Chapter 19

5 5 0
                                    

           Selesai sahaja wayang habis, lampu di pasang. Bo Young mengeliat untuk merenggangkan badannya yg keletihan kerana duduk terlampau lama. Dia memandang ke sebelah dan.....
             "Ommaaaa!!!!" - Bo Young
           Bo Young menjerit apabila sedar disebelahnya adalah Jackson bukannya IU. Penonton yg masih belum keluar terkejut apabila Bo Young menjerit.  Dia memegang dadanya kerana terkejut akan manusia di sebelahnya. Badan Jackson sedikit ternaik kerana terkejut lalu dia menutup telinganya kerana suara Bo Young yg terlampau nyaring menjerit ke arahnya.
            "Kau dah kenapa? Hantu keluar kau x terkejut, time nampk aq kau terkejut. Apa muka aq ni lebih seram dri hantu?" - Jackson.
            "Eeee" - Bo Young
           Bo Young memukul mukul bahu Jackson bertubi tubi kerana geram. Jackson mengaduh kesakitan.
            "Sepanjang wayang aq ingatkan kau IU" - Bo Young
            Jackson tidak memperdulikan rungutan Bo Young.
            "Yaa!! Sejak bila kau kat cni?" - Bo Young
            Jackson berdiri dan terus keluar dri panggung tanpa membalas persoalan Bo Young. Bo Young yg terpinga pinga terpaksa mengejar Jackson yg jauh meninggalkannya.
            "Yaa!! Gidalyeo!!"- Bo Young
           Bo Young hanya ikut dri belakang dengan muka yg masam mencuka sambil menghentakkn kakinya tanda protes.
           Sedang dia berjalan di belakang Jackson sambil memandang kanan dan kiri untuk melihat sekiranya dia jumpa benda yg menarik, badannya berlanggar dengan badan Jackson yg tiba2 berhenti.
            Bo Young menggosok kepalanya manakala Jackson memegang belakang kepalanya yg sakit kerana terhantuk antara satu sama lain. Bo Young berjalan ke sebelah Jackson dan melihat mukanya.
           "Kau dah kenapa tiba2 berenti?" - Bo Young
             Bo Young hairan akan riak Jackson. Apabila dia melihat ke hadapan, dia sedikit terkejut dan menundukkan kepalanya tanda hormat. Perempuan dihadapannya membalas tundukkan Bo Young dengan senyuman yg x dpt dibaca oleh Bo Young.
             Kemudian, perempuan tersebut memandang semula ke arah Jackson. Jackson menarik tangan Bo Young pergi ke tempat lain. Bo Young hanya menurut jejak Jackson dan tidak berani nk berkata apa2 apabila raut wajah Jackson lain x seperti sebelumnya.

Caffeinated LOVEWhere stories live. Discover now