Tiba2 dia terlanggar seseorang dan dia terjatuh. Dia menggosok kepalanya kesakitan kerana terhantuk. Dia melihat kahadapan dan "Yaa!!". Kedua dua nya menjerit dan menuding jari ke arah antara satu sama lain. Jackson yg terbongkok, berdiri tegak sambil menggosok dagunya kesakitan.
Bo Young cepat2 berdiri dan menepuk nepuk belakang bajunya untuk membersihkan sekiranya kotor terkena tanah.
"Jalan tengok depan, bukan tengok jalan!" - Jackson
"Sorry lah. Kalo boleh x nk lah jumpe kau" - Bo Young membebel
"Did U say something?" - Jackson
"Ani.. Amugeoso" - Bo Young
Mereka saling berpandangan. Macam2 perkara yg bermain dipemikiran masing2. Lamunan mereka berdua terberhenti apabila JB menegurnya.
"Bo Young ssi" - JB
"Annyeohasaeyo" - Bo Young
"Oh. Annyeohasaeyo" - JB
"Eonjabutoe U kat cni?" - JB
"Baru aje" - Bo Young
Bo Young memberi senyuman kepada JB kemudian dia menjeling ke arah Jackson. Jackson yg memandang ke arah lain buat tak tahu sahaja. Dia pun meminta diri dan berlalu pergi. Jackson memerhatikannya sehingga Bo Young hilang dri pandangannya.
"Hoi!!" - JB
Jackson terkejut apabila di jerkah secara tiba2 oleh JB.
"Hurm? Mwo? Wae?" - Jackson
JB memandangnya dengan matanya di kecilkan. Kemudian dia memandang ke arah tempat Bo Young berjalan dan dilihatnya kembali ke arah Jackaon.
"Wae hyung?" - Jackson
JB memusingkan badannya dan berkata "Ani... Amugeoso". Kemudian JB berjalan meninggalkan Jackson yg terpinga pinga akan perbuatannya.
"Yaa!! Hyung!! Gidalyeo" - Jackson
• • • • • • •
Bo Young berjalan sambil menghentakkan kaki tanda protes dan mulutnya membebel bebel sedari tadi. Kemudian, langkahnya terberhenti sedang memikirkan sesuatu. Kemudian dia menggelengkan kepalanya untuk menghilangkan apa yang difikirkannya.
Dia menyambung perjalanan nya hingga dia tertarik dengan sebuah kedai roti. Dia berhenti dihadapan kedai tersebut untuk seketika. Kemudian langkahnya menuju ke kedai tersebut. Tangannya menolak pintu kedai dan dia melangkah masuk.
Tiba2 dia ditegur dri jauh, "Hwan-yeong". Dia melihat seorang lelaki berbaju kemeja dan di badannya diikat apron berwarna putih sambil tangannya sibuk memnyiapkan bungkusan. Lelaki tersebut tidak memandangnya pun ketika dia menegur.
Bo Young melihat roti2 yg dijual disitu. Roti yg ada jual di situ menarik perhatiannya hinggakan tangannya juga menyentuh roti yg telah dibungkus rapi. Lelaki tersebut senyum apabila lihat Bo Young yg leka melihat roti di situ.
"Pilihlah yg mana awak suka" kata lelaki tersebut. Bo Young memandang lelaki tersebut dengan memberikan senyuman kepadanya. Bo Young mencapai satu roti yg menarik perhatiannya dan dibawa ke arah lelaki tersebut. Dia menghulurkannya untuk membayar.
Lelaki tersebut menyambutnya dan dibawa ke mesin wang. Bo Young memerhatikan nametag yg terlekat pada kemejanya dan dibacanya agak kuat, "Gi Kwang?"
"Nae?" - Gi Kwang
"Ahh.. Ani.. I just read your name" - Bo Young
Bo Young menunjukkan ke arah nametag lelaki tersebut.
"Aaa.." - Gi Kwang
Gi Kwang tergelak kecil dan menghulurkan tangannya kepada Bo Young lalu berkata, "Hi, I am Gi Kwang. Can we be friend?"
Bo Young teragak agak menymbut salam nya. Dan disambutnya juga. Dia pun menjawab, "Hye, my name Bo Young. Boleh je. X salah pun".
Mereka pun tertawa. Perbualan mereka semakin rancak hinggakan Bo Young duduk lama di situ.
YOU ARE READING
Caffeinated LOVE
RomanceCaffeinnated LOVE mengisahkan seorang remaja perempuan yg berbadan bersaiz kecil yg gemar akan coffee, terutama coffee latte. Coffee yg menemukannya kepada suka dan duka. Ia diberi nma Park Bo Young. Gayanya yg agak ganas tak padan dengan badannya y...