Selesai pembayaran, mereka keluar dri kedai dan duduk di kerusi yg tersedia ada untuk merehatkan kaki. Jackson mengeluarkan talifon pintarnya dri poket seluar.
"Nak pergi mana plak lepas ni?" - Jackson
Jackson bertanya kepada Bo Young tetapi perhatiannya masih di talifon pintarnya.
"Teman aq shopping nak?" - Bo Young
Bo Young menunjukkan muka comelnya ke arah Jackson.
"Urm...." - Jackson
"Yeayy!" - Bo young
Bo Young menghesot rapat ke Jackson dan kepalanya didekatkan untuk melihat apa yg menarik perhatian Jackson hinggakan dia x melihat ke arahnya. Jackson yg bermain permainan di talifonnya menarik minat Bo Young untuk melihat sama.
Kepala mereka amat rapat. Hanya beberapa inci sahaja jaraknya. Sekali sekala tangan Bo Young menyentuh skrin talifon Jackson. Mereka x sedar ada mata yg memerhatikannya dri jauh.
Beberapa minit kemudian, mereka sambung berjalan. Bo Young berhenti di kedai nessecery. Dia mencapai satu pin rambut lalu dipakainya. Dia bertanya kepada Jackson, "Yeppoe?". Tetapi Jackson memimikkan mukanya dan menggeleng. Jackson terus berjalan meninggalkan Bo Young.
Bo Young menjulurkan lidah kepada Jackson dan dia meletakkan balik pin rambut tersebut di tempat asal. "Yaa!! Ppalli!", Jackson memanggilnya dri jauh. Bo Young mengejar langkah Jackson dengan bibir yg termuncung muncung tanda protes.
Mereka berhenti di beberapa kedai pakaian untuk membeli. Sedang Bo Young membelek belek pakaian yg tergantung, tangannya tersentuh tangan seseorang. Apabila dia memandang ke arah pemilik punye tangan, dia menundukkan kepalanya sedikit tanda hormat.
"Kita jumpa lagi" , perempuan tersebut kata pada Bo Young sambil tersenyum.
"Nae" - Bo Young
Jackson hanya berdiri hampir dengan Bo Young dan x berkata apa2 walaupun sepatah. Dia menganggap perempuan tersebut tiada di ctu. Perempuan tersebut sesekali melihat ke arah Jackson dengan senyum sinis.
Apabila melihat gelagat perempuan tersebut, dia sudah mula meluat dengan perangainya. Tambahan pula, dia teringat kata2 Jackson yg mengatakan dia adalah exgirlfriendnya.
"Na Jang Ah Young" - Ah Young
Ah Young menghulurkan tangan kepada Bo Young. Bo Young menyambut salamnya lalu berkata, "Park Bo Young"
"Aaa... Nak beli baju ke?" - Ah Young
"X lah... Nak beli sayur" - Bo young
Bo Young terus berjalan ke dalam kedai dan Jackson mengikut langkah Bo Young sambil tersenyum suka atas apa yg dilakukan oleh Bo Young. Ah Young menjelingnya lalu mengikutnya masuk ke dalam kedai.
YOU ARE READING
Caffeinated LOVE
RomansaCaffeinnated LOVE mengisahkan seorang remaja perempuan yg berbadan bersaiz kecil yg gemar akan coffee, terutama coffee latte. Coffee yg menemukannya kepada suka dan duka. Ia diberi nma Park Bo Young. Gayanya yg agak ganas tak padan dengan badannya y...