"Hahahahahaha" - Jackson
Besar gelaknya apabila mendengar cerita daripada Bo Young. Bo Young menjelingnya dan bibirnya dimuncungkan tanda protes.
"Okay okay. Aq x gelak lagi" - Jackson
Bo Young memandang ke bawah dengan wajah yg masam tanpa berkata apa2.
"Kau dah kenapa? Aq dh x gelak kan? Jangan lah marah lagi" - Jackson
Bo Young memandang Jackson. Dia menggelengkan kepala. Kemudian kembali melihat ke bawah. Berkerut dahinya melihat gelagat Bo Young yg tiba2 mendiamkan diri. Sebelum ni punya lah ganas. Dia pun menjengah wajah Bo Young yg memandang ke bawah sejak tdi.
"Mwo?" - Bo Young
Badan Jackson ternaik kerana dia terkejut apabila Bo Young bertanya kepadanya secara tiba2.
"Tadi ingatkan nk nangis" - Jackson
Jackson membebel sendiri dengan memandang ke tempat lain.
"Ha? Mwo-ragu?" - Bo Young
Bo Young memandang Jackson. Apabila dia perasan Jackson memandang lain dia mencari mata Jackson.
"Amugeoso" - Jackson
Jackson yg ingin memandangnya..
"Waaaa!!!"
Jackson menjerit dan terundur ke belakang apabila muka Bo Young rapat ke muka nya dengan mata yg besar lalu dia terjatuh dari kerusi. Pecah tawa Bo Young. Dia pun membantu Jackson untuk bangun.
"Hahahaha.. Mianhae" - Bo Young
Jackson menepuk nepuk seluarnya untuk membersihkan pasir yg melekat. Tiba2 Bo Young menarik tangan Jackson ke arah permainan. Jackson hanya menurut sahaja. Bo Young melepaskan tangan Jackson dan naik ke atas permainan tersebut.
"Ppalli" - Bo Young
Dengan muka x puas hati, dia pun memusingkan permainan yg dinaik oleh Bo Young sekuat kuatnya.
"Kkermanhae, Jackson! Kkermanhae!" - Bo Young
Bo Young menyuruhnya berhenti kerana dia memusing terlampau laju dan dia mula merasa pening. Jackson melompat dan memijak di belakang tempat Bo Young berdiri lalu menahannya dengan tangannya agar Bo Young tidak jatuh.
Mereka bermain di situ agak lama tanpa mereka sedari, ada mata memandangnya dri jauh.
Sudah penat mereka bermain, mereka pun ingin pulang tambahan pula sudah lewat malam. Jackson menghantarnya pulang.
YOU ARE READING
Caffeinated LOVE
RomanceCaffeinnated LOVE mengisahkan seorang remaja perempuan yg berbadan bersaiz kecil yg gemar akan coffee, terutama coffee latte. Coffee yg menemukannya kepada suka dan duka. Ia diberi nma Park Bo Young. Gayanya yg agak ganas tak padan dengan badannya y...