Chapter 23

7 3 0
                                    

            "Suprise!!"
             Mata Bo Young terbuka luas dan tangannya menutup mulutnya. Dia lihat terdapat mama dan papanya, IU, dan rakan2 Jackson dihadapannya dengan muka yg tersenyum. Matanya mula berair. Mamanya menatang kek ke arah Bo Young perlahan lahan dan yg lain menyanyikn lagu hari jadi bersama sama.
               Bo Young meniup lilin di atas kek tersebut kemudian dia memeluk mama dan papanya dengan erat lalu dia berbisik, "Komawoyo". IU menghampiri Bo Young yg sedang memeluk mama dan papanya. Renggang sahaja pelukan mereka, IU mencolek krim kek menggunakan jarinya dan dicalit ke hidung Bo Young.
                "Yaa!!" - Bo Young
               Bo Young mengejar IU untuk mencalitkan krim dimukanya pula. Papanya juga mencalitkan krim dimuka mamanya. Mereka saling berbalas balas tinggallah Jackson yg mukanya masih bersih. Bo Young yg sedar muka Jackson bersih, dia mengejar Jackson.
              Kemudian mereka makan bersama sama untuk meraikan hari jadi Bo Young. Jackson dan rakan2nya meminta diri untuk pulang ke rumah kerana sudah lewat malam. Bo Young menghantar mereka bertujuh hingga ke hadapan rumah. Jackson sempat memberi satu kotak kecil kepada Bo Young.
               Hilang sahaja kelibat mereka bertujuh, Bo Young masuk balik ke rumah. IU tidak dibenarkan pulang oleh mamanya kerana hari terlalu lewat. Bo Young dan IU masuk ke bilik untuk berehat.
               Ketika Bo Young membersihkan diri, IU membelek belek ukiran kayu di atas meja solek. Dia terkejut apabila dia terlihat satu ukiran dibelakang ukiran tersebut. Bibirnya membentuk senyuman dan diletakkan balik di atas meja.
            Selesai Bo Young membersihkan diri, giliran IU pula. Bo Young duduk menunggu IU di atas katil sambil menyikat rambutnya sambil melihat ke arah cermin. Kemudian dia mencapai hadiah dri Jackson dan dibukanya perlahan. Dia tersenyum riang dan mengeluarkan pin rambut dri kotak hadiah tersebut. Pin rambut itulah yg dipilih ketika dia di mall.Dia membelek belek pin tersebut. IU yg sudah selesai mandi dtg kearahnya.
            "Yeppoe?" - Bo Young
           IU mengangguk tanda ya. Bo Young memasang pin tersebut dikepalanya lalu melihat wajahnya di cermin.
            "Bo Young!" - IU
            "Urm.. Wae?" - Bo Young
            "Aq dh tau sape name lelaki kat cafe tuu" - IU
           "Seriously?" - Bo Young
            Bo Young yg sibuk dengan pin rambut terus menghadap IU. IU mengangguk kepala tanda ya dengan senyuman dibibirnya.
           "Mcm mne kau tau?" - Bo Young
           "Mcm ni......" - IU
                 

Caffeinated LOVEWhere stories live. Discover now