Nový začátek?!

105 4 2
                                    

LENKA:

„Cože?!" vzkřikla jsem. „To nemyslíš vážně, že ne?" zašeptala jsem a z očí se mi začali kutálet slzy. „Chceš abych ti všechno řekl, nebo to nechceš vědět?" zeptal se mě Louis „Chci vědět všechno." Řekla jsem sebejistě. „Dobře, řeknu ti to" a začal vyprávět.

„Když tě srazilo to auto, Niall okamžitě volal záchranku. V nemocnici jsme se dozvěděli, že si v kómatu. Seděl tady asi tak 3 dny v kuse. Nepil, nejedl. Pak jsme ho dostali domů. Neviděli jsme ho asi 2 nebo 3 měsíce. Já jsem za tebou chodil každý den. Stále jsem čekal, že se vzbudíš. No a jednoho dne u nás doma zazvonil zvonek. Šel jsem otevřít, stál tam Niall a Simona. Nevěděl jsem co to má znamenat. On ji dal pusu a mě bylo vše jasné. Pozval jsem je dovnitř, i když nerad." Odmlčel se a já už plakala naplno. Nadechl se a pokračoval. „On nám potom řekl, že ho Simona miluje a on ji taky. Že ty si minulost." Neudržela jsem se a praštila jsem do stolku vedle postele „Jenže, jsem jednou šel do kuchyně, Simona telefonovala a říkala, že ho má jen pro peníze a až z něho dostane peníze, tak spolu někam pojedou. Nevím kdo to byl.

„Snažili jste se mu to říct?" šeptla jsem „Několikrát, ale on jakoby nic. Proto tady za tebou nebyl." Dořekl Loui. „To nemůže být pravda, nenávidím ho"řekla jsem a schoulila se do klubíčka. Loui mě obejmul.

LOUIS:

Mám ji rád jako svou sestru a ničí mě pohled na ni, jak trpí. Brečela strašně moc, obejmul ji, a říkal, že všechno bude dobré. Já toho Nialla vážně zabiju, takhle ji ubližovat.

LENKA:

„Louisi?" „Ano?" „Mohl by si mi zítra donést notebook, měla bych se podívat po nějakém podnájmu, když u nás, teda u Nialla je ta kráva." Řekla jsem „Leni, nic si nebudeš hledat, budeš u nás v domě" řekl sebejistě Loui „To nemůžu" „Ale můžeš a dokonce musíš, vím co sis prožila, mám tě rád jako svou sestru, takže budeš u nás" „Loui děkuju, já nevím, co bych bez vás dělala" řekla jsem a obejmula ho. „A na Nialla nemysli, je to vůl" dořekl

LOUIS:

Od Lenky jsem odešel asi před 10 minutami. Byla zničená. Usnula z toho všeho stresu. Teď jdu domů a povím to ostatním.

„Jsem doma" křikl jsem „Jsme v obýváku" ozval se hlas Soph. „Tak jak je na tom?" zeptal se Harry „Už se probrala. Řekl jsem ji všechno, co se stalo za ty 3 měsíce. I o Niallovy. Byla z toho zničená. Řekl jem ji, že bude bydlet u nás. Pokud vám to nevadí?" zeptal jsem se. „Jasně že ne, je jako naše sestra" řekl Liam. „Fajn, takže zítra ráno pojedeme všichni k Niallovy pro její věci, a pak k Lence ano?" všichni přikývli.

Další den ráno(stále pohled Louise)

„Takže jsme všichni?" zeptal jsem se, když jsme seděli v autě. „Ano" zakřičeli všichni. Zasmál jsem se a vyjel směr Niallův dům.

Stojíme všichni před jeho domem. Zazvoním, otevře Niall. „Jéé kluci, jdete na návštěvu, a jak koukám tak i s holkama, pojďte dál, Simča zrovna chystá snídani" řekl Niall. „Nialle počkej, počkej" zastavili jsme Nialla. „Jdeme jen pro Lenčiny věci" řekl Harry. „A-a proč, vždyť je pořád v kómatu nebo né?" zeptal se Niall. „Včera se probrala" řekla Eleanor „Tak to se za ní stavím" řekl Niall „to bych ti nedoporučoval, už jsem ji všechno řekl, a mám pocit, že ji z chirurgie převezou na psychiatrii" „Aha" posmutněl Niall „Nialle je z toho na dně, měla jenom tebe, a ty ji vyměníš za nějakou barbínu. " řekl Liam „No tak si pojďte pro ty věci" řekl Niall.

LENKA:

„Dále" do pokoje se mi nahrnou úplně všichni až na Nialla. „Leni" řekli všichni naráz. „Hromadné objetí" křikla jsem, oni hned šli ke mně a všichni mě objali. „Jsem ráda, že jste přišli" usmála jsem se a podívala na Louise, s otázkou v očích. „Můžeš u nás zůstat" řekl Loui, přesně věděl, na co se ptám. „Děkuju moc, jen až se odsud dostanu, tak musím pro věci" posmutněla jsem. „To už nemusíš" řekla Soph. Podívala jsem se na ní tázavým výrazem „Už jsme pro ně zajeli, a Niallovy to pěkně řekli. Mám pocit, jakoby toho litoval." Řekl Liam. „Děkuju vám všem" řekla jsem a usmála se na ně.

Po měsíci

Dneska pro mě má přijet Harry. Už jdu konečně domů z téhle cvokárny.

Tááákže další kapitola na světě. Jestli se vám líbila tak votes nebo koment. Díky

LOVE YOU :*

Nebyl to špatný nápad(F.F. Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat