Ráda půjdu

220 3 0
                                    


Podívala jsem se na Nialla, který přešlapoval z jedné nohy na druhou a nervózně se usmíval. Já si pak začala přemítat v hlavě, jak krásná mi je jeho přítomnost, jak mám motýlky v břiše, když je v mé přítomnosti a tak jsem nakonec odpověděla. „Ano, půjdu s tebou na rande a moc ráda" řekla jsem a usmála jsem se. On se najednou tak rozesmál, přišel ke mně, objal mě a začal se mnou točit. Já jsem se červenala a zároveň jsem se i smála radostí. Všichni v kavárně nám začali tleskat, protože náš rozhovor byl slyšet snad všude.

„Právě jsi mě učinila tím nejšťastnějším klukem na světě. Děkuju" dořekl a objal mě.

NIALL:

ONA ŘEKLA ANO, ANO , ŘEKLA MI ANO, ONA MĚ NEODMÍTLA, ONA MĚ MÁ ASI RÁDA. Řvalo moje podvědomí. Já jsem měl takovou radost, že bych tady všechny zulíbal. Ano to znělo možná blbě.( :D ) Já jsem tak šťastnej, že jsem se neudržel a musel jí obejmout.

LENKA:

Já mám takovou radost, doufám, že on ji má taky. Když mě položil zpátky na zem, dívali jsme si do očí dobrých 5 minut. Nakonec začal Niall. „Prosím, řekni mi , že to není sen." „Ne není to sen, chceš přesvědčit?" zeptala jsem se a on jen tupě přikývl. Jelikož jsem byla asi o půl hlavy menší než on, musel se zohnout abych mohla uskutečnit, svůj přesvědčovací manévr. Když se zohl dala jsem mu pusu na líčko a začervenala se. On se jen usmál a přitáhl si mě do obětí.

„Takže zítra jsi v práci?" zeptal se mě. „Jo jo ale jen do čtyř" usmála jsem se „Fajn, takže zítra v pět před tvým domem bereš" „J-jo jasně, budu ráda, jen takový malý dotaz" odmlčela jsem se „Jak víš kde bydlím?" „Moje zdroje jsou tak trochu spolehlivé" řekl a tajemně se usmál. „Dobře radši se nebudu vyptávat." Pokynula jsem mu ať si jde sednout za pult, že za ním hned přijdu, jen obsloužím pár lidí. Když bylo 5 hodin, a zavřela jsem kavárnu Niall tam ještě na chvíli zůstal a pomohl mi uklidit. Najednou se mě zeptal „Dáš mi tvoje telefonní číslo, prosím?" a udělal takové ty psí očička. „Noo" začala jsem tak naoko přemýšlet, i když jsem věděla , že mu ho určitě dám. On se začal tvářit smutně. „Jasně že ti ho dám, ale pod jednou podmínkou" dořekla jsem a on se usmál a začal poskakovat a křičet" Jakou , jakou, jakou podmínku?" Já jsem se musela začít smát. Po chvíli jsem řekla „Pod podmínkou, že ty mi dáš svoje." Bylo vidět, že si nahlas oddechl „No jasně, že ti dám moje číslo ty šmudlo" a cvrnknul mi do nosu. Když jsme si vyměnili čísla, vyšli jsme ven, já zamkla kavárnu a pak jsem se na něho otočila a chtěla se rozloučit.

Než jsem však stihla něco říct, zeptal se mě Niall „Nechceš abych tě svezl domů, aspoň bych se ujistil, jestli mám spolehlivý zdroje?" zeptal se mě a já s úsměvem řekla „Pokud by ti to nedělalo potíže, nebo bych tě nějak neobtěžovala" „Ty ? A obtěžovala? NIKDY." Usmál se a než jsem se nadála byla jsem u něho v autě.

Jel ulicí a už se blížil náš dům, nedala jsem to znát, chtěla jsem vědět, jestli to má fakt zjištěný. A jak říkal tak se i stalo, zastavil přesně před mým a máminým domem. „Wau, fakt sis to zjistil" řekla jsem a zasmála jsem se „Sis myslela, že si dělám srandu?" rozesmál se a drcl do mě. Já jsem vylezla z auta, on taky, zastavil mě před jeho autem. Obejmul mě a řekl „Tak zítra v 5 budu tady čekat na tu nejkrásnější holku pod sluncem ano?" já se začervenala „Dobře a já budu čekat zítra v 5 na úžasného kluka." Naposledy mě obejmul a já šla domů, ještě jsem se otočila a zamávala mu, on mi taky a tak jsem v klidu odešla domů.

Hned jak jsem vešla se n mě nalepila mamka a byly to otázky typu „Kdo to byl? Byl to NIall? Máš ho ráda? A proč tě odvezl domů?" „Mami prrrr" zastavila jsem ji „Ano byl to NIall, Ano mám ho ráda, odvezl mě domů, protože chtěl, a ještě jedna novina" odmlčela jsem se „Niall mě pozval na rande" „A co jsi řekla?" zeptala se mamka „Já řekla že půjdu" vypískla jsem radostí.

Mamka mě samým štěstím obejmula a říkala, že je ráda, že já jsem šťastná atd. Já jsem šla dneska spát s pocitem, že zítra strávím odpoledne s milovaným člověkem.

NIALL :

Já se tam těším na zítřek. Ona je moje světlo, můj vzduch. Musím po ni vymyslet nějaké překvapení na zítřek. Je to moje princezna a nechci ji nikomu dát. I když si to nechci moc připustit, ZAMILOVAL JSEM SE do té nejkrásnější holky na světě, a to je Lenka.

Tááááákže, doufám, že jsem Vás nezklamala. Jak se Vám kapitola líbila? Myslím, že se celkem vydařila a už se těším až budu psát další kapitolu. Mám hodně plánů a myslím, že mě za to zabijete, ale doufám, že to všechno dopadne dobře. Takže jako vždy, pokud se vám kapitola líbila tak votes nebo koment . Díky moc za reads . takže papa u dalšího dílu LOVE YOU

Nebyl to špatný nápad(F.F. Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat