanya menurutnya dri belakang dengan membawa beg2 baju yg banyak di kedua dua belah tangannya.
             Ah Young yg keluar dri ctu memandang tajam ke arah Bo young hingga hilang kelibat Bo Young dri pandangannya.
              "Bo Young! Kau x macm ni kn?" - Jackson
              "Puas hati aq" - Bo Young
             Bo Young memberhentikan langkahnya dan menghadap ke arah Jackson. Wajahnya yg tdi menyinga tiba2 berubah menjdi comel semula.
             "Urm... X pe lah. Sesekali berbelanja mcm ni. Nnti boleh bagi IU ckit baju ni" - Bo Young
              "Kaja" - Jackson
              Hari pun sudah lewat malam. Jackson menghantarnya ke pagar rumah. Sampai di hadapan rumah Bo Young, Jackson menghulurkan barang yg dibawanya kepada Bo Young.
              "Masuklah dulu" - Bo Young
              "Gwaenchanh-a" - Jackson
              "Kaja!!" - Bo Young
            Bo Young mengambil barang tersebut dan dihulurkan ke Jackson untuk dia mengangkatnya. Kemudian dia menarik tangan Jackson masuk ke dalm rumah. Jackson terkejut dengan rumah Bo Young yg besar.
             Pintu yg besar dihadapannya di tolak. Dalam rumahnya gelap gelita. Bo Young pelik akan keadaan tersebut. Dia berundur semula ke belakang dan badannya berlanggar dengan Jackson.
              "Yaa!! Ppalli!" - Jackson
            Bo Young menggelengkan kepalanya tanda tidak mahu. Jackson menolak badannya perlahan lahan. Badan Bo Young bergerak ke hadapan dan dia memanggil papa dan mamanya. Tetapi x dijawab. Kemudian, dia berjalan ke arah suis lampu dan di pasangnya. Tiba2...

Caffeinated LOVEWhere stories live. Discover now