5 seconds of summer

115 2 0
                                    

LENKA:

„Tak tady bydlí 5SOS" řekl Liam. Seřadili jsme se u dveří a Louis zazvonil. Otevřel světle hnědovlasý kluk, který měl ve vlasech šátek. „Ahooj Ashi" řekli kluci nadšeně a obejmuli se. My s holkama jsme čekali, co se stane. „Pojďte dovnitř" řekl Ash. Vešli jsme a v obýváku čekali další 3 kluci. Jeden měl tmavší pleť a černé vlasy, další byl blonďáček, který měl piercing v dolním rtu, je hezký. No a ten třetí má červené vlasy? To je divný, pomyslím si. „Calume, Luku, Mikey tak rádi vás vidíme" řekli kluci a všichni se objali. Pak se kluci rozešli každý ke své holce, jen já a Harry jsme byli sami.

„Ashi, Cale, Mikey a Luku to je Eleanor, Sophia a Lenka" „Ahoj" řekli jsme zároveň s holkama. Kluci se nám představili a obejmuli nás. „No jak tak vidím tak jste si každý nějakou holku našli, až na tebe Harry" řekl s úsměvem Mikey „No už to tak bude" řekl Harry a zasmál se. „A co ty Leni, proč jsi tady sama?" zeptal se z ničeho nic Luke. Když se na to zeptal, všechny city, které jsem doposud potlačovala, vypluly na povrch. Do očí se mi nahrnuly slzy a nebyla jsem schopna něco říct. „Promiňte" špitla jsem a rozeběhla jsem se z domu.

LUKE:

Je hezká, až moc. A je tady sama. Musel jsem se zeptat, viděl jsem, jak se její oči zaplnily slzami a utekla pryč. „Řekl jsem něco špatně?" zeptal jsem se. „Ne, jen ona byla s Niallem, jenže Lenku srazilo auto, byla v kómatu, no a Niall si mezitím našel jinou. My jsme si ji vzali k sobě, protože její matka ji odkopla, no a před pár dny se u nás objevil Niall i s tou svou barbínou. No a ta jeho Lenku , jak to říct, zbila a neřekla zrovna hezké věci. Niall to všechno slyšel, rozešel se s tou barbínou a zařizuje akci s názvem: „Chci zpět svou lásku". Ale nesmíte jí to říct,bylo a je toho na ní moc. Proto jsme taky přijeli" vysvětlil mi Liam. „Aha, to je mi líto, asi půjdu za ní, omluvím se jí" řekl jsem a vyšel jsem z domu. Viděl jsem ji sedět na lavičce na protější ulici.

LENKA:

Sedla jsem si na lavičku, přitáhla si nohy k tělu a nechala slzy stékat po mých tvářích. „Můžu si přisednout?" zeptal se najednou Luke. Lekla jsem se, kde se tady vzal. „Jo jasně" šeptla jsem. „Lenko promiň, že jsem se na to zeptal, nevěděl jsem co máš za sebou, a že je Niall takový debil" řekl Luke. „To nevadí, jednou se na to někdo musel zeptat" řekla jsem smutně. „Nechceš jít na zmrzlinu, třeba by ti to zvedlo náladu?" zeptal se po chvíli ticha Luke. „Tak jo" usmála jsem se a stoupla si. Luke udělal to samé, vyrazili jsme směr stánek se zmrzlinou. „Dobrý den, jednu jahodovou a ty si dáš?" otočil se na mě Luke. „Taky si dám jahodovou, děkuju" řekla jsem a usmála se. „Tak tady to máš" podal mi zmrzlinu a rozešel se směrem k domu. „Děkuju" řekla jsem „Za co?" udivil se Luke „No za to, že mě znáš chvíli a umíš mě rozveselit, a zařídit, abych zapomněla na Nialla" usmála se. „Není za co, mám nápad" vykřikl Luke „Budem nejlepší kámoši" vykřikl a já se začala smát. „Tak jo, malíček na to?" zasmála jsem se „Malíček na to" skřížili jsme malíčky a vydali se domů.

„Kde jste byli tak dlouho proboha" vyšiloval Mikey. „NA zmrzlině s mojí nejlepší kamarádkou" řekl Luke „A s mým nejlepším kamarádem" řekla jsem zase já. Všichni se zasmáli. „Tak je dobře, že ti Luke zvedl náladu" řekla El.

„Kluci a holky já jdu spát, jsem utahaná" řekla jsem asi po dvou hororech. „Tak pojď, ukážu ti, kde máš pokoj." Řekl Luke. „Máš pokoj vedle tvého nejlepšího kamaráda, máš radost" řekl se smíchem. „No to je super" výskla jsem a poskočila do vzduchu. Společně jsme se zasmáli.

V pokoji jsem se převlékla a lehla si do postele. Usla jsem hned, jak jsem se přikryla peřinou. Jenže to bych nebyla já, kdybych se nevzbudila. Bojím se hororů, proto jsem se vzbudila asi ve 3 hodiny ráno. Bála jsem se. Vyšla jsem na chodbu, a zaklepala na vedlejší dveře. „Hmmm" ozvalo se z pokoje. „Můj nejlepší kamaráde, mám problém" začala jsem s úsměvem na rtech. „Pouštěli jste horory, věděli jste následky a proto jsem zde" řekla jsem, zasmála se a vlezla k němu pod peřinu. „Tak dobrou Leni" zachraptěl Luke a omotal ruku kolem mého pasu. Usnula jsem hned.

Ráno jsem se vzbudila, měla jsem hlad, a tak jsem šla do kuchyně. Nikdo tam nebyl, všichni spali. Vzala jsem si cereálie a zalila je mlékem. Najedla jsem se, mezitím se všichni probrali a nasnídali se. Seděli jsme všichni u stolu, jenže Louisovy zazvonil telefon. „Omluvte mě" řekl a odešel.

LOUIS:

„Nalle co potřebuješ?" zeptal jsem se. „Ahoj Louisi, no já už mám nápad, jak získat Lenku zpátky. Potřebuju aby měli 5SOS nějaký menší koncert. Mohl bys to zařídit?" řekl do telefonu. „Zrovna jsme se bavili o tom, že mají zítra koncert v Sydney, tak jestli to to vyhovuje" řekl jsem „Tak to je supr, zítra jsem tam jako na koni, jen Lence nic neříkejte" „Jo jo neboj tak ahoj" ukončil jsem to. Těším se, až budou zase spolu, Lenka se trápí.

NIALL:

Mám to dopodrobna vymyšlené. Musí to vyjít. Chci Lenku zpátky. Chybí mi moc. Objednal jsem si letenky do Austrálie.

Další den ráno...

LENKA:

„Dneska máme koncert, doufám, že tam půjdete" řekl najednou Ash. „No jasně, že tam půjdeme, všichni, že Lenko?" zeptal se Liam „No tak jo" řekla jsem. „Tak se mazejte připravit, za hodinu vyrážíme" řekl Mikey.

ASHTON:

Všichni víme, že dneska má přijet Niall. Jsme připraveni, a jsem zvědav, jestli to výjde."


Nebyl to špatný nápad(F.F. Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat